Het is ook gezond, waarom zou het anders lekker zijn?quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh man stel je voor dat de hele wereld andersom zou zijn, dat frituur, veel vet vlees en pizza etc. gewoon goed voor je zou zijn en gezond![]()
Mensen zouden vol afgunst naar ons kijken: "Ondanks de verleidingen eet hij gewoon een kapsalon, wat een zelfdiscipline"![]()
Broccoli eten doodsorzaak nummer 1. Op elk pakje spruitjes. SPRUITJES ZIJN DODELIJK EN KUNNEN ANDEREN RONDOM U ERNSTIGE SCHADE VEROORZAKEN.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh man stel je voor dat de hele wereld andersom zou zijn, dat frituur, veel vet vlees en pizza etc. gewoon goed voor je zou zijn en gezond![]()
Mensen zouden vol afgunst naar ons kijken: "Ondanks de verleidingen eet hij gewoon een kapsalon, wat een zelfdiscipline"![]()
McFondue's worden dan de gezondheidstrendquote:
BROCCOLI BEVAT BENZEEN, NITROSAMINEN EN FORMALDEHYDE.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:11 schreef Frankii het volgende:
[..]
Broccoli eten doodsorzaak nummer 1. Op elk pakje spruitjes. SPRUITJES ZIJN DODELIJK EN KUNNEN ANDEREN RONDOM U ERNSTIGE SCHADE VEROORZAKEN.
Lijkt me leuk.
Dat is sowieso al zo. Gatverdammequote:Op zaterdag 22 december 2012 18:20 schreef PierreTT het volgende:
ZUURKOOL KAN LEIDEN TOT EEN LANGZAME, PIJNLIJKE DOOD
Baas.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:28 schreef SoldMayor het volgende:
Kijk die Stef dan staan.
[ afbeelding ]
Zuurkool niet waarderenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is sowieso al zo. Gatverdamme
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:25 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe kunnen ze zo'n mooi product nou verneuken tot dit stukje stront:
[ afbeelding ]
Om te huilen.
Zuurkool en boerenkool zijn de twee dingen die ik het minst graag eet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zuurkool niet waarderen![]()
Dan kan jij of degene die voor je kookt gewoon niet koken
Jammer jammer, prachtige productenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zuurkool en boerenkool zijn de twee dingen die ik het minst graag eet.
Boerenkool met worstquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zuurkool en boerenkool zijn de twee dingen die ik het minst graag eet.
Hohohooo deze man weet hetquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:53 schreef KneusTeun het volgende:
andijvie stamppot met spekjes en blokjes kaas!!!!!!!!!!!!!!
awh shit, Sold my man...wanneer gaan wij halo hakken dan?quote:
ook al aan de haloquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:54 schreef Pixell het volgende:
[..]
awh shit, Sold my man...wanneer gaan wij halo hakken dan?
Volgens mij had ik halo 4 als eerste in dit topic, op stoma na al had die hem na 1 dag al weer verkochtquote:
Ik had hem ook gelijk met de releasequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Volgens mij had ik halo 4 als eerste in dit topic, op stoma na al had die hem na 1 dag al weer verkocht
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik had hem ook gelijk met de release
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |