Kip, Fernandes, Parbo's en wat roti!quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ben er wat later, even wat inkopen doen.
Justin Bieber moeten ze ook lekker in Canada laten, gebeurt ook niet. Wat maakt het nou uit wat voor lied ze daar zingen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
YNWA moet je lekker in Schotland en Engeland laten.
Het is een nep traditie waar ze nogal trots op zijn daarom neemt niemand die pipo's serieus.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Justin Bieber moeten ze ook lekker in Canada laten, gebeurt ook niet. Wat maakt het nou uit wat voor lied ze daar zingen?
Ja. Nou. Kut zeg. Veel meer kan ik er ook niet over zeggen, het is maar waar je je druk om maaktquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is een nep traditie waar ze nogal trots op zijn daarom neemt niemand die pipo's serieus.
https://www.youtube.comwatchv=awositUJYLM&feature=youtube_gdata_playerquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja. Nou. Kut zeg. Veel meer kan ik er ook niet over zeggen, het is maar waar je je druk om maakt
zit diep he?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is een nep traditie waar ze nogal trots op zijn daarom neemt niemand die pipo's serieus.
Nee hoor bij Celtic en Liverpool vind ik het mooi. Vind het gewoon sneu dat je krampachtig je best gaat doen om het over te nemen van die clubs.quote:
Hey Bob, hoe is het?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:46 schreef Pixell het volgende:
Zoals pieter al zei, het is maar waar je je druk om maakt
Oh man, ik heb er zin in. Eerste kerstdag bij de ouders van Marloes, tweede kerstdag thuis zelf koken. En hoe.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:56 schreef Pixell het volgende:
[..]
Pieter! Ja gaat wel goed, komende dagen veel eten natuurlijk
Ik snap niet dat er iets moet gebeuren waarom we zoveel lekkers kunnen eten, ik wil gewoon elke dag een hele beenham naar binnen schuiven en weet ik wat allemaalquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh man, ik heb er zin in. Eerste kerstdag bij de ouders van Marloes, tweede kerstdag thuis zelf koken. En hoe.
Lieve Bob, dan zou iedereen, maar vooral jij en ik, ondertussen al ruim 180 kilo wegenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er iets moet gebeuren waarom we zoveel lekkers kunnen eten, ik wil gewoon elke dag een hele beenham naar binnen schuiven en weet ik wat allemaal
Nouja ik doe goed me best hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lieve Bob, dan zou iedereen, maar vooral jij en ik, ondertussen al ruim 180 kilo wegen
Als het allemaal niks kostte dan zou ik me ook elke dag volstouwen, maar jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja ik doe goed me best hoor
Dit is ook een beetje mijn probleemquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als het allemaal niks kostte dan zou ik me ook elke dag volstouwen, maar ja
We zouden zo worden Bob, en we zouden gelukkig zijn, ik weet het zekerquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dit is ook een beetje mijn probleem
Het liefst ga ik elke dag naar de keurslager, maar dat kan ik en niet betalen en ik zou er zo uitzien:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |