Boerenkool met worstquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zuurkool en boerenkool zijn de twee dingen die ik het minst graag eet.
Hohohooo deze man weet hetquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:53 schreef KneusTeun het volgende:
andijvie stamppot met spekjes en blokjes kaas!!!!!!!!!!!!!!
awh shit, Sold my man...wanneer gaan wij halo hakken dan?quote:
ook al aan de haloquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:54 schreef Pixell het volgende:
[..]
awh shit, Sold my man...wanneer gaan wij halo hakken dan?
Volgens mij had ik halo 4 als eerste in dit topic, op stoma na al had die hem na 1 dag al weer verkochtquote:
Ik had hem ook gelijk met de releasequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Volgens mij had ik halo 4 als eerste in dit topic, op stoma na al had die hem na 1 dag al weer verkocht
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik had hem ook gelijk met de release
Ik haal hem ook na de kerstdagen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:12 schreef Pixell het volgende:
[..]![]()
binnenkort zal ik de xdoos wel weer aanslingeren en dan kunnen we met ze 3n knallen
Gezelliequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:12 schreef Pixell het volgende:
[..]![]()
binnenkort zal ik de xdoos wel weer aanslingeren en dan kunnen we met ze 3n knallen
Nicequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik haal hem ook na de kerstdagen.
Ja kom maar keer online.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:54 schreef Pixell het volgende:
awh shit, Sold my man...wanneer gaan wij halo hakken dan?
yuuuuuuupquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
Man man man, MW2 is te makkelijk. Zelfs Rossdale zou 50+ scores halen.
Implausibel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
Man man man, MW2 is te makkelijk. Zelfs Rossdale zou 50+ scores halen.
Tulipgrowing windmillbuilding containershipmoving hagelslageating countryquote:
Één goeden film.quote:
Ik had hem een halve week voor de release alquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Volgens mij had ik halo 4 als eerste in dit topic, op stoma na al had die hem na 1 dag al weer verkocht
Dan heb je dus nooit goeie zuurkool opquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is sowieso al zo. Gatverdamme
Of ik houd gewoon niet van zuurkoolquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan heb je dus nooit goeie zuurkool op
Dat zal het eerder zijn jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Of ik houd gewoon niet van zuurkool
PSV had gewoon medelijden. Als PSV wilde had het 20-1 kunnen worden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
NAC is het slechtste team ooit wat een knurften
En toch kregen Bommel en Wijnaldum het voor elkaar om slecht te spelenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
PSV had gewoon medelijden. Als PSV wilde had het 20-1 kunnen worden.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En toch kregen Bommel en Wijnaldum het voor elkaar om slecht te spelen
Wijnaldum was waardeloos die voegt echt niets toe. Al ben ik pas in de 2de helft ingestapt met kijkenquote:
ja, megatron is de leiderquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:51 schreef KoningStoma het volgende:
Weet iemand hier iets van fast/discrete fourier transformations?
quote:
Ik moet vanmiddag nog boodschappen doen voor kerst, bootladingen eten inkopenquote:Op zondag 23 december 2012 09:33 schreef KneusTeun het volgende:
lig nog gewoon in bed te kateren. straks nog de stad in alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |