SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik net dus ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op donderdag 20 december 2012 08:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had ik net dus ook.Ho ho, klein negertje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Volgens De Cock zijn de piemelhoedjes nog handig ook, want 'je hebt nooit meer sproeiende jongetjes tijdens het omdoen van een luier.' Bovendien levert het een glimlach op bij de kraamvisite.
Te makkelijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:29 schreef Rossdale het volgende:
8 en 9 januari ben ik twee volle dagen bij TU Delft.
Kijken of ik MauMau in het wild kan spotten daaro
Ik gok van niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:29 schreef Rossdale het volgende:
8 en 9 januari ben ik twee volle dagen bij TU Delft.
Kijken of ik MauMau in het wild kan spotten daaro
Had 't over het spotten.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nietes!
HS zit ook op terrein van TU
Durven is iets anders dan willen he.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:00 schreef Rossdale het volgende:
Leuk om juist commentaar te lezen van de twee personen die zichzelf nooit in levende lijve durven te tonen
Nou als jij er bij bent is er geen plek meer om te zitten.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou als jij er bij bent is er geen plek meer om te zitten.
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij mag op schootquote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |