Precies. Zo doe ik dat ook met een abo wat ik een paar jaar geleden aanschafte en nog steeds aanhoudt. 400 minuten + onbeperkt data voor 14 euro.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
je hebt nog geen databo??
-edit- ow wacht begrijp nu wat je bedoelt. Ja ik snap waarom je dit abonnement wil houden, ik snap niet waarom je spraak en sms wil 'deactiveren' Stop die sim in je ipad. Je belt en smst dan simpelweg niet, dus waarom uit laten zetten?
Nice dat is niet duur. Ik ga eens rond kijken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze zijn er al vanaf een euro of 25 dus hoeft ook niet zoveel te kosten.
Veiligheidsvragen zijn vragen waarvan je het antwoord niet zou moeten kunnen vergeten, zoals de achternaam van je oma of het merk van je eerste auto of je favoriete huisdierquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:39 schreef andre347 het volgende:
Nieuwe iPad aangeschaft. Ik probeerde direct een applicatie te kopen maar ik moest 2 veiligheidsvragen beantwoorden. Alleen ik wist het antwoord niet meer. Nu heeft Apple mijn account op de iPad geblokkeerd. Hoe wijzig ik dit weer?
Om een idee te geven van de opslag:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:39 schreef tattyteddymel het volgende:
[..] En qua opslagcapaciteit, kom je er met 32 gb of toch maar beter 64 gb?
Dat klopt, maar als je op de bank zit of voor het slapen gaan even wat wil internetten is een iPad toch handiger.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:01 schreef matthijst het volgende:
Vast niet; muis en keyboard blijft sneller/handiger.
Neemt iOS ook op de 16gb zoveel ruimte in? Dan blijft er verdorie niks meer overquote:Op zondag 13 januari 2013 00:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Om een idee te geven van de opslag:
Ik heb een 64gb model. Daarvan is 58.1 vrij beschikbaar (rest neemt iOS in beslag)
Er zijn 186 liedjes aanwezig en 295 apps, welke samen 24.4GB zijn.
Dat werkt alleen automatisch als die aan de lader hangt.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:23 schreef KNAK het volgende:
Enige probleem tot nu toe is het niet automatisch syncen via wifi met iTunes. Krijg dat niet voor elkaar
iPad apps zijn een heel stuk beter dan Android Tablet-apps, wat meestal gewoon opgeblazen foon-apps zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:38 schreef tattyteddymel het volgende:
Ik denk dat ik ga wachten ... in mei moeten sowieso al een paar bons opgebruikt zijn dus als tegen dan de mini 2 er nog niet is dan moet ik de 1 wel gaan halen. Voorlopig kan ik het nog met dat goedkoop tabletje doen of m'n gsm of m'n laptop.
Zijn er veel verschillen in de apps met android?
Ja. http://www.pcmag.com/slid(...)a=295476&po=1,00.aspquote:Op zondag 13 januari 2013 11:38 schreef tattyteddymel het volgende:
Zijn er veel verschillen in de apps met android?
Eens... Toch zou ik wel een hybride OS X/iOS iPad willen met een dock. Zonder dock een iPd, met dock een MacBook Air. Zou ik zo kopen.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:24 schreef matthijst het volgende:
Oh zeker, gebruik mn ipad ook veel meer dan pc/laptop, maar als je echt ff wat wilt zoeken is een muis+toetsenbord nog steeds handiger.
Maar goed, ipad is ook niet bedacht om pcs te vervangen lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |