Inderdaad ja. Ik heb nu een iPhone en een iPad met 16. Ga hierna sowieso 32 op allebei nemen. Zit altijd krap met ruimte. Apps worden steeds groter, video neemt veel ruimte in enz..quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb 32 gig en ben er blij mee. Die apps vreten ruimteen foto's ook trouwens.
M'n iPhone is met 16 gb ook te krap ja. Ik had eerst een aparte iPod van 16 gb maar nu moeten er ook nog apps en foto's bijquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb nu een iPhone en een iPad met 16. Ga hierna sowieso 32 op allebei nemen. Zit altijd krap met ruimte. Apps worden steeds groter, video neemt veel ruimte in enz..
Jammer genoeg vraagt Apple belachelijk veel geld voor een beetje extra opslag
De prijzen zijn wel wat krom ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:57 schreef OverRated het volgende:
Jammer genoeg vraagt Apple belachelijk veel geld voor een beetje extra opslag
Daarom twijfel ik ook over de 32 GB, mijn 16 GB iPhone zit continue vol. Maar dat komt wel overwegend door muziek. Aan de andere kant komen op de iPad weer meer films/fotos te staan die weer ruimte vreten... En dat extra prijskaartje werkt ook niet echt meequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n iPhone is met 16 gb ook te krap ja. Ik had eerst een aparte iPod van 16 gb maar nu moeten er ook nog apps en foto's bij
Ik bedoelde ook eigenlijk of ze evengoed werken als de originele.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Gewoon met het magneetje zoals in de originele.
Dixons geeft 3 jaar garantie op iPads, dat kan nog een overweging zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:19 schreef Blik het volgende:
Vriendin wilt een iPad kopen, waar kan ik die het beste bestellen? Gewoon de Apple webshop of zijn er nog goedkopere webshops te vinden?
En is 16 GB over het algemeen voldoende voor de iPad, of is 32 GB echt een must.
Dat is altijd een verrassing. De iPad Mini kwam volgens plan, maar tegelijk werd als bij toverslag ineens ook de iPad 4 gepresenteerd. Dat zag eigenlijk niemand aankomen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:58 schreef Blik het volgende:
Nieuwe iPad komt toch pas weer ergens in de herfst?
Neem iTunes Matchquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik ook over de 32 GB, mijn 16 GB iPhone zit continue vol. Maar dat komt wel overwegend door muziek.
http://www.theverge.com/2012/4/10/2925937/best-stylus-ipad-reviewquote:Op maandag 11 februari 2013 15:13 schreef Klonk het volgende:
ben een creatief figuur en teken graag op mijn iPad en doe dat tot nu toe met een simpel stylusgevalletje, maar ik mis dingen als drukgevoeligheid enzo.
ben dus op zoek gegaan naar een oplossing en kom er twee tegen, de Hex JaJa en de Jot Touch, iemand ervaring met een van die twee, of zelfs nog een stylus die ik misschien over het hoofd gezien?
App werkt echt vlekkeloos inderdaad maar lees maar 15% van wat ik tegenkom. Meer koppen snellen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja flipboard is gaaf, heb er mijn favoriete catagorieën in ingegooid en gebruik de app bijna elke dag wel
Leuk setje, gefeliciteerd met je aankoop.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:19 schreef Logician het volgende:
Gister eindelijk er aan toe gekomen om de iPad te halen![]()
Uiteindelijk het volgende gehaald:
iPad 4 Retina wifi 32gb
Logitech Ultrathin Keyboard Cover for iPad
Wacom Bamboo Stylus
MacBook Sleeve LArobe Allure Red Kiss
http://instagr.am/p/VwSAK5sho8/
Oh en in de applestore nog wat kunnen afdingen op de prijs, alles samen voor 750e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |