Opa is jaloers zeker? Meteen de stream uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef beequeen het volgende:
Zijn vrouw is blij dat ze eindelijk een andere gesprekspartner heeft gevonden.
"Heeeejjjjjj, Hoppie".
Geweldig. Er staan idd heul veul YT-jes online. Ik heb er ook een gevonden met bijen. Herkenning.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Een klein voorproefje. Hier staan ze in een file en is de auto net voor een beurt naar de garage geweest
Dit is uit de tuinkabouter-uitzending. Geniaalquote:Op donderdag 20 december 2012 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geweldig. Er staan idd heul veul YT-jes online. Ik heb er ook een gevonden met bijen. Herkenning.
Zeker de moeite waard om af en toe eens eentje te kijken als je een half uurtje over hebt.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is dat een andere.
Maar ik heb hem nog niet helemaal gekeken.
Shop ze.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nog even boodschappen doen.
Haha ja ik zie het.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:40 schreef pullup het volgende:
Coos....het gaat goed jongen![]()
nog eentje dan
Stelletje luie flikkers van Mozes die Ajax voetballers. Was het nou zoveel moeite om er nog een bij te schieten?quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Stelletje luie flikkers van Mozes die Ajax voetballers. Was het nou zoveel moeite om er nog een bij te schieten?
Oma slaapt zeker al?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:12 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Opa heeft de das van zijn trouwdag maar eens aangetrokken over dat hondenshirtje
Die moest nog even twee biertjes voor hem halen en mocht toen naar bedquote:
Oma ruimt die das wel weer op morgenochtend...heel vroeg....in de tijd die ze heeft voor ze weer naar haar werk vertrektquote:Op donderdag 20 december 2012 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Zag ik 'm nou die stropdas gewoon op de grond gooien?
Daar lag hij ook al 30 jaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Zag ik 'm nou die stropdas gewoon op de grond gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |