Het zou bijna een (mislukt) format van Ricky Gervais kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedere keer als hij denkt dat hij z'n mening iets moet afzwakken maakt hij het nog erger.
Wat heet! Het zou zomaar een BFF van Cc kunnen worden.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2012 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou bijna een (mislukt) format van Ricky Gervais kunnen zijn.
Ik quote hem evenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik ben niet zo'n voorstander voor het beperken van het stemrecht voor geestelijk achtergeblevenen maar het zou wel een idee mensen die niet of nauwelijks buitenkomen het stemrecht te ontnemen.
Nederland gaat helemaal naar de kloten want als hij wel eens op de markt komt dan lijkt het wel of hij op vakantie is. Vakantie is in zijn beleving dus iets slechts. Gelukkig komt hij daar vrijwel nooit, zegt hij vervolgens. Maar oma nog wel af en toe en komt dan mopperend terug over die lui met kinderwagens die tegen haar enkels aanreden.
80? Je bent wel erg genereus.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Een IQ van krap aan 80, denk ik.
Dat is bijna 30 punten meer dan Kelly of Bonnie StClairquote:
Als het minder zou zijn dan zou oma hem 's ochtends nog moeten helpen z'n T-shirt aan te trekken.quote:
Nah, die zitten op 75 of zo.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is bijna 30 punten meer dan Kelly of Bonnie StClair
56 dacht ik, net iets hoger dan een chimp.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, die zitten op 75 of zo.
Als je een IQ van 50 hebt kun je net zelfstandig ademhalen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
56 dacht ik, net iets hoger dan een chimp.
Want goede mensen werken voor hun geld!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je een IQ van 50 hebt kun je net zelfstandig ademhalen.
Opa corrigeert mij even: hij heeft niet gezegd dat de goede buitenlanders niet over de markt lopen. Inderdaad. Hij zei dat de goede buitenlanders op de markt achter de kramen stonden.
Eet zequote:Op donderdag 20 december 2012 19:06 schreef beequeen het volgende:
Hij gaat met dat shirt naar bed en staat er mee op. Zegt dus niks.
Ik ga in de pannen roeren. Smakelijk voor straks allemaal.![]()
En goede mensen hoeven niet naar de markt, die laten alles thuis bezorgen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Want goede mensen werken voor hun geld!
Dat is natuurlijk wel alleen van toepassing op buitenlanders.
De train in kwestie is niet veel meer dan zo'n tweepersoonstreintje dat je met een soort handwipmechanisme aandrijft.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:00 schreef pullup het volgende:
Ik quote hem evenwant deze hardop geuite 'train of thought' (als ik dat zo mag noemen
) kwam daadwerkelijk langs
Uit de Wikipediaquote:Op donderdag 20 december 2012 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je een IQ van 50 hebt kun je net zelfstandig ademhalen.
Die is dan gewoon ergens gestopt met antwoorden geven, denk ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Uit de WikipediaOp 17 januari 2007 nam St. Claire deel aan De Nationale IQ Test, georganiseerd en op televisie uitgezonden door de omroep BNN. Volgens de test had zij een IQ van 52
De rijst met kip-kerry zit er net in....quote:Op donderdag 20 december 2012 19:06 schreef beequeen het volgende:
Hij gaat met dat shirt naar bed en staat er mee op. Zegt dus niks.
Ik ga in de pannen roeren. Smakelijk voor straks allemaal.![]()
Hiquote:Op donderdag 20 december 2012 19:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
De train in kwestie is niet veel meer dan zo'n tweepersoonstreintje dat je met een soort handwipmechanisme aandrijft.
Wat een absolute moron. Waarschijnlijk is zelfs de sociale werkplaats te hoog voor hem gegrepen?
Ik denk dat ze het een paar dagen aankeken en om hem ongevaarlijk te maken hem op een stoel planten onder het mom van : "Ga jij maar even kijken hoe de anderen dat doen." en hij heeft dat opgevat alsof hij opzichter zou zijn gemaakt.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is dan gewoon ergens gestopt met antwoorden geven, denk ik.
En voor mensen zoals Kelly heeft het gewoon voordelen om je veel dommer voor te doen dan je bent, dan hoef je namelijk zelf nergens meer verantwoording voor te nemen en span je gewoon iedereen voor je karretje. Die heeft gewoon een havo-diploma, volgens mij.
Opa zegt dat-ie de baas is geweest van de sociale werkplaatsJa knul, jij was de eindbaas en kreeg altijd een extra koekje.
En werd altijd enorm voor de gek gehouden door de anderen. Zonder het in de gaten te hebben.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zegt dat-ie de baas is geweest van de sociale werkplaatsJa knul, jij was de eindbaas en kreeg altijd een extra koekje.
Sjikken Toenaait?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
De rijst met kip-kerry zit er net in....
Een beetje zoals een mongooltje die voor de drumband uitloopt.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
En werd altijd enorm voor de gek gehouden door de anderen. Zonder het in de gaten te hebben.
Zie hem de park checken!
Alberto.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:21 schreef Copycat het volgende:
En werd altijd enorm voor de gek gehouden door de anderen. Zonder het in de gaten te hebben.
Zie hem de park checken!
Nee pakjes kerrysaus van Maggi,,verse paprikas,ui, champignons,veel kipfilet,beetje ketjap en sambal en danquote:
Moemele moemele moem tatatataaaaaaaaaaaa, zo liep er een van de drumband bij ons altijdvoor ha ha haquote:Op donderdag 20 december 2012 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een beetje zoals een mongooltje die voor de drumband uitloopt.
Lekkahquote:Op donderdag 20 december 2012 19:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee pakjes kerrysaus van Maggi,,verse paprikas,ui, champignons,veel kipfilet,beetje ketjap en sambal en dan
Mooi toch? Als een echte eindbaasquote:Op donderdag 20 december 2012 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moemele moemele moem tatatataaaaaaaaaaaa, zo liep er een van de drumband bij ons altijdvoor ha ha ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |