Dat is twee keer waar.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:09 schreef beequeen het volgende:
Geweldige serie.
Maar wel net zo racistisch, Scrut.
Helaas BQ, heb hem zelden tot nooit aan!! En toch schijnt zijn liefde voor mij zo groot te zijn dat hij het op de stream wel eens over mij schijnt te hebben. Sweet of niet danquote:Op donderdag 20 december 2012 18:14 schreef beequeen het volgende:
Hoi Dot, ik dacht dat jij die ouwe wel zou cappen tijdens het eten.
quote:
Ja alles liep vast, maar had het bericht toch geplaats ha ha ha, maar heb het aangepast.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:24 schreef jacqhassel het volgende:
Dit ik begrijp weinig van je post.
Ik gok dat ook daarvan geen woord is gelogen?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zegt dat hij niet racistisch is "want kijk maar eens wat er vanochtend in de krant stond over die kut-Marokkanen."
Nope. Hij loopt helemaal leeg nu. Het verbaast me dat hij zo'n fan van Wilders is, die is veel te mild voor hem. Hij past veel beter bij de Volksunie.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok dat ook daarvan geen woord is gelogen?
Zo vroeg is hij toch niet Wakker (Nederland)?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ja, hij is de enige die de krant leest, naar het schijnt.
Alles wat niet puur Hollands is mogen ze de tyfus schoppen?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Nope. Hij loopt helemaal leeg nu. Het verbaast me dat hij zo'n fan van Wilders is, die is veel te mild voor hem. Hij past veel beter bij de Volksunie.
Gelukkig is zijn glas altijd halfleeg. Vandaar de dubbele porties.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij opa regent het al de hele dag. Nou ja, vanaf half één pas natuurlijk.
Ja, want die Marokkanen groeien op met geweld.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alles wat niet puur Hollands is mogen ze de tyfus schoppen?
Nou dan heb je in idd geval wel belangstelling voor je buren als je niet eens weet waar ze vandaan komen. :quote:Op donderdag 20 december 2012 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa's buurman is een wereldgozer maar hij weet niet of het een Marokkaan of een Turk is![]()
Opa geeft dus net aan dat hij gewoon bang is. Hij durft niet door de Schilderswijk.
Iedere keer als hij denkt dat hij z'n mening iets moet afzwakken maakt hij het nog erger.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan heb je in idd geval wel belangstelling voor je buren als je niet eens weet waar ze vandaan komen. :![]()
![]()
![]()
Daar heeft hij geen last van en ze maken goedkoop vreten.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:48 schreef pullup het volgende:
Wat vind opa eigenlijk van Chinezen ?
Dat laat-ie aan zijn vrouw over.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:48 schreef pullup het volgende:
Wat vind opa eigenlijk van Chinezen ?
Die lust er wel pap van.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat laat-ie aan zijn vrouw over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |