Ik gok nietquote:Op woensdag 19 december 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopen is niet genoeg, gewoon geld erop zetten joh.
Oe, dat zou ook mooi zijn jaquote:Op woensdag 19 december 2012 23:44 schreef Adames het volgende:
[..]
je vergeet de 4 directe rode kaarten
Ik zie die rode kaarten liever vallen als ze tegen Utrecht spelen.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:44 schreef Adames het volgende:
[..]
je vergeet de 4 directe rode kaarten
Net zoals ik Pelle zijn godelijke lijf weer hoop te zien na een doelpunt tegen Groningen.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie die rode kaarten liever vallen als ze tegen Utrecht spelen.
Kan goed hoor als hij al gewisseld op de bank zitquote:Op woensdag 19 december 2012 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net zoals ik Pelle zijn godelijke lijf weer hoop te zien na een doelpunt tegen Groningen.
Gouden tip van Johannes Vermeer: stel hem op in je voetbalmanager.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was alweer vergeten dat hij nog bij Vitesse speelde
Vraag me af of Lamprou ze allemaal had gehadquote:
Hij had zelf de vijfde al winnend binnen geschotenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af of Lamprou ze allemaal had gehad
Vond zijn reactie trouwens wel mooi tijdens de wedstrijd met die kans van Vormer, toch wel geweldige prof die jongenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij had zelf de vijfde al winnend binnen geschoten
Dit alles zonder handschoenen uiteraard. Ricardo 2.0quote:Op woensdag 19 december 2012 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af of Lamprou ze allemaal had gehad
Aloooooooooorsjeeeeeeee, Pelleeeeeeequote:Op donderdag 20 december 2012 00:36 schreef alors het volgende:
Ah fok werkt weer, wat een wedstrijdVeel vakken zaten echt vol Feyenoorders
Mooi sfeertje bij het uitvak vs. Nieuw Noord
Lamprou leeft ook echt geweldig mee altijd, qua passie echt genieten. Zijn passie + Erwins keeperscapaciteiten zou geweldig zijn ;pquote:Op woensdag 19 december 2012 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond zijn reactie trouwens wel mooi tijdens de wedstrijd met die kans van Vormer, toch wel geweldige prof die jongen
Was je er ook? Ik ben net terug. Wat een sfeerquote:Op donderdag 20 december 2012 00:36 schreef alors het volgende:
Ah fok werkt weer, wat een wedstrijdVeel vakken zaten echt vol Feyenoorders
Mooi sfeertje bij het uitvak vs. Nieuw Noord
Ja, vak 20 zat ik, prima wedstrijd en sfeer jaquote:Op donderdag 20 december 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was je er ook? Ik ben net terug. Wat een sfeer
Meen je dit nou? Van dat Vak20.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, vak 20 zat ik, prima wedstrijd en sfeer ja
Ja hoezo...?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Van dat Vak20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |