Jonge hoe wil je ons nu ooit nog ervan overtuigen dat het terror-katten zijn!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Milo moet echt altijd zijn pootjes om mika heen hebben
DAT ZIJN T HEUL WELquote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge hoe wil je ons nu ooit nog ervan overtuigen dat het terror-katten zijn!
"mevrouw, u moet nu echt even gaan liggen, u moet gaan persen!"quote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wordt nog wat als Ren er zelf eentje in de oven heeft... iedere dag nieuwe geboortekaartjes gok ik
IK GELOOF ER NIKS VAN!quote:
En welk hoofd hoort bij welk lichaam?quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En welk hoofd hoort bij welk lichaam?
Milo is links, mika is rechts! Mika heeft meer wit en is dun, milo heeft veel rood en is vetzakquote:
en Mika is het stoutste?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Milo is links, mika is rechts! Mika heeft meer wit en is dun, milo heeft veel rood en is vetzak
Ik zeg kerstmutsjes erop photoshoppen en 300 keer laten afdrukken met een kek kadertje eromheenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
Het ziet er zo knus en zacht en warm uit ook
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zeg kerstmutsjes erop photoshoppen en 300 keer laten afdrukken met een kek kadertje eromheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |