dan de pastelroze.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde juist net zeggen die roestoranje vs die pastel roze
dezelfden?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:43 schreef Mss het volgende:
Jaaa FUUUUUUUUUUUU nu krijg ik ook die mail terug van beautybay die SQ kan. Daar kan ik verdomme toch niks mee. Ik ben nu echt BOOS
dan kies je toch ook ermahgerd!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hoef nooit te kiezen. Ik zeg tegen mams: Kiek es; doe da es maken. En dan sleurt ze mij mee naar de zolder waar ze 4 grote weekendtassen vol met wol heeft liggen waar ik dan gewoon een kleur uit kies
die SQ kan?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:43 schreef Mss het volgende:
Jaaa FUUUUUUUUUUUU nu krijg ik ook die mail terug van beautybay die SQ kan. Daar kan ik verdomme toch niks mee. Ik ben nu echt BOOS
Ja ok... ja.......quote:Op woensdag 19 december 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan kies je toch ook ermahgerd!
teeheequote:Op woensdag 19 december 2012 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ok... ja.......![]()
Zo die post sloeg even lekker nergens op
quote:
Okay!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik ben heel erg moe ok
![]()
*gaat wiegen*
quote:
Ik weet niet wtf ik aan het typen was, maar ik bedoelde die SQ ook had. Ik ben echt pissig nu, ik heb hier nu al 3 weken een kapot pellet liggen.quote:
wat stond er in die mail danquote:Op woensdag 19 december 2012 16:47 schreef Mss het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wtf ik aan het typen was, maar ik bedoelde die SQ ook had. Ik ben echt pissig nu, ik heb hier nu al 3 weken een kapot pellet liggen.
Ben met collega meegereden vandaagquote:
Dat is toch een goeden oplossing?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:50 schreef Mss het volgende:
I am very sorry to hear of your concerns regarding the product received. Please return the item to us at the following address:
BEAUTYBAY.com
Returns Department
PO Box 518
Manchester
M5 0BN
UNITED KINGDOM
Please be sure to obtain a proof of postage and ensure that your parcel is securely packaged for transit. Please also provide a copy of your Post Office receipt and we will arrange to refund you the costs of returning this to us. Please use a standard airmail service for the return of this to us.
Kindly also complete and enclose the attached 'Customer Returns Form' so that your item can be processed upon arrival without further delay.
Once received back, we will examine and a replacement can be arranged.
Dat is echt exact dezelfden emailquote:Op woensdag 19 december 2012 16:50 schreef Mss het volgende:
I am very sorry to hear of your concerns regarding the product received. Please return the item to us at the following address:
BEAUTYBAY.com
Returns Department
PO Box 518
Manchester
M5 0BN
UNITED KINGDOM
Please be sure to obtain a proof of postage and ensure that your parcel is securely packaged for transit. Please also provide a copy of your Post Office receipt and we will arrange to refund you the costs of returning this to us. Please use a standard airmail service for the return of this to us.
Kindly also complete and enclose the attached 'Customer Returns Form' so that your item can be processed upon arrival without further delay.
Once received back, we will examine and a replacement can be arranged.
Ja daarom.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is echt exact dezelfden email
Valt ook wel weer mee toch? Ik zou alleen niet nog een x wachten op hun reactie maar het opsturen, hun de bewijzen mailen met de mededeling dat je je replacement afwaxht.quote:
Ja, maar ik ben dus bang dat er dan niks meer gaat gebeuren. Nu heb ik tenminste nog een pellet.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee toch? Ik zou alleen niet nog een x wachten op hun reactie maar het opsturen, hun de bewijzen mailen met de mededeling dat je je replacement afwaxht.
Mja dan kun je altijd wel bang zijn dat er iets mis gaatquote:Op woensdag 19 december 2012 17:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dus bang dat er dan niks meer gaat gebeuren. Nu heb ik tenminste nog een pellet.
windows in dual boot hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 18:40 schreef megamandy het volgende:
Mhehe M. baalt want zn iMac doet het niet meer. En nu probeert hij via windows op te starten en die deed het wel gewoon![]()
En nu zit hij weer naar een appeltje te staren, want veel anders komt niet in beeld
wij hebben heul morantisch pizza bij kaarslicht oop de salontafel gegetonquote:
ook nicequote:Op woensdag 19 december 2012 19:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wij hebben heul morantisch pizza bij kaarslicht oop de salontafel gegeton![]()
want meneer moet nog werkon
Aidsquote:Op woensdag 19 december 2012 19:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Is het alweer tijd voor wat aids muziek?
Poederhandschoenen waardoor je klauwen helemaal open liggen en je overal witte handafdrukken op je kont en benen hebt, oh the joyquote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef Dwyn het volgende:
Heb al twee keer mijn handen gewassen en ik ruik nog steeds de latex handschoenen die ik draag op het werk
Ja dat soort.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Poederhandschoenen waardoor je klauwen helemaal open liggen en je overal witte handafdrukken op je kont en benen hebt, oh the joy
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en inderdaad die geur is amper weg te wassen
RIP aan je bankrekeningquote:Op woensdag 19 december 2012 19:34 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb een CC aangevraagd, omg nu nog makkelijk falen
En die handschoenen stinken idd
Dat leek me evidentquote:
neem poeder- en latexvrijequote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef Dwyn het volgende:
Heb al twee keer mijn handen gewassen en ik ruik nog steeds de latex handschoenen die ik draag op het werk
Die mogen we niet bestellenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neem poeder- en latexvrije
Moet ik weg?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wie is Miezziej? Je hebt een paar dagen een leven...
hoezo niet!quote:
Je kan nog altijd condooms om je vingers doen... om je hele arm zelfs.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:39 schreef Dwyn het volgende:
Of tenminste, die worden niet aangeboden.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan nog altijd condooms om je vingers doen... om je hele arm zelfs.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan nog altijd condooms om je vingers doen... om je hele arm zelfs.
Ah, vandaar dat je naar mijn idee zomaar binnen kwam, haha.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:40 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Moet ik weg?![]()
Ik postte ooit eens een beetje mee, lang geleden, toen de wereld nog niet verging enzo
Omnomnom.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:45 schreef Mss het volgende:
Van die handschoenen die ze gebruiken voor koeieninseminatie
Cup Dquote:Op woensdag 19 december 2012 19:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je naar mijn idee zomaar binnen kwam, haha.
En nee hoor, je hoeft niet weg. Wel even alle feitjes (cupmaat enzo) op een rijtje zetten.
Ik zie me al staan bij de broodjes.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:45 schreef Mss het volgende:
Van die handschoenen die ze gebruiken voor koeieninseminatie
RIP voor jouw bankrekening ook danquote:Op woensdag 19 december 2012 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit in een BUY ALL THE THINGS-modus. Maar da's heul nie handig nie.
Neen, want ik ga er niet aan toegeven.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef Miezziej het volgende:
[..]
RIP voor jouw bankrekening ook dan
Dat. Ik moet even vitamientjes inslaanquote:Op woensdag 19 december 2012 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Soberzo zullen de eerste dingen die ik nu koop ofwel cadeautjes ofwel voorraadaanvullingen zijn.
Leuke dingen, like duh.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat. Ik moet even vitamientjes inslaan
Ik heb al een lijstje.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuke dingen, like duh.![]()
Niet dat gezichtspoeder nu het allerleukste is, maar /care.
Ja voor op een elektrische tandenborstel.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Opzetborstels?
Doet me eraan denken, even op speurtocht waar ik m'n tandenborstels gelaten heb.
Ah, kloppende associatie dus.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja voor op een elektrische tandenborstel.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, kloppende associatie dus.
Intrigerend.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:57 schreef Debsterr het volgende:
Ik krijg spontaan een pakketje van het bedrijf waar ik die glasvijlen van heb. Zonder briefje, maar met 2 glasvijlen, 1 pincet, 1 pen en oorbellen?
Haha ja behoorlijk! Die glasvijlen zijn wel superfijn dus ik vind het primaquote:
Oh ze hebben verkeerd geleverd. Is voor mijquote:Op woensdag 19 december 2012 19:57 schreef Debsterr het volgende:
Ik krijg spontaan een pakketje van het bedrijf waar ik die glasvijlen van heb. Zonder briefje, maar met 2 glasvijlen, 1 pincet, 1 pen en oorbellen?
Kerstpresentje?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:57 schreef Debsterr het volgende:
Haha er staat toch echt Debsterr en niet PriemGirl opquote:Op woensdag 19 december 2012 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ok ik wil vanavond groen lakken. als in... groene kleur van wicked (musical die ik zaterdag ga kijken).
Nu heb ik; in heul mijn collectie; welgeteld 3 groene crčme lakjes
Welke groene past het best?
Ik hebt:
Ciaté - mojito
OPI - Who the shrek are you
OPI - Don't mess with opi
Help?
[..]
Oh ze hebben verkeerd geleverd. Is voor mij![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha er staat toch echt Debsterr en niet PriemGirl op.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja behoorlijk! Die glasvijlen zijn wel superfijn dus ik vind het prima.
Uhm, de ciaté?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ok ik wil vanavond groen lakken. als in... groene kleur van wicked (musical die ik zaterdag ga kijken).
Nu heb ik; in heul mijn collectie; welgeteld 3 groene crčme lakjes
Welke groene past het best?
Ik hebt:
Ciaté - mojito
OPI - Who the shrek are you
OPI - Don't mess with opi
Help?
[..]
Oh ze hebben verkeerd geleverd. Is voor mij![]()
![]()
Komt wel goed babequote:Op woensdag 19 december 2012 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Owjah en ze hebben de naam mis
![]()
![]()
Hehehehe i iz kiddingquote:Op woensdag 19 december 2012 20:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Komt wel goed babejij bent toch ook deze maand jarig?
Weet ik, maar ik nietquote:Op woensdag 19 december 2012 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehehehe i iz kiddingMaar wel tof dat je zomaar krijgt joh
![]()
En jup!Geen idee of cif al iets gekocht heeft of wat dan ook.. normaal is ie niet zo goed in geheimen bewaren maar hij heeft nog niks laten blijken; dus ben benieuwd
Goeien kadoos.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik niet. Ik geloof dat ik ondertussen 7 glasvijlen rond heb zwerven hier!
Spannond! Ik heb bijna al m'n cadeau's zelf uitgezocht. Vice pallet van oma, hardloopschoenen van m'n ouders (waarin ik steunzolen moet laten aanmeten, want schijnbaar sta ik nogal scheef op de pootjes) en DE tas van Baas
.
Fijn he, zelf cadeaus uitzoeken.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik niet. Ik geloof dat ik ondertussen 7 glasvijlen rond heb zwerven hier!
Spannond! Ik heb bijna al m'n cadeau's zelf uitgezocht. Vice pallet van oma, hardloopschoenen van m'n ouders (waarin ik steunzolen moet laten aanmeten, want schijnbaar sta ik nogal scheef op de pootjes) en DE tas van Baas
.
Pehehehequote:Op woensdag 19 december 2012 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
Ja die leunt er het dichts bij denk ik; niet?quote:
Aan de swatches te zien wel ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die leunt er het dichts bij denk ik; niet?Hij is eik nog te licht; maar it will do
thxquote:Op woensdag 19 december 2012 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan de swatches te zien wel ja.
Goede kado's Deb!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
Post 'm eens?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHA bij wikipedia penis pagina heb je een filmpje van een piem0l
Gewoon erbij gaan zitten jonge.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK MOET POEPEN MAAR BRAM IS AAN HET DOUCHEN GODVER
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon erbij gaan zitten jonge.
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon erbij gaan zitten jonge.
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haha al gedaan, hij vond het niet grappig toen ik vroeg of ie een nieuwe geur douchegel had
Oh myquote:Op woensdag 19 december 2012 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haha al gedaan, hij vond het niet grappig toen ik vroeg of ie een nieuwe geur douchegel had
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh myIk wilde hier gaan posten dat ik al eeuwen naar de wc moet, maar dat het niet gaat lukken omdat mn huisgenoot, die vanaf zijn bank uitkijkt op de toilet, met de deur open zit
Nu lees ik dat jij zit te schijten waar je lover bij is, moet ik keihard lachen, en krijg ik ineens zin om gewoon lekker met de deur open mn ding te gaan doen
Pehehe
Dan zit ik in de situatie waar jij een paar minuten geleden zatquote:Op woensdag 19 december 2012 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou het normaal niet doen maar ik scheet echt bijna in mn broek
Denk dat ik m'n lover pikstraf zou geven als die dat bij mij deedquote:Op woensdag 19 december 2012 21:11 schreef Mss het volgende:
Ik durf ook niet in het bijzijn van mijn vriend te kakken
Nee das anders. Ik plas altijd heel gezellig als er iemand bij is, dat vind ik echt geen issue.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou het ook niet gauw doen.. Alhoewel pissen dan geen probleem is![]()
Op het moment lijkt het er nog niet opquote:
nierken is heul privé voor mijquote:Op woensdag 19 december 2012 21:15 schreef Mss het volgende:
Pissen vind ik ook niet zo'n punt. Of nierken.
Als je bevalt, poep je toch ook wel eens?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Op het moment lijkt het er nog niet opMaar over poepen in het bijzijn van je lief gesproken
Als ik moet nierken, moet ik nierken. Dan waarschuw ik en dan ga ik, en het liefste in de wcquote:Op woensdag 19 december 2012 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nierken is heul privé voor mijpissen doe ik overal!
Cif heeft mijn haar nog vast moeten houdenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nierken is heul privé voor mijpissen doe ik overal!
Dat is liefdequote:Op woensdag 19 december 2012 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif heeft mijn haar nog vast moeten houden![]()
![]()
ik ook, en daarna viel hij in de bosjesquote:Op woensdag 19 december 2012 21:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is liefde![]()
Ik heb ooit de slappe lach gekregen omdat mijn lief nierkte
Yup, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 19 december 2012 21:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Als je bevalt, poep je toch ook wel eens?
Ik denk dat zoiets je dan ook echt niet meer interesseert als je eenmaal ligt te baren.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup, dat bedoelde ikHet is fysiek onmogelijk om aan de voorkant te persen zonder dat de achterkant meedoet
Hahaha ja dat kan ik me voorstellen! Bij ons gebeurde netjes thuis op z'n knietjes voor de wc dus dat vond ik wel prima. Hij was daarna ook vrij snel nuchterquote:Op woensdag 19 december 2012 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, en daarna viel hij in de bosjesik was oom dronken, maar dan ben ik op slag nuchter
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:31 schreef milka82 het volgende:
Ik heb wel eens genierkt terwijl mijn ex er naast stond te piesen ( als in: dronken in de bosjes kotsen en hij bedacht dat ie dan wel even kon piesen, want hij moest nodig) .....
Je moet hem ook niet zo diep nemen...quote:
Wat?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:34 schreef princess-a het volgende:
Ik zal maar niet zeggen waar ik aan dacht
mutsquote:Op woensdag 19 december 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat?
Want ik denk dat je goed zit hoor
ohmyquote:Op woensdag 19 december 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat?
VERTEL HET MET KLEUR EN GEURquote:Op woensdag 19 december 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat?
pehehequote:Op woensdag 19 december 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Dachten we toch niet hetzelfdequote:Op woensdag 19 december 2012 21:36 schreef Mss het volgende:
Een ex van me was vergeten om een seintje te geven dat hij klaar kwam, en ik had het ook nog niet echt verwacht want het was best snel. Hij spoot ineens mijn bakkes vol en van schrik begin ik te hoesten en te kokhalzen en dat werd uiteindelijk nierken. Dat laatste wel boven de wc gelukkig.
teeheequote:Op woensdag 19 december 2012 21:36 schreef Mss het volgende:
Een ex van me was vergeten om een seintje te geven dat hij klaar kwam, en ik had het ook nog niet echt verwacht want het was best snel. Hij spoot ineens mijn bakkes vol en van schrik begin ik te hoesten en te kokhalzen en dat werd uiteindelijk nierken. Dat laatste wel boven de wc gelukkig.
Nope. Serieus, je ligt met je hele handel bloot richting de deur en er lopen mensen in en uit en het interesseert je geen klapquote:Op woensdag 19 december 2012 21:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets je dan ook echt niet meer interesseert als je eenmaal ligt te baren.
je verse baby onderschijtenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope. Serieus, je ligt met je hele handel bloot richting de deur en er lopen mensen in en uit en het interesseert je geen klapVreemd genoeg kun je je tegelijkertijd wel een hele bevalling lang doodschamen over een gat in je sok
Ik zeg ook altijd:al stond de drumband naast me, het interesseerde me geen reet!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope. Serieus, je ligt met je hele handel bloot richting de deur en er lopen mensen in en uit en het interesseert je geen klapVreemd genoeg kun je je tegelijkertijd wel een hele bevalling lang doodschamen over een gat in je sok
Ohja, dattie zo tegen je huig spuitquote:Op woensdag 19 december 2012 21:36 schreef Mss het volgende:
Datte jaquote:Op woensdag 19 december 2012 21:38 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd:al stond de drumband naast me, het interesseerde me geen reet!
Hahhahahahaquote:Op woensdag 19 december 2012 21:41 schreef Mss het volgende:
Maar sommigen scheuren toch ook dusdanig ver uit dat je aars en je vazjien één gat worden. Dat je vanuit je doos kunt poepen
.
TRANENquote:Op woensdag 19 december 2012 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ze spoelen m schoon voordat je m mee naar huis krijgt.
Want dan maken ze 'm tenminste schoon?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:42 schreef milka82 het volgende:
Het schijnt nog goed te zijn ook, je baby onderschijten, waar las ik dat laatst? Vast in een of ander wijvenblad
niet zo vaak meer hoor. Ik lollerde welquote:Op woensdag 19 december 2012 21:41 schreef Mss het volgende:
Maar sommigen scheuren toch ook dusdanig ver uit dat je aars en je vazjien één gat worden. Dat je vanuit je doos kunt poepen
.
Voor de band die je met je kind krijgt?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:42 schreef milka82 het volgende:
Het schijnt nog goed te zijn ook, je baby onderschijten, waar las ik dat laatst? Vast in een of ander wijvenblad
Sommigen.. Ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:41 schreef Mss het volgende:
.
Which reminds me, is je zus al bevallen?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:41 schreef princess-a het volgende:
Oh mykinderen krijgen lijkt me echt de hel
maken en hebben is leuk, maar alles daar tussen
Even door een sopje slaanquote:Op woensdag 19 december 2012 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ze spoelen m schoon voordat je m mee naar huis krijgt.
aars bacteriën zijn goed voor de weerstand iddquote:Op woensdag 19 december 2012 21:42 schreef milka82 het volgende:
Ze is vandaag uitgerekendquote:Op woensdag 19 december 2012 21:42 schreef milka82 het volgende:
[..]
Which reminds me, is je zus al bevallen?
Nouja, er zat nog een velletje tussenquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Want dan maken ze 'm tenminste schoon?
Ohja! Ja, maar echt heeeel lang kan het dan ook weer niet gaan durenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ze is vandaag uitgerekendMaar het is nog rustig in de buik en ze heeft geen pijntjes niks.. en het is de eerste..
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ de katjes liggen weer te knuffelen
Ja zoiets was het..... Vandaar dat die van mij de eerste jaren steeds verkouden waren, heb der nooit over heen gescheten. Als ik het nu nog eens doe, zou het dan nog helpen?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aars bacteriën zijn goed voor de weerstand idd
bbbrrrrrrquote:Op woensdag 19 december 2012 21:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja, er zat nog een velletje tussenEn ik mocht onder narcose gehecht worden, dat was fijn
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Hebben ze nog geen vaatwassers voor baby's? Gewoon ff op flink spoelen en klaar.
whehehe, nee heb je...quote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ja zoiets was het..... Vandaar dat die van mij de eerste jaren steeds verkouden waren, heb der nooit over heen gescheten. Als ik het nu nog eens doe, zou het dan nog helpen?
Twee weken als max, maar toch spannend!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ze is vandaag uitgerekendMaar het is nog rustig in de buik en ze heeft geen pijntjes niks.. en het is de eerste..
14 dagen mogen ze het laten zitten toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja! Ja, maar echt heeeel lang kan het dan ook weer niet gaan duren
Gewoon even tanden poetsen en weer doorgaanquote:Op woensdag 19 december 2012 21:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Het batsen was daarna vrij snel over.
Dattequote:
Nee, de zin was daarna wel overquote:Op woensdag 19 december 2012 21:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
14 dagen mogen ze het laten zitten toch?
[..]
Gewoon even tanden poetsen en weer doorgaan
Meestal is het 2 weken jaquote:Op woensdag 19 december 2012 21:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
14 dagen mogen ze het laten zitten toch?
[..]
Gewoon even tanden poetsen en weer doorgaan
kraamverbanden klodders slierten klontenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
DatteUiteindelijk is het maar een vrij korte periode dat je die 'ongemakken' hebt. En cliché, maar waar: blablabla terugkrijgt blabla
Ja preciesquote:Op woensdag 19 december 2012 21:46 schreef milka82 het volgende:
[..]
Twee weken als max, maar toch spannend!
Dat je als kind wakker wordt en mama's kont boven je hoofd ziet zwevenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef milka82 het volgende:
[..]
Stil liggen, mama moet even poepen!
je mag ook al niet meer spoelen na het poetsen, waar gaat dit heenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Meestal is het 2 weken ja
En ik heb laatst gelezen dat je niet te snel na het nekken je tanden moet poetsen, want door het maagzuur schuur je je glazuur eraf dan
visueelquote:Op woensdag 19 december 2012 21:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat je als kind wakker wordt en mama's kont boven je hoofd ziet zweven
Die géur! Vuistgrote stolsels ok, maar de lúcht die eraf komtquote:Op woensdag 19 december 2012 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kraamverbanden klodders slierten klonten
Milka, is dat ook na een keizersnee?
En dat vind ik mooiquote:Op woensdag 19 december 2012 21:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja preciesVind het toch wel bijzonder omdat dit m'n echte zus is. En hoewel we nooit een goede band hadden en ik er ook geen goed gevoel bij had, heeft ze 9 maanden lang geen alcohol gedronken, niet gerookt, geen drugs whatever genomen en zich heel stabiel gedragen. Valt me erg mee en stiekem ben ik daar wel trots op
Niet?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je mag ook al niet meer spoelen na het poetsen, waar gaat dit heen
Jup! Beide keren lekkere bonkers gehad....dat je denkt: wat komt daar nu uitrollen? En twee kraamverband nodig hebt ( ik liep ook wijdbeens, niet omdat ik was uitgescheurd maar omdat er een soort luier tussen zat, hehehe)quote:Op woensdag 19 december 2012 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kraamverbanden klodders slierten klonten
Milka, is dat ook na een keizersnee?
als rotte troep?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die géur! Vuistgrote stolsels ok, maar de lúcht die eraf komt![]()
Sumomama! Maar heuj, ik was eigenlijk in de veronderstelling dat ze wel 'schoonmaakten' na de ks.. Maar die wond blijft wel natuurlijk. Ohja.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:49 schreef milka82 het volgende:
[..]
Jup! Beide keren lekkere bonkers gehad....dat je denkt: wat komt daar nu uitrollen? En twee kraamverband nodig hebt ( ik liep ook wijdbeens, niet omdat ik was uitgescheurd maar omdat er een soort luier tussen zat, hehehe)
Ook ja, gatverdamme! Ik wilde wel de hele dag douchen, had ook het idee dat iedereen het rook!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die géur! Vuistgrote stolsels ok, maar de lúcht die eraf komt![]()
wat goed!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja preciesVind het toch wel bijzonder omdat dit m'n echte zus is. En hoewel we nooit een goede band hadden en ik er ook geen goed gevoel bij had, heeft ze 9 maanden lang geen alcohol gedronken, niet gerookt, geen drugs whatever genomen en zich heel stabiel gedragen. Valt me erg mee en stiekem ben ik daar wel trots op
Hahha! Bij mij was het heel kort dat je denkt ooh fuck het is omhoog gekomen, uit spugen en weer door. Met extra plezier van de tandpastaquote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, de zin was daarna wel over. Ik moet altijd bijkomen na het nierken
.
Volgens mij wippen ze alleen de placenta der uit en naaien ze het dan weer dicht. Ik heb niet een schoonmaak gehad...quote:Op woensdag 19 december 2012 21:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sumomama! Maar heuj, ik was eigenlijk in de veronderstelling dat ze wel 'schoonmaakten' na de ks.. Maar die wond blijft wel natuurlijk. Ohja.
Rot vlees, denk ikquote:
dat mag heul niet na een keizersneequote:Op woensdag 19 december 2012 21:51 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ook ja, gatverdamme! Ik wilde wel de hele dag douchen, had ook het idee dat iedereen het rook!
Pahahahaha gatverdammequote:Op woensdag 19 december 2012 21:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat je als kind wakker wordt en mama's kont boven je hoofd ziet zweven
jij bent ook meer een soort sexy boerinquote:Op woensdag 19 december 2012 21:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahha! Bij mij was het heel kort dat je denkt ooh fuck het is omhoog gekomen, uit spugen en weer door. Met extra plezier van de tandpasta![]()
Ik heb ook wel eens op de kermis gehad dat we zo lang in zo'n attractie zaten (omdat ze genoeg mensen wilden verzamelen voor de volgende ronde bleef het ding maar doorgaan) dat ik er uit kwam en direct naar een prullenbak rende, daar nierkte en na m'n mond spoelen met water en daarna kauwgom weer doorliep. Mijn toenmalige lief wist niet dat vrouwen zo gemaakt werden
true...quote:Op woensdag 19 december 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Rot vlees, denk ik
En sorryMaar het zegt wel wat dat Milka en ik dat wéten en dat er alsnog voor over hebben he?
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent ook meer een soort sexy boerin
Kunnen ze er niet gelijk een liposuctie en buikwandcorrectie tegenaan gooien? Dat lijkt me hendig!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:52 schreef milka82 het volgende:
[..]
Volgens mij wippen ze alleen de placenta der uit en naaien ze het dan weer dicht. Ik heb niet een schoonmaak gehad...
Precies! Nummer drie speelt hier alien in mijn buik dus het zal vast iets hebben... Dat eerste huilde na de geboorte, man, wat een allesoverheersend oer verliefdheidsgevoel!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Rot vlees, denk ik
En sorryMaar het zegt wel wat dat Milka en ik dat wéten en dat er alsnog voor over hebben he?
Nee, eerst lekker twee dagen liggen rotten, dan pas mag je uit bed.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat mag heul niet na een keizersnee
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nee, eerst lekker twee dagen liggen rotten, dan pas mag je uit bed.
Tbh, ik kijk er ook niet bepaald naar uitquote:
Ja hequote:Op woensdag 19 december 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dat vind ik mooiHoop dat het zo blijft als de baby er is
Heb ik in aanvraag, wordt helaas niet gehonoreerd.....sterelisatie wel trouwens, dus dit wordt echt de laatste...quote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kunnen ze er niet gelijk een liposuctie en buikwandcorrectie tegenaan gooien? Dat lijkt me hendig!
sorryquote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tbh, ik kijk er ook niet bepaald naar uitGisteren riep jij zo stellig dat ze vannacht wel zou komen dat ik echt wel in paniek raakte toen ik wat krampjes voelde
Jemig wat goed!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja heZe had ook geld geleend van mn broer, en ik was er helemaal van uit gegaan dat hij het nooit zou terug krijgen, dus heb ik als babykado met hem afgetikt dat ik de helft van de schuld zou afbetalen. Gewoon, om hem ook te motiveren en niet steeds de deksel op zijn neus te laten krijgen (ze betaalde namelijk nooit iets terug). En nu heeft ze zodra ze geld had alles terug betaald, ik was in shock en hij ook
Als beloning heb ik alsnog de helft voor haar afbetaald, zodat ze met de rest andere dingen kon doen
Samequote:
Geeft niet hoor, maar ik ging je een beetje geloven en ik ben echt heel bang voor bevallen. Met Stef ook trouwens. Maar nouja, ik kan toch niet meer terugquote:Op woensdag 19 december 2012 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry
Ja, er uit gaat ze toch wel...maar ik kan me de tegenzin zeer indenken
Haha echt niet!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent ook meer een soort sexy boerin
Gewoon binnen houden tot ze 18 isquote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, maar ik ging je een beetje geloven en ik ben echt heel bang voor bevallen. Met Stef ook trouwens. Maar nouja, ik kan toch niet meer terug
En wat Milka zegt, dat eerste moment dat je je baby ziet.. Onbeschrijflijk mooi. Dan boeit de hele wereld aan pijn geen kont meer
En dan uitscheuren tot aan m'n harses, neen dankquote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon binnen houden tot ze 18 is
Tegen die tijd hebben ze toch wel een manier gevonden om dat kind via een portal naar buiten te krijgen? Dan is bevallen allang achterhaald!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dan uitscheuren tot aan m'n harses, neen dank
Ja hequote:
Ruggeprik ftw!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:01 schreef Incantrix het volgende:
Fantastisch om te lezen PA![]()
En mjah, eigenlijk vond ik dat nu al wel, Schaarke.. Maar die transporter komt telkens maar nietMaar nouja, ik beval in elk geval al in een tijd dat je gewoon om pijnbestrijding kunt vragen. Da's ook al heel wat.
Harry heb straks drie mama'squote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef milka82 het volgende:
Poep gooien doen ze hier niet, godzijdank , maar etteren wel. Maar wanneer mini dan 's avonds tegen mijn buik aanschuift om met haar 'babybroerke' te knuffelen
Pehehehquote:Op woensdag 19 december 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
P-A, mijn werkgelegenheid!![]()
![]()
Nee zonder gekheid, zo kan een mens je nog eens blij verrassen![]()
Echt fijn nieuws!
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
PehehehJoh, genoeg werkgelegenheid voor jou vanuit onze familie
eentje minder moet kunnen
En daarbij: het is er nog niet he.. we moeten nog zien of de hormonen haar niet over gaan nemen
ha! echt niet.quote:
geboortekaartjes?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik ging dus eigenlijk nog even enveloppes schrijven
Ik kan me voorstellen dat je geestelijke staat op zo'n moment niet veel anders is dan wanneer je dronken bentquote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat zou er gebeuren als je stomdronken wordt terwijl je aan het bevallen bent?
Maar zou je dan ook minder van de pijn voelen en zulks?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je geestelijke staat op zo'n moment niet veel anders is dan wanneer je dronken bent
Nou, ik vind mijn dronkenschap toch een stuk leuker, hahahahquote:Op woensdag 19 december 2012 22:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je geestelijke staat op zo'n moment niet veel anders is dan wanneer je dronken bent
Yup, vandaag proefdruk en enveloppes opgehaaldquote:
Oeeeeeh leuk!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup, vandaag proefdruk en enveloppes opgehaald
Whehe, Schaar, ik heb geen idee, maar met morfinepomp was ik in elk geval goed van de wereld
Probeer het eens te combinerenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:06 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nou, ik vind mijn dronkenschap toch een stuk leuker, hahahah
ohhhhquote:Op woensdag 19 december 2012 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ:
[ afbeelding ]
Moest ff snel lamp pakken want t is te donkenr hier
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ:
[ afbeelding ]
Cool! Wij zijn erg blij met Ren's ontwerp!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:07 schreef milka82 het volgende:
[..]
Oeeeeeh leuk!
Mijn collega gaat in de kerstvakantie aan het tekenen voor ons, zij maakt vaker geboortekaartjes.
Dit doen katten toch niet?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ:
[ afbeelding ]
mij krijg je echt niet vies.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ:
[ afbeelding ]
Dronken de keizersnede in, al lallend op de ok!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Probeer het eens te combineren![]()
Misschien gaat het ineens wel veel makkelijker en dan heb ik een medische ontdekking gedaan en dan worden ik en jij heul rijk en kunnen we heul veul dit dat alles kopen![]()
Renquote:Op woensdag 19 december 2012 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Cool! Wij zijn erg blij met Ren's ontwerp!
Mijnese ook wel hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit doen katten toch niet?![]()
Ik denk dat je ze gewoon zo hebt neergelegd![]()
Nouja ik las laatst dat je als je, ik hoop dat ik het goed heb, 24 uren niet hebt geslapen, je er geestelijk hetzelfde aan toe bent als met 8 glazen alcohol. Ik kan me voorstellen dat dat met hormonen en een rush tijdens de bevalling ook zo isquote:Op woensdag 19 december 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar zou je dan ook minder van de pijn voelen en zulks?
Of zou je dan naast de baby onder poepen ook de baby onder nierken?
heeft ren m gemaakt?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Cool! Wij zijn erg blij met Ren's ontwerp!
Cuuuuutequote:Op woensdag 19 december 2012 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |