abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 30 december 2012 @ 16:09:29 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120959988
O god ik loop echt hopeloos achter :o

Wat een mooie kerstbuiken/jurkjes zijn er nog voorbij gekomen, en spirit wat een vordering! :D
Belle, volgens mij hou jij gewoon je buik in, die vorige was echt veel boller ja! Lekker naar voren steken hoor, hij is mooi rond O+
LE, jij bent ook al zo'n slanke den.... met een bol, mooi hoor!

Mijn buik is niet echt fotogeniek deze dagen, loop vooral in mn huiskloffie :9 Maar volgens mij groeit mn meisje goed, want hij voelt echt loodzwaar ineens!
pi_120960317
Dat heb ik ook! Alsof er een bowlingbal aan hangt!
  zondag 30 december 2012 @ 16:29:51 #203
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120960940
Wow becky jouw terugplooibuik ziet er echt goed uit!

Dat zware gevoel is heel herkenbaar dames :') ik ga er zelfs van met een kromme rug lopen.
pi_120962676
Haha ja een bowlingbal idd! Ik kan ook niet meer netjes met mn benen bij elkaar zitten. Zit liefst met mn benen wijd en buik ertussenin :')
pi_120963433
Ik merkte het laatst op de fiets.. dat er een bal in de weg zat... Ow, en nu val ik dus door de mand dat ik de laatste tijd zo lui ben geworden en amper nog fiets...
Mijn man betrapt me er nu al op dat ik regelmatig gedachteloos over m'n buik aan het aaien ben... net 21 weken, en ik weet nu al dat ik 'm over een week of 19 ga missen...
pi_120964299
Dames wat een mooie buikjes weer!
Soms zou ik willen dat ik de mijnes ook nog had .. Kon ik er ook lekker de hele dag mee pronken.
En mezelf trakteren op een mooi kerst/nieuwjaars jurkje!

Echt mooi hoor! :)
pi_120964826
Shandaly, ik aai ook over mijn buik. Of eigenlijk prik ik er veel in. Ik heb een wollen jurkje waar nu al pluisjes op de buik komen. :@
pi_120966784
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 17:50 schreef Suikertante het volgende:
Shandaly, ik aai ook over mijn buik. Of eigenlijk prik ik er veel in. Ik heb een wollen jurkje waar nu al pluisjes op de buik komen. :@
:D Ik ben ook zo'n duidelijk-eerste-zwangerschap-zwangere die de hele dag maar over haar buik loopt te aaien en er naar staart enzo :')
pi_120966864
Maar ik ben ook telkens verbaasd als ik hem zie!
  zondag 30 december 2012 @ 21:58:06 #210
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120980247
Ik ben heel verliefd op mijn spiegelbeeld steeds *;

Er steeds over aaien kan ik niet helemaal gedachteloos doen, er zijn een aantal dames in mijn omgeving die erg veel moeite hebben met (opnieuw) zwanger worden, dus dan weet ik net ff te goed hoe het voelt. Ik doe het wel hoor, maar vooral als ik alleen ben of in 'veilig' gezelschap.
pi_120980598
Da's dus het nadeel van 'gedachteloos'... mijn man wijst me er regelmatig op "nu doe je het weer!" ow ja...
Wij hebben wel besloten dat 2 genoeg is, en ik ben me er dus heel erg bewust van dat dit de laatste keer zal zijn. Als deze buik weg is, wordt het nooit meer zo'n mooi bolletje (tenminste, niet met kindje erin, en verder moet ik gewoon niet teveel eten ;) )
  zondag 30 december 2012 @ 22:02:18 #212
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120980607
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 18:33 schreef L0t.. het volgende:

[..]

:D Ik ben ook zo'n duidelijk-eerste-zwangerschap-zwangere die de hele dag maar over haar buik loopt te aaien en er naar staart enzo :')
Mijn tweede zwangerschap en ook ik aai, voel, staar...
pi_120981083
Ik had nog een kerst-buik-foto liggen, gemaakt op tweede kerstdag, maar wel aan het eind van de dag, dus ik was al wat brakjes... net als de foto zelf. Had er een toffe glitterpanty bij, maar dat zie je niet op deze foto :(
  zondag 30 december 2012 @ 22:09:26 #214
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120981188
Oeh shan das een hele mooie halverwege buik!
pi_120984131
Mooie buiken allemaal O+

Ik mis mn buik echt niet, vond m ook niet echt mooi ofzo... Wat eruit is gekomen vind ik mooier en leuker ;)
pi_120998266
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 18:33 schreef L0t.. het volgende:

[..]

:D Ik ben ook zo'n duidelijk-eerste-zwangerschap-zwangere die de hele dag maar over haar buik loopt te aaien en er naar staart enzo :')
3e hier en elke avond aai ik de kleine hoor. Dan is kleintje aan het draaien en schoppen en dan ga ik over het ruggetje wrijven en wordt pukje rustig.

J zegt het ook, je zit echt continu je buik te aaien.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120998368
Hier ook de hele dag buik te aaien. Zolang voel ik der nog niet zo duidelijk dus alleen maar fijn!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_120998413
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 09:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

3e hier en elke avond aai ik de kleine hoor. Dan is kleintje aan het draaien en schoppen en dan ga ik over het ruggetje wrijven en wordt pukje rustig.

J zegt het ook, je zit echt continu je buik te aaien.
O+ Nouja, dat is toch ook heerlijk! Mijn moeder gaf me laatst echt het gevoel alsof ik echt een muts was ofzo door de hele dag maar te lopen voelen :').
pi_120998659
O+ Shandaly, mooooooi!!

L0t en de anderen, ik vind het heel lief klinken dat jullie zo over je buik aaien gedachteloos! Ik aai wel vaak, maar dan wel geconcentreerd! Als er anderen bij zijn doe ik het eigenlijk ook niet. Ik heb toch teveel een haat liefde verhouding met m'n buik/lichaam in dat opzicht. Ik probeer dat wel bewust opzij te zetten oa door babybuikaaien maar dat moet ik dan dus echt doen met aandacht.

En komen er nog 2012 buikjes vandaag? Met mooie oud&nieuw jurkjes enzo O+
pi_120999294
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 09:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

3e hier en elke avond aai ik de kleine hoor. Dan is kleintje aan het draaien en schoppen en dan ga ik over het ruggetje wrijven en wordt pukje rustig.
O+

Ik krijg dan een schop }:|
Ik ben ook steeds aan het wrijven, al mn truien hebben al pluisjes maar t is gewoon fijn om te doen.

Geen buik van mij vanavond, ik ga voor de sloeber look, ben toch met familie en blijf binnen dus
pi_120999399
Ik word altijd een beetje kriegelig van die vrouwen die de hele tijd zo over hun buik aan het wrijven zijn. Vooral als dat ook gepaard gaat met het nodige gepuf en gesteun. :@
pi_120999567
Spirit, wat een MEGABOL zo ineens! O+
pi_120999623
quote:
17s.gif Op maandag 31 december 2012 09:58 schreef Kyara het volgende:
Ik word altijd een beetje kriegelig van die vrouwen die de hele tijd zo over hun buik aan het wrijven zijn. Vooral als dat ook gepaard gaat met het nodige gepuf en gesteun. :@
Heb ik ook ja! Ik doe het zelf alleen maar stiekem thuis als ik 's avonds op de bank zit ;) maar goed, ik krijg er dan ook nog totaal geen reactie op dus het voelt ook een beetje onzinnig..
E.
pi_121008665
quote:
17s.gif Op maandag 31 december 2012 09:58 schreef Kyara het volgende:
Ik word altijd een beetje kriegelig van die vrouwen die de hele tijd zo over hun buik aan het wrijven zijn. Vooral als dat ook gepaard gaat met het nodige gepuf en gesteun. :@
Schuldig. Maar ik doe dat alleen binnenshuis.

En geen foto vandaag, het is geen woensdag en ik ga voor de sloeberlook.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_121009244
thuis mag het ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')