Romme had volgens mij ook wel een mooie style.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja das waar, bouw zal er ook wel mee te maken hebben. Maar er zijn toch wel meer schaatsers met zulke giga bovenbenen? Lobkov bijvoorbeeld? Schiet me als eerste te binnen.
In ieder geval vind ik het lelijk. Ik kijk liever naar een stille Jan Bos / Wotherspoon stijl
6 krachtige slagen op het rechte stuk, beginnend met 29'ers. En dan eindigen in de 32.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Romme had volgens mij ook wel een mooie style.
Klopt als je deze tijden ziet... valt het niets mee. Bob kan denk ik wel 6.15.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Bob 6.17 ofzo rijdt, dan blijft ie gewoon meedoen hoor.
Is het niet de auto van pappie?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:03 schreef DeeBee het volgende:
Wegscheuren in zo'n patserige Range Rover en dan vindt het iedereen het gek dat er geen sponsors meer zijn...
Het is gewoon niet vol te houden dat 30+ schaatsers in Nederland fulltime van het schaatsen leven, zeker omdat het zo'n kleine sport is. Iedereen is gewoon verwend geraakt de laatste jaren...
En er zijn veel te veel ploegen. 'Vroeger' had je TVM en DSB, nu heb je 5/6 gelijkwaardige kleine ploegen die alles dus dubbel moeten betalen. Dat werkt niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:03 schreef DeeBee het volgende:
Wegscheuren in zo'n patserige Range Rover en dan vindt het iedereen het gek dat er geen sponsors meer zijn...
Het is gewoon niet vol te houden dat 30+ schaatsers in Nederland fulltime van het schaatsen leven, zeker omdat het zo'n kleine sport is. Iedereen is gewoon verwend geraakt de laatste jaren...
Inderdaad, want de salarissen van de schaatsers zijn niet hoog, dus de initiele kosten voor het opzetten van een ploeg is in verhouding best duur.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
En er zijn veel te veel ploegen. 'Vroeger' had je TVM en DSB, nu heb je 5/6 gelijkwaardige kleine ploegen die alles dus dubbel moeten betalen. Dat werkt niet.
Ik zou het niet zeker weten of het zijn auto is, hij reed in ieder geval zelf...quote:
Je hebt wel een punt natuurlijk maar die auto zegt niet zoveel, genoeg kinderen die nog wel eens de auto van paps en mams lenenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik zou het niet zeker weten of het zijn auto is, hij reed in ieder geval zelf...
Nou kan hij ook rijke ouders hebben of zo, maar m'n andere punt over teveel (betaalde) schaatsers en ploegen blijft wel...was niet specifiek op Verweij gericht, die is wel aardige top onderhand.
Ligt eraan wat ze nu gaan rijden, kan ook slecht ijs zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik had eerlijk gezegd ook wel iets meer van Bob verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |