SLC?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Richardson rijdt trouwens ondertussen een flink amerikaans record op de 500m met 37,34.
ik zou stiekem ook best graag rondebord-vrouw zijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:11 schreef danos het volgende:
Kan de NOS dat team niet sponsoren? Met Herbert met het rondebord, en Bert als coach, Mart als PR man en Dione als pitspoes
Het schijnt dat van Veen, anderhalf tot 2 miljoen wil en dat hij veel te hoge eisen stelt aan de sponsor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:10 schreef MiLalaa het volgende:
Geschikte vent die Van Veen. Hopelijk komt er toch nog een sponsor..
oh.. waar haal je dit nieuws vandaan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:12 schreef Remzz het volgende:
Het schijnt dat van Veen, anderhalf tot 2 miljoen wil en dat hij veel te hoge eisen stelt aan de sponsor.
Ja waar precies zou ik eignelijk ook niet weten, heb het ooit ergens zien staanquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh.. waar haal je dit nieuws vandaan?
als het zo lang duurt om een sponsor te vinden, wordt dit natuurlijk een beetje tegenstrijdig met je wensen door te gaan met het team.. vreemd.
hup Wouter
Uit hoeveel man bestaat het team?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het schijnt dat van Veen, anderhalf tot 2 miljoen wil en dat hij veel te hoge eisen stelt aan de sponsor.
Jammer dat hij niet wegreed, dan had ik net als DeMart: 'de Vos is los, de Vos is los!' naar de TV geroepen!quote:
Een soort symmetrische Gunda Niemann.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:29 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat een stijl heeft die van der Kieft toch.
Z'n benen lijken nu wat dunner, maar 2 jaar geleden had ie zulke enorme bovenbenen dat ik me goed kan indenken dat dit dan de beste stijl is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:29 schreef MiLalaa het volgende:
dat ziet er toch afschuwelijk, en vooral vermoeiend uit .. die schaatsstijl van vdKieft. Dat gepush
ja das waar, bouw zal er ook wel mee te maken hebben. Maar er zijn toch wel meer schaatsers met zulke giga bovenbenen? Lobkov bijvoorbeeld? Schiet me als eerste te binnen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Z'n benen lijken nu wat dunner, maar 2 jaar geleden had ie zulke enorme bovenbenen dat ik me goed kan indenken dat dit dan de beste stijl is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |