Wust is natuurlijk topfavoriet, maar ook zij rijdt niet zomaar 4:03 in Heerenveen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Wust tegen die tijd ook wel weer op niveau is.
Ik Beckert zeker niet. Beckert verliest echt teveel op die 500 en 1500 t.o.v. Ter Mors en maakt dat no way meer goed op de lange afstanden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:45 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Op het EK schat ik sowieso Sablikova en Beckert beter in...
Die Orie in dat groene pak ziet er ook niet uitquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:52 schreef MiLalaa het volgende:
Haha, een van die 'groene' assistenten lijkt op Adje
Nee, het was mij ook al opgevallen... lijkt veel luider dan anders (en ik heb verder niets opstaan...)quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:55 schreef MiLalaa het volgende:
Ik vind het maar een herrie eigenlijk.. Met die toetermuziek op de 'achtergrond' en de omroepster die veeel te veel omroept. Dit alles gedurende het geblaat van Martin en Herbert.
Maar kan ook komen omdat ik ook de top2000 nog zachtjes aan heb staan
Dat viel mij ook op. Normaal gaat de muziek uit wanneer de omroepster de tijden doorgeeft, maar nu niet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:55 schreef MiLalaa het volgende:
Ik vind het maar een herrie eigenlijk.. Met die toetermuziek op de 'achtergrond' en de omroepster die veeel te veel omroept. Dit alles gedurende het geblaat van Martin en Herbert.
Maar kan ook komen omdat ik ook de top2000 nog zachtjes aan heb staan
Verweij is ook voor controle naar het ziekenhuis, dus het is onzeker of hij verder mee doet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:11 schreef miss_dynastie het volgende:
ouch
Dat was echt een keiharde val.... ik schakel pas net in, dus ik had het gemist......
oh? dat heb ik ff gemist.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Verweij is ook voor controle naar het ziekenhuis, dus het is onzeker of hij verder mee doet.
Wel goed om even te beseffen hoe zwaar het is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:23 schreef marcodej het volgende:
Niveautje dit. En hierdoor kijkt er dus geen hond naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |