Laatste plek is toch aanwijsplek?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Is dit dan automatisch geen EK/WK? Ben zo snel even niet op de hoogte van de regels
Die kans is 0,1% denk ik.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Bob doet ook nog mee voor het EK.
Kramer en Blokhuijsen zijn zeker.quote:
Rotteveel blijft De Jong echt wel voor. En ook Vriend zie ik wel een dik PR rijden op de 10 km. om Bob voor te blijven. En dan hebben we het nog niet eens over Douwe de Vries en Frank Hermans gehad.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kramer en Blokhuijsen zijn zeker.
Verweij moet een super 5km laten zien, anders kan hij het vergeten.
Anderhalve seconde op Bloemen moet te doen zijn; normaal gesproken pakt hij 10 seconden op de 5km en 25 seconden op de 10km; dan houdt Bob genoeg marge voor de 1500m.
Twee en halve seconde op Rotteveel wordt inderdaad krap, maar op de 10km verliest Rotteveel misschien wel 40 seconden.
Inderdaad niet genoeg, ik hoop dat die Bokko eens goed aan het oefenen is op 35,50, maargoed die doet ook meestal iets doms in een van zijn ritten tijden een allroundtoernooi.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:28 schreef Montov het volgende:
Het verschil tussen Kramer en Blokhuijsen is eigenlijk zoals verwacht, rond de 3 tienden. En ik denk dat het niet genoeg is voor Blokhuijsen. Maar er zijn nog 3 afstanden te gaan, dus het blijft spannend.
Bij de dames wordt het dringen voor de 4e plek.
Je kan de stream op de computer bekijken?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn TV staat niet in dezelfde ruimte als mijn computer. Dat ondermijnt mijn schaatsbeleving enorm.
Wel erg jammer. Zo'n iemand kan "makkelijk" Olympisch kampioen worden als ze zich volledig focust.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:17 schreef TheArt het volgende:
Ter Mors gaat het EK allround waarschijnlijk dus niet rijden. Logisch. Maakt de strijd voor de 4e plek weer helemaal open met De Jong, De Vries, Van der Weijden en Schouten.
Hoe bedoel je? Om te kijken of te rijden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:18 schreef Remzz het volgende:
Wat een verschrikkelijke afstand is die 3000 meter toch.
Om te kijken, 5000 vrouwen is bijna altijd interessanterquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Om te kijken of te rijden?
Heeft denk ik ook met het aantal ritten te maken. Met 6 ritten is het prima te doen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Om te kijken, 5000 vrouwen is bijna altijd interessanter
Ja dat is het ook hoor. 5 is vaak leuker omdat het dan ergens om gaat en er minder loze ritten zijn. Maar het punt is ook die vrouwen gaan altijd zo verschrikkelijk kapot, mannen 5000 meter zie je nog wel eens versnellen(ook de mindere goden), vrouwen gaan naar rondjes 37 toe.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook met het aantal ritten te maken. Met 6 ritten is het prima te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |