Blokhuijsen weet gewoon nog niet dat hij de nieuwe WOH is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:30 schreef Remzz het volgende:
Leuk heb er echt zin aan morgen, en dat voor een NK. Kan best wel spannend worden. Blokhuijsen heeft bij alle media verkondigd dat hij zichzelf beter vind dan Kramer. Lijkt mij lastig worden, gezien zijn laatste 10 kilometer waar hij helemaal kapot ging en de 500 meter tijd van Kramer hier boven. Koen Verweij moeten we ook niet onderschatten denk ik.
Kramer zegt natuurlijk bij elke gelegenheid al jaren dat hij niet zo goed weet wat hij kan, om daarna iedereen naar huis te schaatsen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Blokhuijsen moet dit normaal gesproken makkelijk winnen, want ik kan me echt niet voorstellen dat Kramer met deze voorbereiding een goede 500m en 1500m in de benen heeft.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:07 schreef Szura het volgende:
Ik denk dat jullie Blokhuijsen onderschatten, gaat ie de komende maand laten zien
quote:Bij de drie kilometer voor dames en de vijf kilometer voor heren bij het NK Allround zullen nog een paar schaatsers het ijs in Thialf betreden om die afstanden ook te rijden.
De drie en vijf kilometer tellen namelijk niet alleen mee in het allroundklassement, maar gelden ook als selectiewedstrijd voor de wereldbekers die nog komen. Om de schaatsers die niet aan het NK Allround meedoen, maar die wel in aanmerking komen voor een World Cup-ticket een kans te geven is er op beide afstanden één rit toegevoegd. De ritten worden na afloop van het officiële NK Allround-programma verreden.
Bij de dames rijden kersverse Nederlands kampioene marathon, Rixt Meijer, en Elma de Vries een drie kilometer. Bob de Vries en Robert Bovenhuis nemen het tegen elkaar op op de 5000 meter.
Aardig hoor toch wel?quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Luchtdruk bedraagt 1009mBar...goede omstandigheden dus.
Gemiddeld idd...maar het komt ook regelmatig voor dat ie 1030mBar is...In dat topweekend in 2007 was de luchtdruk net iets onder de 1000mBarquote:
Compleet zonder reden ook, ze weten toch ook dat het om 12 uur begint? Hiervoor zat een herhaling.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:17 schreef TheArt het volgende:
Jezus NOS. Ik open de liveuitslagen van de KNSB, blijkt dat ze al een paar ritten verder zijn
Niet spoileren aubquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:17 schreef TheArt het volgende:
Jezus NOS. Ik open de liveuitslagen van de KNSB, blijkt dat ze al een paar ritten verder zijn
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zenden het dus integraal met 10 minuten vertraging uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |