Het programma is vandaag niet vervroegd zodat we de eerste afstand weer semi-live gaan zien?quote:
Nope.quote:Op zondag 30 december 2012 12:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Het programma is vandaag niet vervroegd zodat we de eerste afstand weer semi-live gaan zien?
quote:If what you did yesterday seems big, you haven't done anything today.- Lou Holtz
Ja zekerquote:Op zondag 30 december 2012 13:13 schreef Montov het volgende:
Ik acht Ter Mors kansrijker voor de titel dan Blokhuijsen.
Ik ook, maar het blijft apart; haar PR op de 1500m schijnt 2.02 te zijn en ze heeft nog nooit een 5km geredenquote:Op zondag 30 december 2012 13:13 schreef Montov het volgende:
Ik acht Ter Mors kansrijker voor de titel dan Blokhuijsen.
Zo sterk wordt er dit jaar niet op de 1500m gereden...het zou mooi zijn als Bob het verschil tot 2 seconde kan beperken.quote:Op zondag 30 december 2012 13:15 schreef Remzz het volgende:
Bob staat al wel gewoon 10e. Als hij toch flink onder de 13 minuten gaat.... Maar wat hij zelf ook zegt het zou belachelijk zijn als je met een 39er bij de top 4 komt. Daarnaast gaat hij op zijn Bob's ook een verschrikkelijke 1500 meter neerzetten.
De Jong en 2 sec. van Vriend, Hermans en Rotteveel? No way.quote:Op zondag 30 december 2012 13:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo sterk wordt er dit jaar niet op de 1500m gereden...het zou mooi zijn als Bob het verschil tot 2 seconde kan beperken.
Eens.quote:Op zondag 30 december 2012 13:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
De Jong en 2 sec. van Vriend, Hermans en Rotteveel? No way.
Een tijd van rond de 1:50 moet lukken voor Bob; dan is het afwachten hoe goed de rest rijdt. Ik denk dat De Jong de 5km van gisteren beter heeft verteerd dan Vriend, Hermans en Rotteveel.quote:Op zondag 30 december 2012 13:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
De Jong en 2 sec. van Vriend, Hermans en Rotteveel? No way.
Bob mag blij zijn als hij onder de 1.51 rijdt. Vriend kan zomaar in de 1.46 gaan.quote:Op zondag 30 december 2012 13:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een tijd van rond de 1:50 moet lukken voor Bob; dan is het afwachten hoe goed de rest rijdt. Ik denk dat De Jong de 5km van gisteren beter heeft verteerd dan Vriend, Hermans en Rotteveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |