Heeft er ook weinig te zoeken, als 'ie zo rijdt....quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
De Vries kan het EK dus vergeten.
Klopt, maar hij was wel een outsider.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft er ook weinig te zoeken, als 'ie zo rijdt....
Vind ik niet, een regel overtreden is er een overtreden, die 2 banen zijn er niet voor niks dus je moet ergens een lijn trekken. Als je door gebrekkige techniek of hoog risico die bocht niet haalt, dan moet je gestraft worden volgens de regels. Nu is dat weer niet gebeurd, wat alleen maar voor meer discussie zal zorgen in de toekomst.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, je zou sporters ook een paar keer kunnen waarschuwen...maar als je het dan blijft doen...had van mij wel gemogen hoor
Precies, handhaven of afschaffen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:28 schreef danos het volgende:
[..]
Vind ik niet, een regel overtreden is er een overtreden, die 2 banen zijn er niet voor niks dus je moet ergens een lijn trekken. Als je door gebrekkige techniek of hoog risico die bocht niet haalt, dan moet je gestraft worden volgens de regels. Nu is dat weer niet gebeurt, wat alleen maar voor meer discussie zal zorgen in de toekomst.
Dan moet je gewoon de regel afschaffen.
Inb4 THEFXR.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Kramer en Blokhuijsen zijn wel echt bizár veel sneller dan alle anderen... dat kan toch haast niet? Is er niet iets gebeurd met een of andere windmachine zoals toen in Astana ofzo?
Is het ooit anders geweest dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Kramer en Blokhuijsen zijn wel echt bizár veel sneller dan alle anderen... dat kan toch haast niet? Is er niet iets gebeurd met een of andere windmachine zoals toen in Astana ofzo?
Elke willekeurige andere deelnemer zit net zo vol, dus dat zorgt niet voor dat grote verschil...quote:
Trainingskamp Collalbo --> Italië --> Dr. Ferrari.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:26 schreef DecoAoreste het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
r
[..]
Trainingskamp Collalbo --> Italië --> Dr. Ferrari.
De tijden zijn gewoon zo idioot ineens, terwijl over de gehele breedte van het veld niet opzienbarend is gereden. Sinds wanneer rijdt Kramer 10 seconden sneller dan De Jong?quote:
En nog even Alberto's biefstukje eten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:34 schreef danos het volgende:
[..]
En terug via Oostenrijk en Matschiner
Bob had gewoon zijn dag niet, ik denk dat dit zijn langzaamste 5 kilometer van het jaar is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De tijden zijn gewoon zo idioot ineens, terwijl over de gehele breedte van het veld niet opzienbarend is gereden. Sinds wanneer rijdt Kramer 10 seconden sneller dan De Jong?
Ik vind een baanrecord niet saai hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij denkt serieus dat mensen waar voor hun geld krijgen? Het lijkt mij eerder wat saaiig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |