Als belooft dat je dan wel wat aantrektquote:
Ik doe m'n Volendammer broek aan.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als belooft dat je dan wel wat aantrekt![]()
Dat durf ik nog wel aanquote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zal zo wel in z'n ogen beginnen te wrijven.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik doe m'n Volendammer broek aan.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:55 schreef jacqhassel het volgende:
srutz zien we dus van de onderkant doe dan maar geen kleding aan
Gelukkig is het daar 27 graden.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:55 schreef jacqhassel het volgende:
srutz zien we dus van de onderkant doe dan maar geen kleding aan
Tja, er komt een minimale hoeveelheid lichaamsbeweging bij te pas.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:57 schreef BendeBielzen het volgende:
Gapen blijkt een pijnlijk iets voor opa
[ afbeelding ]
Ik ben niet welkomquote:Op woensdag 19 december 2012 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig komen alle vrienden van opa op 2e Kerstdag bij hem op bezoek.
We komen met een grote groep, gewoon mee naar binnen lopen. We laten je gewoon niet wegsturen.quote:
Hmmm ik krijg helemaal een warm FOK gevoelquote:Op woensdag 19 december 2012 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We komen met een grote groep, gewoon mee naar binnen lopen. We laten je gewoon niet wegsturen.
Dat doe ik wel, voor mij is het een gewone doordeweekse dagquote:Op woensdag 19 december 2012 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop wel dat iemand de stream opneemt op het moment dat we bij hem aanbellen, dat wil ik graag terugzien.
Die arme man heeft geen rust meer 2de Kerstdagquote:Op woensdag 19 december 2012 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop wel dat iemand de stream opneemt op het moment dat we bij hem aanbellen, dat wil ik graag terugzien.
Opa's Project Xmasquote:Op woensdag 19 december 2012 20:16 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Die arme man heeft geen rust meer 2de Kerstdag
We drinken er een op jequote:Op woensdag 19 december 2012 20:21 schreef ZOA het volgende:
Gelukkig zijn jullie allemaal nette degelijke keurige mensen en ik ben er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |