abonnement Unibet Coolblue
pi_120504032
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten


Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel


Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
pi_120504059
Ik had wat goed te maken dus bij deze :) Tot nu toe heb ik een prima dag met mijn project en met een beetje geluk zal dit één van de betere dagen worden tot nu toe.

Sinds ik voor tekstadvertenties een licht contrasterende achtergrondkleur gebruik zie ik duidelijk een verbetering in de CTR.

[ Bericht 20% gewijzigd door WebBeestje op 19-12-2012 13:13:32 ]
pi_120505206
Gebruiken jullie eigenlijk voor elke website eigen advertentieblokken, of gebruiken jullie advertentieblokken op meerdere websites? Ik neig nu meer naar het laatste, omdat ik verwacht meer inkomsten uit x aantal views te krijgen als ik een advertentieblok op meerdere websites zet. Of is dat ijdele hoop en is het toch handiger om per site advertentieblokken aan te maken?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_120505319
Vroeger maakte ik altijd wel meerdere. Maar tegenwoordig kan je perfect per site zien wat je verdient. Maak soms nog wel verschillende als ik wil weten of er meer geklikt wordt op de bovenste of onderste banner. Of links of rechts.
pi_120508626
Hmm: http://www.emerce.nl/nieu(...)radio-vergt-licentie

Wat te doen, wat te doen, daar heb ik natuurlijk geen trek in.
- Met zuidelijke groet -
pi_120509044
Is Nederland.fm van jou dan? Of wat link je?
pi_120509178
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 15:08 schreef JDx het volgende:
Is Nederland.fm van jou dan? Of wat link je?
De website over het glazenhuis waar het zelfs mogelijk is om via de webcam te bekijken. En de ads op die pagina helpen het meest om uit de kosten te komen etc.
- Met zuidelijke groet -
pi_120509224
Tja, dat gaat natuurlijk niemand geloven, de meeste sites zijn tegenwoordig gemaakt om geld mee te verdienen, niet omdat het zo leuk is om bij te houden.
pi_120509248
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 15:08 schreef JDx het volgende:
Is Nederland.fm van jou dan? Of wat link je?
Mag toch hopen van niet, proceskosten van ¤25.000 betalen, niet niks.
pi_120509370
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 15:12 schreef JDx het volgende:
Tja, dat gaat natuurlijk niemand geloven, de meeste sites zijn tegenwoordig gemaakt om geld mee te verdienen, niet omdat het zo leuk is om bij te houden.
Maar het gaat zich gewoon erom, als dit besloten wordt zal ik die pagina ook uit de lucht moeten halen. En dan heeft de rest van de website geen zin meer.
- Met zuidelijke groet -
pi_120509479
Maar goed het gaat om radio nu, niet om een webcam.
pi_120532608
aangezien dit toch een alles en nog iets topic is :) Iemand nog zin om creatieve namen te verzinnen? Heb nu ruim 400 gedaan en moet nog ruim 3000 unieke namen, en ben nu al door mijn vocabulaire heen :(
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_120542810
Deze is ook leuk:

Voordat u verder gaat...... zijn we verplicht uw toestemming te vragen voor het plaatsen van cookies. Door cookies kunt u sneller vinden wat u zoekt en krijgt u informatie die voor u relevant is.

Gaat u akkoord met plaatsen van cookies, dan kunt u websites van de ING gebruiken zoals u gewend bent.

Akkoord - Instellingen en meer informatie


Bij ING moet je dus wel op akkoord klikken om verder te kunnen gaan :) een belachelijke wet is het.
pi_120543599
Achterlijke wet idd, dit is gewoon inherent aan het internet. Een uitvinding voor het gemak van de gebruiker. Als je geen cookies wilt, dan zet je dat zelf maar uit of je moet niet op internet gaan.
pi_120543795
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:34 schreef JDx het volgende:
Achterlijke wet idd, dit is gewoon inherent aan het internet. Een uitvinding voor het gemak van de gebruiker. Als je geen cookies wilt, dan zet je dat zelf maar uit of je moet niet op internet gaan.
Klopt en dan het voorbeeld van ING, je kunt accepteren of anders kun je dus niet meer internetbankieren. Nu merk ik al van de wat oudere mensen in mijn omgeving dat ze cookies plots zo 'eng' vinden (eerder kenden ze het niet eens).
pi_120543834
Ja hoorde laatst ook al iets, ja dan moet je altijd op nee klikken, anders weten ze alles van je :')

Nog iets moois in de tram vanmorgen, gesprek van meisje/vrouw: "neee mama dat kan niet, jaaa dat is yahoo, nee ze kunnen geen geld afschrijven, dat is gratis, kan alleen als je in moet loggen, maar jij hebt geen wachtwoord op je computer... neee mama, jaaa, dat is schoolbank, dat is die 15 euro, dat heb je zelf gedaan, hoezo 2x? Neee dat kan niet van Yahoo zijn, Yahoo is gratis. Staat dat er echt? Achter de afschrijving? Nou dan zou ik ze maar even bellen. Maar geen wachtwoord geven. Nee, neehee, dat kan echt niet mama, jaa dat is schoolbank, nee die andere 15 euro klopt niet. Etc...".

Mooie doelgroep! :D
pi_120543842
Ik vraag me af of er ook maar iemand is die elke website wegklikt waar wordt aangegeven dat er cookies gebruikt worden. Behalve bang gemaakte digibeten dan idd.

Weer zo'n domme wet die alleen maar geld kost.
pi_120547878
Facts don't care about your feelings
pi_120550210
Over Nederland.FM gesproken. Als ik naar http://nederland.fm/ ga, zie ik nog steeds bovenaan en onderaan reclame als ik een adblocker gebruik.
pi_120551847
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:58 schreef JDx het volgende:
Over Nederland.FM gesproken. Als ik naar http://nederland.fm/ ga, zie ik nog steeds bovenaan en onderaan reclame als ik een adblocker gebruik.
Ik niet hier met Chrome.
pi_120552754
Nieuws over de cookie-wet jongens. Den Haag ziet ook eindelijk in dat het een onzin-wet is, lijkt het. :).

http://www.nu.nl/internet/2987889/cookiewet-wordt-aangepast.html
pi_120552846
Netjes, zag ik natuurlijk al aankomen met mijn visionair vermogen, daarom niet bezig gehouden met die onzin wet :')
pi_120558103
AdKliks werkt trouwens technisch gezien nu 100%

Kliks worden bijgehouden en gecontroleerd op spam, inkomsten van publishers worden bijgehouden, kosten van adverteerders worden bijgehouden en als een adverteerder geen saldo meer heeft of over de daglimiet is worden zijn/haar advertenties niet meer getoond.
  donderdag 20 december 2012 @ 18:11:27 #25
340341 Blester
Membre très utile
pi_120559559
Vandaag nieuw hosting pakketje erbij genomen, mijn andere pakketten al helemaal vol met websites :')

7500 MB ruimte

100 GB dataverkeer
~ Love comes unseen; we only see it go
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')