Ik wil m eerst aan zienquote:Op woensdag 19 december 2012 12:32 schreef Incantrix het volgende:
Ik zou 'm ook zo besteld hebben, maar de enige maat waarvan ik denk dat ik die wellicht óóit nog zou passen was natuurlijk long gone
Maar jij hebt een goede maat om dat te kunnenquote:
Die broek is wel vetquote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik ben aangekomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik ben aangekomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, want wit duurt bij mij twee dagen tot kliko, grijze truien heb ik al genoeg en lichtroze is lichtrozequote:Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die broek is wel vet![]()
en TRUI
heb je hem nou in het mintgroen?
ja da's het verrotte aan co-ouderschapquote:Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef milka82 het volgende:
Skjoe, pics willen we!
Ow en over de kerstdagen, al jaren is het hier: eerste: mine, tweede:his. Wat wel jammer is dat ik midi tweede kerstdag nooit bij me heb, maar hee, dat kind gaat gewoon twee dagen ernstig aan de vreet.
Ik zat tussen mintgroen en grijs te twijfelen, maar mintgroen is ook erg tofquote:Op woensdag 19 december 2012 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want wit duurt bij mij twee dagen tot kliko, grijze truien heb ik al genoeg en lichtroze is lichtroze
Dit is een L en ik ben momenteel 90 kilo bij 168 cmquote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zat tussen mintgroen en grijs te twijfelen, maar mintgroen is ook erg tofIk heb hem voor mijn moeder in het wit besteld, die knoeit HEUL vaak bedenk ik me nu
maar die eet dan maar gewoon niet als ze hem aan heeft
Ik had hem in een XL voor haar besteld HOOP dat die goed zit.
dan komt die XL wel goed johquote:Op woensdag 19 december 2012 12:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn moeder is evenlang en weegt meer dan jij
Dat is irritantquote:Op woensdag 19 december 2012 12:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
WTF
H&M is net binnengekomen, met de trui voor mn moeder. Ik ben niet thuis en kom vanavond ook niet meer thuis. Dus vraag aan mn moeder of ze hem open wilt maken, is het een trui met ronde hals en lovertjesWTF
Kort model?? Die heb ik ookquote:Op woensdag 19 december 2012 12:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
WTF
H&M is net binnengekomen, met de trui voor mn moeder. Ik ben niet thuis en kom vanavond ook niet meer thuis. Dus vraag aan mn moeder of ze hem open wilt maken, is het een trui met ronde hals en lovertjesWTF
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
de holobroek is het nieuwe SHJN cult-item, ik voel het
jij draagt nooit broeken he? Welke maat rok heb je?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet alleen niet welke maat ik zou moeten nemen
Mijn ex woont 30 km verderop. We hebben goed contact dus alles verloopt prima, maar toch, het is elke keer wel weer eentje missen. Gelukkig is ze dit jaar met oud en nieuw hier!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja da's het verrotte aan co-ouderschap
Woont jouw ex een beetje in de buurt?
Uh die rokjes van de h&m van 4.95 zijn altijd 38. Ik heb niet echt strakke rokken ofzo, altijd van die stretch zooiquote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij draagt nooit broeken he? Welke maat rok heb je?
oh dat is wel heel fijn!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef milka82 het volgende:
[..]
Mijn ex woont 30 km verderop. We hebben goed contact dus alles verloopt prima, maar toch, het is elke keer wel weer eentje missen. Gelukkig is ze dit jaar met oud en nieuw hier!
je moet 8 van je maat aftrekken, dus dan heb je maat 30. Ik denk in de lengte ook, je bent niet zo groot.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uh die rokjes van de h&m van 4.95 zijn altijd 38. Ik heb niet echt strakke rokken ofzo, altijd van die stretch zooi
Pakketjensquote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef milka82 het volgende:
Ermagherd, pakketje!!!!! Secret Santa denk ik! Woei!
Quanta kosta?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet 8 van je maat aftrekken, dus dan heb je maat 30. Ik denk in de lengte ook, je bent niet zo groot.
ERMAHGERD VAN WIE ZOU HET ZIJNNNNNquote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef milka82 het volgende:
Ermagherd, pakketje!!!!! Secret Santa denk ik! Woei!
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD VAN WIE ZOU HET ZIJNNNNN![]()
Priemquote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD VAN WIE ZOU HET ZIJNNNNN![]()
Ik vind hem nog steeds niks, sorryquote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
de holobroek is het nieuwe SHJN cult-item, ik voel het
Ja maar jij....quote:Op woensdag 19 december 2012 12:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds niks, sorry
Ja want ik was panisch dat ik verkeerd zou verdelen waardoor ik het honderdmiljoenmiljard keer gecontroleerd hebquote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
weet je het ook allemaal uit je kop Priem?
ik weet heul wel wie ik hebquote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het eik nog best leuk ook dat ik al lang weet wie wie en jullie allemaal niet.. thehehe...![]()
Toch licht autismequote:Op woensdag 19 december 2012 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja want ik was panisch dat ik verkeerd zou verdelen waardoor ik het honderdmiljoenmiljard keer gecontroleerd heb
quote:
hell yeah! Eerst ruiken hè, of ik het al ruik wie het is......quote:Op woensdag 19 december 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
is milka nu frantic aan d'r pakketje aan het trekken?
godsamme, kun je dat ook al als je zwanger bent?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef milka82 het volgende:
[..]
hell yeah! Eerst ruiken hè, of ik het al ruik wie het is......
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef milka82 het volgende:
[..]
hell yeah! Eerst ruiken hè, of ik het al ruik wie het is......
Secret santa topic posten jongeuh! En foto's maken; nu meteen dit dat allesquote:Op woensdag 19 december 2012 13:02 schreef milka82 het volgende:
Hahaha, mag ik al een poging tot raden doen? Heb het papier er af en het is een doos van snijplankjes..... Had BB geen snijplankjes gekregen?
quote:
D'awwww halte gemist?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
In slaap vallen in de trein is matig.
stijven nekquote:Op woensdag 19 december 2012 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
In slaap vallen in de trein is matig.
Nee, maar je wordt er altijd zo duf van.quote:
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 19 december 2012 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar je wordt er altijd zo duf van.
Een musthave.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
En:
[ afbeelding ]
Nooit meer de hond hoeven te aaien![]()
ermahquote:Op woensdag 19 december 2012 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
En:
[ afbeelding ]
Nooit meer de hond hoeven te aaien![]()
Hahahaha! de kutplankjes van hem die deden hetquote:Op woensdag 19 december 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
BB: Waarom heb je nu verraaien wie je hebt
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:01 schreef milka82 het volgende:
[..]
Hahahaha! de kutplankjes van hem die deden het
Ook leuk!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
Nou... autosleutel is opgehaald... Vandaag zal ie dus al niet gefixt raken
Morgen met de scooter naar het werk![]()
![]()
kan samson morgen niet naar de oppasquote:
En cif dan? Die heeft toch een auto? Kan die niet op de scooter naar zijn werk?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
kan samson morgen niet naar de oppas
Vroeger opstaan om op tijd aan te rijden
Nog zoeken naar handschoenen en muts
Warmere jas zien te regelen voor op de scooter zodat ik niet doodga van de koud
Ja die heeft ook auto idd. Hij stuurde net terug dat hij anders ook wel met de scooter wilquote:Op woensdag 19 december 2012 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En cif dan? Die heeft toch een auto? Kan die niet op de scooter naar zijn werk?
opgelostquote:Op woensdag 19 december 2012 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die heeft ook auto idd. Hij stuurde net terug dat hij anders ook wel met de scooter wil
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die heeft ook auto idd. Hij stuurde net terug dat hij anders ook wel met de scooter wil
chick ga er dan met hem over praten, zo schiet t ook niet opquote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga straks alle herkansingen moeten maken vrees ik
Ik voel me nog steeds kut over dat NYE gezeik en kan me niet concentreren
Vriendje met geen dingen op kerstlijstjequote:Op woensdag 19 december 2012 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Vriendje met matige dingen op kerstlijstje.
serieus? Men, als het je ZO dwars zit dat je niet eens tentamens kan maken ga dan idd ff praten ofzoquote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij doen altijd lootjes trekken, dus hij moest er een maken.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vriendje met geen dingen op kerstlijstje
Maar ik heb wel al cadeautjes gekocht dus ben klaar
Die gast wil toch niet horen hoe ik me voel, ik heb het serieus al 5x geprobeerd en hij reageert nu met 'we hebben het er al X keer over gehad'.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
chick ga er dan met hem over praten, zo schiet t ook niet op
Dit weekend, Fred en ik op de bank:quote:Op woensdag 19 december 2012 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Vriendje met matige dingen op kerstlijstje.
Doe naar skjoe en sjaan luisteren.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
magic kaartenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij doen altijd lootjes trekken, dus hij moest er een maken.![]()
Verfrollers en magic-kaarten.
Hij zat al van kudt wat moet ik verzinnen. Maar pakjes.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit weekend, Fred en ik op de bank:
Ik: Kut, we hoeven toch geen kerstkado's voor elkaar te kopen he?
Fred: NEUJ!
Slotje opgelost.
Onze relatie
genoeg xbox spullies te krijgen!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vriendje met xboxspelletjes op kerstlijstje die dan ineens een kastje oid koopt voor in de xbox waardoor je ze hendig sjiek kan downloaden
ik doneer er 2!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik maar forever alone word en 10 katten neem, en 3chihuahua's
Hij heeft er veul jonge. Maar al een tijdje niks nieuws gekocht, dus ik heb de recentste maar meegenomen.quote:
Nou ja, we hebben nu bedacht dat we elkaar 10 euro geven.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij zat al van kudt wat moet ik verzinnen. Maar pakjes.
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben nu bedacht dat we elkaar 10 euro geven.![]()
![]()
Ja maar ik had Far Cry al gekochtquote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
genoeg xbox spullies te krijgen!
Dan heeft ie die origineelquote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar ik had Far Cry al gekocht
gewoon geven, games zijn origineler altijd toffer!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar ik had Far Cry al gekocht
Ik had die van mijn zwager een tijdje gekidnapt.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook nog magic kaarten, ergens
Maar wij hebben een autistenrelatiequote:Op woensdag 19 december 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
bb en ik spreken niks af, wij doen dat gewoon
Vorig jaar kreeg ik een atlas...
Ik ben er over 2uur om ze op te halen kthxbyequote:Op woensdag 19 december 2012 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze liggen nu te tukken:
[ afbeelding ]
is dat nu? Slapen ze vaak zo? Ermahgerdquote:Op woensdag 19 december 2012 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze liggen nu te tukken:
[ afbeelding ]
KOESSIE1!!!1!!quote:Op woensdag 19 december 2012 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze liggen nu te tukken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan heeft ie die origineel
Gedownloade shit kan ie niet mee op xbox live zonder gebant te worden, dus hij heeft er wel wat aan
Zit wat inquote:Op woensdag 19 december 2012 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon geven, games zijn origineler altijd toffer!
tien minuten terug jaquote:Op woensdag 19 december 2012 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat nu? Slapen ze vaak zo? Ermahgerd
Dit zijn partners in crimequote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
mijn poussen doen alleen maar blazen grommen meppen naar elkaar
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze liggen nu te tukken:
[ afbeelding ]
Heb je al gebeld?quote:
care, ze knuffelen.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit zijn partners in crime
Is eny mijn soulmate?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
loopt Eny weer rond met zo'n houding van IK HAAT ALLES en dan overal tegenaan rossen enzo
Nee want ik bedacht me vanmorgen iets heel slimsquote:
ik denk het.Van de buitenkant er best lief en knuffelbaar uitzien maar van binnen ultiem zwart en verdorven zijnquote:
Positief denken wil ook niet echt lukken de laatste tijdquote:Op woensdag 19 december 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het.Van de buitenkant er best lief en knuffelbaar uitzien maar van binnen ultiem zwart en verdorven zijn
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het.Van de buitenkant er best lief en knuffelbaar uitzien maar van binnen ultiem zwart en verdorven zijn
Maar bruisend is heul niks voor mij.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
IJs, tot dusver komt je vriendje nog niet echt over als een bruisende persoon. Promoot 'm eens wat beter!
is dat zo?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar bruisend is heul niks voor mij.
Jij hebt liever betrouwbaar en degelijk?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar bruisend is heul niks voor mij.
Jup.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
Je bent ook echt zo'n nuchtere hollandse kaaskop he
Als je in het echte leven net zo'n blijde en zonnige blik hebt als hier, dan zeg ik doenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien moet ik een psycholoog nemen, kan ik diegene het leven zuur maken
Degelijk valt mee, maar betrouwbaar isquote:Op woensdag 19 december 2012 14:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt liever betrouwbaar en degelijk?
Spees is IRL hardstikke liefquote:Op woensdag 19 december 2012 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je in het echte leven net zo'n blijde en zonnige blik hebt als hier, dan zeg ik doen
Aan de ene kant zou het wel goed zijn, aan de andere kant moet ik dan naar mn huisarts en zeggen dat ik me kut voel, en dan komt zij met: WAAROM. En mensen die waarom vragen wil ik slaan en keihard gillen ALS IK HET WIST DAN DEED IK ER WEL IETS AAN.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je in het echte leven net zo'n blijde en zonnige blik hebt als hier, dan zeg ik doen
Therapeuten zeggen nooit "waarom voel je je zo", ze zeggen altijd "wat maakt dat je je zo voelt?"quote:Op woensdag 19 december 2012 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Aan de ene kant zou het wel goed zijn, aan de andere kant moet ik dan naar mn huisarts en zeggen dat ik me kut voel, en dan komt zij met: WAAROM. En mensen die waarom vragen wil ik slaan en keihard gillen ALS IK HET WIST DAN DEED IK ER WEL IETS AAN.
Dus
Dat is hetzelfdequote:Op woensdag 19 december 2012 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Therapeuten zeggen nooit "waarom voel je je zo", ze zeggen altijd "wat maakt dat je je zo voelt?"![]()
Maar dit stemt hoopvolquote:Op woensdag 19 december 2012 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Spees is IRL hardstikke lief
Ze gooit alleen af en toe wat met popcorn en drinken
Ditquote:Op woensdag 19 december 2012 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Spees is IRL hardstikke lief
Ze gooit alleen af en toe wat met popcorn en drinken
Een atlasquote:Op woensdag 19 december 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
bb en ik spreken niks af, wij doen dat gewoon
Vorig jaar kreeg ik een atlas...
BB hier:quote:Op woensdag 19 december 2012 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een atlas![]()
Wij kopen niks voor elkaar, lekker makkelijk
Of ja, met sinterklaas kreeg ik dan een mix voor appel kruimeltaart die ik dan voor hem kan maken
Positief of negatief?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:19 schreef Mss het volgende:
Dat was niet wat ik er van verwacht had.
Wat was het toffe cadeau?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB hier:
Ik wilde een wat suf cadeau als mooie aanvulling in de ensuite!
Het toffe cadeau kreeg ze 2 maanden later.
De atlas is trouwens wel vet mooi.
Kunnen we onze kinderen later topografie leren zonder Google Maps.
die diamanden om mijn vingerquote:Op woensdag 19 december 2012 15:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat was het toffe cadeau?
En lol @ topo zonder google maps
Een verlovingsringquote:Op woensdag 19 december 2012 15:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat was het toffe cadeau?
En lol @ topo zonder google maps
Ik heb geen verstand van vogels, maar ik weet wel dat Guus Meeuwisquote:Op woensdag 19 december 2012 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Fok is een beetje dooiig. Ik zit in de trein, giev vermaak.
Matigheid.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van vogels, maar ik weet wel dat Guus Meeuwis
Hahahahaha lololololol![]()
![]()
![]()
![]()
godSAMMEquote:Op woensdag 19 december 2012 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van vogels, maar ik weet wel dat Guus Meeuwis
Hahahahaha lololololol![]()
![]()
![]()
![]()
DRUGS SEKS BIER ALLESquote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef megamandy het volgende:
Zo en nu weer verder met leren over genotsmiddelen
Het was beter?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:19 schreef Mss het volgende:
Dat was niet wat ik er van verwacht had.
Ik heb wel suggesties:quote:Op woensdag 19 december 2012 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
Hier doen we ook niet aan kerstcadeaus want anders weet cif niet meer wat ie mij moet geven voor mijn verjaardag![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb wel suggesties:
reparatie auto, nog een nieuwe weegschaal, kadobon van de AH zodat je boodschappen kan doen, een strijkplankhoes, speeltjes voor samson
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb wel suggesties:
reparatie auto, nog een nieuwe weegschaal, kadobon van de AH zodat je boodschappen kan doen, een strijkplankhoes, speeltjes voor samson
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ahja.. ik vier tenminste kerst wel lekker met z'n 2-tjes
![]()
lekker saai dan, je zit altijd al met zijn tweetjes ermahgerdquote:Op woensdag 19 december 2012 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ahja.. ik vier tenminste kerst wel lekker met z'n 2-tjes
![]()
Kerstavond met mijn ouders; Kerst wij 2-en; 2de kerstdag met zijn oudersquote:Op woensdag 19 december 2012 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker saai dan, je zit altijd al met zijn tweetjes ermahgerd]
Priem is kindeken Jeezus
Jezus werd toch op kerstavond geborenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kerstavond met mijn ouders; Kerst wij 2-en; 2de kerstdag met zijn ouders
Ik vind het fantastisch
EN HEUL NIETDebs is kindeken jeezus
Ik ben een kerstavondkindje
DAAR KAN IK WAT MEE, BEDANKT!quote:b martens
25/11/2011
mijn diamant
heerlijke rijkelijke geur in een bad van diamanten
Ik ging googlen:quote:Op woensdag 19 december 2012 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jezus werd toch op kerstavond geboren
OKTOBER???quote:De geboortedatum van Jezus is niet bekend, de datum 25 december steunt niet op bijbelse of historische bronnen. De datum lijkt eerder ingegeven door de dag van Mithras, de Zonnewende en de Romeinse Sol Invictus-feesten op 25 december.[25] Als geboortedatum komt eerder oktober in aanmerking
nou ja zeg.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ging googlen:
[..]
OKTOBER???Heul mijn visie naar de knoppen
Bad met diamantenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
goeden matigen revieuw op iciparisxl.nl van Lady Million:
[..]
DAAR KAN IK WAT MEE, BEDANKT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Het was een garp jonge! Ben je onzen meet nu alweer vergetenquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bad met diamanten
Heb ik ook zo vaakis er dan ook een rijkelijke geur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Kán ik wel voor zorgenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is er dan ook een rijkelijke geur?
ooh, deze heb je gehaald.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Het was een garp jonge! Ben je onzen meet nu alweer vergeten.
Maar tentamen, kan er weinig over zeggen. Ik voel me niet uitermate positief. Meerkeuze waren 25 vragen, een stuk of 12 wist er er zeker, een stuk of 6 heb ik goed kunnen beredeneren, maar ik heb er ook een aantal echt moeten gokken. Heel stom, dan wist ik waar de vraag over ging, en wist ik het antwoord ook wel, maar dan lijken alle opties op elkaar en verschillen ze op één klein detail waardoor ik het dan alsnog moet gokken.
Essay vond ik heel kut gaan, het ging over een tekst die ik wel had gelezen, maar ik had de tekst niet echt gekoppeld aan de literaire stroming. En daar ging de vraag dus over. Heb er wel een mooi verhaal van gemaakt, en hoorde dat iedereen moeite had met die vraag. Ik heb ook geen wetenschappelijk boek van dit vak, dus ik kan ook niet echt opzoeken of ik het nou goed of fout heb gedaan. Afwachten dus.
En nu ben ik er eigenlijk wel klaar mee. ik heb morgen nog een tentamen van een vak wat ik ontzettend kut vind. Ik had alleen maar geleerd voor het tentamen van vandaag, dus zie een beetje op tegen die van morgen.
quote:
Je weet dat zo'n beetje álles uit het Christendom gejat is van andere religies he?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ging googlen:
[..]
OKTOBER???Heul mijn visie naar de knoppen
Ik krijg nooit plaatjesquote:Op woensdag 19 december 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie dit ook tegenwoordig bij spamberichten in hotmail, al die plaatjes?
Of ben ik nu een dino omdat ik nog hotmail heb en die in mijn browser bekijk?
Ik ben een zeef, dat weet je toch jonge!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Het was een garp jonge! Ben je onzen meet nu alweer vergeten.
Maar tentamen, kan er weinig over zeggen. Ik voel me niet uitermate positief. Meerkeuze waren 25 vragen, een stuk of 12 wist er er zeker, een stuk of 6 heb ik goed kunnen beredeneren, maar ik heb er ook een aantal echt moeten gokken. Heel stom, dan wist ik waar de vraag over ging, en wist ik het antwoord ook wel, maar dan lijken alle opties op elkaar en verschillen ze op één klein detail waardoor ik het dan alsnog moet gokken.
Essay vond ik heel kut gaan, het ging over een tekst die ik wel had gelezen, maar ik had de tekst niet echt gekoppeld aan de literaire stroming. En daar ging de vraag dus over. Heb er wel een mooi verhaal van gemaakt, en hoorde dat iedereen moeite had met die vraag. Ik heb ook geen wetenschappelijk boek van dit vak, dus ik kan ook niet echt opzoeken of ik het nou goed of fout heb gedaan. Afwachten dus.
En nu ben ik er eigenlijk wel klaar mee. ik heb morgen nog een tentamen van een vak wat ik ontzettend kut vind. Ik had alleen maar geleerd voor het tentamen van vandaag, dus zie een beetje op tegen die van morgen.
Geen plaatjesquote:Op woensdag 19 december 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie dit ook tegenwoordig bij spamberichten in hotmail, al die plaatjes?
Ik heb alleen gaymail jonge. Want gay.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godver Missdat was een zeer matigen
legertanks?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
Lol euh.. wazig. Ik had een mail gestuurd naar een klant. Krijg ik een mail terug met een foto van tig tanks er op... WAT BEDOELT IE. WAT IS DIT WHAAA
(vlg mij heeft ie iets gec/pt en per ongeluk gemaild wat niet de bedoeling was; maar het is wel garpig)
Overtrek open, dekbed erin proppen?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe doe ik in mn eentje het makkelijkste het dekbedoverstrekding om het dekbed heen?het lukt niehiet
dan krijg ik die punten niet goed, ik faalquote:Op woensdag 19 december 2012 16:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Overtrek open, dekbed erin proppen?
Dekbedovertrek binnenstebuiten, met de punten het dekbed pakken en het overtrek over het dekbed heen laten vallen, klaar.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe doe ik in mn eentje het makkelijkste het dekbedoverstrekding om het dekbed heen?het lukt niehiet
🐦quote:Op woensdag 19 december 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
eerst dit proberenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dekbedovertrek binnenstebuiten, met de punten het dekbed pakken en het overtrek over het dekbed heen laten vallen, klaar.
Wacht ik upload em ffquote:
dekbed in overtrek proppen, goed in de punten stoppen en met het uitslaan die punten vastblijven houdenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dan krijg ik die punten niet goed, ik faal
Dan ahngt heel dat dekbed op de grondquote:Op woensdag 19 december 2012 16:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
dekbed in overtrek proppen, goed in de punten stoppen en met het uitslaan die punten vastblijven houden
ja, dat is normaal.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ahngt heel dat dekbed op de grond
Ik bijt dan op het middenstuk om die boven te houdenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ahngt heel dat dekbed op de grond
Datquote:Op woensdag 19 december 2012 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe het overigens altijd samen met bb, of ik laat het bb doen
quote:
Dit!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dekbedovertrek binnenstebuiten, met de punten het dekbed pakken en het overtrek over het dekbed heen laten vallen, klaar.
Dan klapt dat ding uit elkaar joh, laatst viel hij al bijna uit elkaarquote:Op woensdag 19 december 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op het bed staan, sta je hoger
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eum... I dunno
Dit is alles wat ik terug kreegDus....
Dit heb ik van Intro geleerdquote:Op woensdag 19 december 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je dat half nederland die takkehond heeft trouwens? Kreng kost geloof ik 3 euro bij de Actionquote:Op woensdag 19 december 2012 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
[ link | afbeelding ]
pehehehehe gewoon omdat het kan![]()
I know! De batterij is al bijna op van onsquote:Op woensdag 19 december 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je dat half nederland die takkehond heeft trouwens? Kreng kost geloof ik 3 euro bij de Action
Zekerquote:
mja, ik kreeg gisteren binnen 5 minuten antwoord, waarna ik binnen 5 minuten een tegenargument gaf en uiteraard niks meer gehoord sindsdienquote:Op woensdag 19 december 2012 16:17 schreef Mss het volgende:
Beautybay. Weken niet reageren op je mails en op twitter heb je binnen 3 minuten antwoord.
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Fu ik ben echt in een sleckte buiBelt net een oudere meneer aan dat ie een bloemetje heeft voor het bedrijf boven ons. Dus wat doe ik: Dan moet je even bij hun aanbellen dan laat die je wel binnen *gooit hoorn er op*
Euh... wut?Waarom deed ik dat? Hij zag er ook nog eens keilief uit en alles
![]()
Moe; hoofdpijn en einde van de dag maakt mij enen eckten bitch moet ik zeggen
Wat een zeer nuttelozen sjaal zoquote:Op woensdag 19 december 2012 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
maisjes, halp
voor deze sjaal:
[ afbeelding ]
Welke kleur?
Graag iets wat wel bij veel dingen past. Dus geen vel rozen ofzo![]()
http://www.echtstudio.nl/wol/drops-paris
Je kunt m dubbel omslaan, dat bovenste is een colquote:Op woensdag 19 december 2012 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat een zeer nuttelozen sjaal zo![]()
en uiteraard ga ik geen kleur uitzoeken; want uiteindelijk kies je toch wat je zelf wilquote:Op woensdag 19 december 2012 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat een zeer nuttelozen sjaal zo![]()
Ze hebben vorige week aangeboden dat ik 30% korting kon krijgen of een refund. Maar ik wil een nieuw pellet want met een refund kan ik het pellet niet opnieuw kopen want hij was met korting. Dat meteen terug gemaild. Een week niks gehoord en nu een berichtje op twitter gestuurd en ze gaan er weer achteraanquote:Op woensdag 19 december 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, ik kreeg gisteren binnen 5 minuten antwoord, waarna ik binnen 5 minuten een tegenargument gaf en uiteraard niks meer gehoord sindsdien
Wat bieden ze?
Paars 31, mosgroen 25quote:Op woensdag 19 december 2012 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
maisjes, halp
voor deze sjaal:
[ afbeelding ]
Welke kleur?
Heb je al een oker- of saffraangele sjaal? Past bij veelquote:Op woensdag 19 december 2012 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
maisjes, halp
voor deze sjaal:
[ afbeelding ]
Welke kleur?
mosterdgeel is dat toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je al een oker- of saffraangele sjaal? Past bij veel
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze hebben vorige week aangeboden dat ik 30% korting kon krijgen of een refund. Maar ik wil een nieuw pellet want met een refund kan ik het pellet niet opnieuw kopen want hij was met korting. Dat meteen terug gemaild. Een week niks gehoord en nu een berichtje op twitter gestuurd en ze gaan er weer achteraan.
was ie krokant?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:24 schreef Mirjam het volgende:
zo, moedervlek weggebrand.
bleek iets meer werk dan gedacht, ik heb zelfs een aantal hechtingen
die geur... en toen liet hij me de verwijderde moedervlek zien en nu ben ik erg misselijk
Ja ik zit mobiel, dus toen ik mijn berichtje had getypt waren er alweer drieduizend andere berichten geweestquote:Op woensdag 19 december 2012 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
mosterdgeel is dat toch?
Ja die heb ik al wel, maar geen zelfgemaakte
ik voel me echt even niet lekkerquote:Op woensdag 19 december 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar goed dat je het gedaan hebt mir!!
ik ookquote:Op woensdag 19 december 2012 16:27 schreef megamandy het volgende:
Godver, moet ik voor vanavond eten verzinnen
patat frikandellen kroketters en kaassoufleesquote:Op woensdag 19 december 2012 16:27 schreef megamandy het volgende:
Godver, moet ik voor vanavond eten verzinnen
meh, maar goed dat ie nu weg is iigquote:Op woensdag 19 december 2012 16:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik voel me echt even niet lekker
en mag minstens 24 uur niet douchen, mijn favoriete tijdverdrijf s'avonds als ik het koud heb
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
meh, maar goed dat ie nu weg is iig
ik geloof dat wij uit eten gaan, S. is jarogquote:Op woensdag 19 december 2012 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb ook zin om naar de snackbar te gaan en patat te halen
Oeh oeh voetenbadquote:Op woensdag 19 december 2012 16:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik voel me echt even niet lekker
en mag minstens 24 uur niet douchen, mijn favoriete tijdverdrijf s'avonds als ik het koud heb
Patat is hier niet te krijgenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
patat frikandellen kroketters en kaassouflees
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik geloof dat wij uit eten gaan, S. is jarog
als je wil dat hij overal bij past doe dan de kleur van het plaatje, of iets in de regionen van gebroken wit/beigequote:Op woensdag 19 december 2012 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik heb bijna alleen zwarte kleren einzquote:Op woensdag 19 december 2012 16:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je wil dat hij overal bij past doe dan de kleur van het plaatje, of iets in de regionen van gebroken wit/beige
nee, dan is het net zo'n oma kleedjequote:Op woensdag 19 december 2012 16:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je wil dat hij overal bij past doe dan de kleur van het plaatje, of iets in de regionen van gebroken wit/beige
oh ik vind dat juist wel mooiquote:Op woensdag 19 december 2012 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan is het net zo'n oma kleedje
De eerste zou ik niet pakken. Denk dat die te vaak een mismatch gaat opleveren, te licht ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Gefeliciteerd met je mannetje mir!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |