Ik wil m eerst aan zienquote:Op woensdag 19 december 2012 12:32 schreef Incantrix het volgende:
Ik zou 'm ook zo besteld hebben, maar de enige maat waarvan ik denk dat ik die wellicht óóit nog zou passen was natuurlijk long gone
Maar jij hebt een goede maat om dat te kunnenquote:
Die broek is wel vetquote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik ben aangekomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik ben aangekomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, want wit duurt bij mij twee dagen tot kliko, grijze truien heb ik al genoeg en lichtroze is lichtrozequote:Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die broek is wel vet![]()
en TRUI
heb je hem nou in het mintgroen?
ja da's het verrotte aan co-ouderschapquote:Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef milka82 het volgende:
Skjoe, pics willen we!
Ow en over de kerstdagen, al jaren is het hier: eerste: mine, tweede:his. Wat wel jammer is dat ik midi tweede kerstdag nooit bij me heb, maar hee, dat kind gaat gewoon twee dagen ernstig aan de vreet.
Ik zat tussen mintgroen en grijs te twijfelen, maar mintgroen is ook erg tofquote:Op woensdag 19 december 2012 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want wit duurt bij mij twee dagen tot kliko, grijze truien heb ik al genoeg en lichtroze is lichtroze
Dit is een L en ik ben momenteel 90 kilo bij 168 cmquote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zat tussen mintgroen en grijs te twijfelen, maar mintgroen is ook erg tofIk heb hem voor mijn moeder in het wit besteld, die knoeit HEUL vaak bedenk ik me nu
maar die eet dan maar gewoon niet als ze hem aan heeft
Ik had hem in een XL voor haar besteld HOOP dat die goed zit.
dan komt die XL wel goed johquote:Op woensdag 19 december 2012 12:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn moeder is evenlang en weegt meer dan jij
Dat is irritantquote:Op woensdag 19 december 2012 12:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
WTF
H&M is net binnengekomen, met de trui voor mn moeder. Ik ben niet thuis en kom vanavond ook niet meer thuis. Dus vraag aan mn moeder of ze hem open wilt maken, is het een trui met ronde hals en lovertjesWTF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |