SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 21:42 schreef xminator het volgende:
Mits ik geen formele gebeurtenissen ga meemaken de komende maand zal ik m'n baard laten groeien tot en met 4 februari
Tamamquote:
X is lekker. Jammer dat ik te lang benquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:24 schreef Arcadia het volgende:
Xmin, een deel van je wordt gewoon lekker genoemd. Laten staan
Subtiliteit is echt uit de mode he.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
X is lekker. Jammer dat ik te lang ben
Sandwichquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jammer, ik wilde met jullie mee
Wat is er mis met een lekkere sandwich? Veel broodjes zijn over the top met allemaal rare ingrediënten, gewoon lekker kaas sla tomaat komkommer enzo.quote:
Ik hoop voor je dat je quasi-echtgenote niet meeleest. Zomaar andere Turkmeisjes versieren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is er mis met een lekkere sandwich? Veel broodjes zijn over the top met allemaal rare ingrediënten, gewoon lekker kaas sla tomaat komkommer enzo.
Lees vorige topic eens. Welke echtgenote? Bovendien als je dit al versieren noemt, dan deed jij hetzelfde een paar topics terug.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je quasi-echtgenote niet meeleest. Zomaar andere Turkmeisjes versieren.
Sandwichen, jij impliceert een seksuele daad, ik deed niks meer dan iemand complimenteren (en nu ga je teruggraven in vorige topics!)quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Lees vorige topic eens. Welke echtgenote? Bovendien als je dit al versieren noemt, dan deed jij hetzelfde een paar topics terug.
Nee hoor, dat is geen seksuele daad. In de bios Vrouw - Man - Vrouw zitten. Een sandwich en ik mag dan een wens doen. Dat mag immers als je tussen 2 prachtige vrouwen zit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sandwichen, jij impliceert een seksuele daad, ik deed niks meer dan iemand complimenteren (en nu ga je teruggraven in vorige topics!)
Uhuh. Heb je al kunnen studeren voor je tentamens of zijn die inmiddels voorbij?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is geen seksuele daad. In de bios Vrouw - Man - Vrouw zitten. Een sandwich en ik mag dan een wens doen. Dat mag immers als je tussen 2 prachtige vrouwen zit.
Tentamens zijn pas over één maand, wanneer de tentamenweek begint zal ik hier 400% meer aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Uhuh. Heb je al kunnen studeren voor je tentamens of zijn die inmiddels voorbij?
O_oquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Tentamens zijn pas over één maand, wanneer de tentamenweek begint zal ik hier 400% meer aanwezig zijn.
Fokken = hogere cijfers behalen.
Bam. And he's out.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is geen seksuele daad. In de bios Vrouw - Man - Vrouw zitten. Een sandwich en ik mag dan een wens doen. Dat mag immers als je tussen 2 prachtige vrouwen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |