Beter nog Volgende ep: Ted ontmoed Mother > Einde S8 trouwen > Einde S9 kinderenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:22 schreef Operc het volgende:
[..]
Prima toch? Laatste aflevering seizoen 8: Ted ontmoet Mother.
Seizoen 9: Hoe start hun relatie?
Laatste aflevering Seizoen 9: Huwelijk Ted en Mother.
Einde.
Ik zou het een prima planning vinden.(Een 10e seizoen erachteraan zou wel teveel worden naar mijn mening.)
Ja maar dat gaat niet gebeuren denk ik. Tot nu toe hebben ze altijd de maand en jaar van het moment van uitzenden aangehouden als setting van de aflevering (flash backs en forwards daargelaten), dus ik verwacht de ontmoeting aan het einde van het seizoen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Beter nog Volgende ep: Ted ontmoed Mother > Einde S8 trouwen > Einde S9 kinderen
Gezien de kennis die we hebben over de moeder lijkt het me onwaarschijnlijk.quote:![]()
Op dinsdag 15 januari 2013 19:24 schreef 2Mini het volgende:
Ik vind het wel iets voor HIMYM om er een spin aan te geven.. dan zal je zien dat de moeder toch niet bij de band hoort maar cupcakes maakt voor de bruiloft ofzo, omdat ze alleen op bruiloften komt met bands en niet DJ's...
Leuk en aardig, maar dan slaat de hele titel van de serie nergens meer op.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:22 schreef Operc het volgende:
[..]
Prima toch? Laatste aflevering seizoen 8: Ted ontmoet Mother.
Seizoen 9: Hoe start hun relatie?
Laatste aflevering Seizoen 9: Huwelijk Ted en Mother.
Einde.
Ik zou het een prima planning vinden.(Een 10e seizoen erachteraan zou wel teveel worden naar mijn mening.)
quote:Op woensdag 16 januari 2013 01:19 schreef VacaLoca het volgende:
Ik hoop op een persoonlijk verhaal genaamd 'How I Met Ted's Daughter'
[ afbeelding ]
Zeker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 01:27 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
In Nikita is ze ook erg goed lekker
En dan bruin ijs nemenquote:
8 van de 9 seizoenen bouwen richting die ontmoeting, het 9e gaat vervolgens over het begin van hun relatie. On dan te stellen dat de naam van de serie nergens meer op slaat is een beetje overdreven natuurlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar dan slaat de hele titel van de serie nergens meer op.
One girl, one ice cream cone.quote:
Maar dan is er dus een naamsverandering nodigquote:Op woensdag 16 januari 2013 02:03 schreef Operc het volgende:
[..]
8 van de 9 seizoenen bouwen richting die ontmoeting, het 9e gaat vervolgens over het begin van hun relatie. On dan te stellen dat de naam van de serie nergens meer op slaat is een beetje overdreven natuurlijk.
Vinden mensen het hier serieus een raar idee dat ze nog wat afleveringen maken nadat de moeder bekend is? Alleen een shot van haar gezicht lijkt me ook niet veel toevoegen.
Ja, de serie gaat alleen maar hoe die haar ontmoet heeft. De identiteit kan toch alleen maar tegenvallen, dus mijn idee is (zoals ik hier al eerder heb verteld) dat de serie stopt op het moment dat die de moeder ziet. Dus eigenlijk waar de aflevering gisteren stopte.quote:Op woensdag 16 januari 2013 02:03 schreef Operc het volgende:
[..]
8 van de 9 seizoenen bouwen richting die ontmoeting, het 9e gaat vervolgens over het begin van hun relatie. On dan te stellen dat de naam van de serie nergens meer op slaat is een beetje overdreven natuurlijk.
Vinden mensen het hier serieus een raar idee dat ze nog wat afleveringen maken nadat de moeder bekend is? Alleen een shot van haar gezicht lijkt me ook niet veel toevoegen.
Die wil ik dus niet hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Straks krijgen we een Scrubs-fiasco, een mooi einde van seizoen 8 en dan voor de $$$$ een spin-off..... HIMYM: The Love Story
Of een spin-off met alleen Barneyquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Straks krijgen we een Scrubs-fiasco, een mooi einde van seizoen 8 en dan voor de $$$$ een spin-off..... HIMYM: The Love Story
30x beter dan Joey. Ik teken ervoor. Zowat het enige karakter waar ik om kan lachen (het is toch een sitcom com = comedy).quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Of een spin-off met alleen Barney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |