De Ananas zou nooit terug komen, je hoort op het einde van de aflevering daar zeggen door 'oude' Ted dat ze nooit zouden weten wat die ananas daar deed. De schrijvers zeiden ook dat ze daar achteraf van baalden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:45 schreef theguyver het volgende:
Barney was in de eerste seizoenen echt de koning, met als hoogte punt the playbook.
ik hoop ook dat ze in de laaste seizoen(en)
• de ananas uitleggen.
jammer, mja we zijn er nog niet, dus ...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
De Ananas zou nooit terug komen, je hoort op het einde van de aflevering daar zeggen door 'oude' Ted dat ze nooit zouden weten wat die ananas daar deed. De schrijvers zeiden ook dat ze daar achteraf van baalden.
De laatste +- vier afleveringen vond ik persoonlijk wel weer zeer de moeite waard, inclusief die van gisteren. Daarvoor was het lang niet altijd even goed...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:34 schreef franklop het volgende:
Ben eigenlijk na begin van dit seizoen afgehaakt.. is het de moeite om volgende week (in weekje vakantie) alles terug te kijken?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:37 schreef Jivis het volgende:
Het Barney/Ted-gedeelte was inderdaad geweldig.
Ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:31 schreef Mss het volgende:
Ik moest zo hard lachen omdat er naast de gekleurde zakdoeken ineens een bh uit de mouw van Barney kwam.
Ha, jij ook alquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:34 schreef franklop het volgende:
Ben eigenlijk na begin van dit seizoen afgehaakt.. is het de moeite om volgende week (in weekje vakantie) alles terug te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |