Eh als jouw vader zegt dat je moeder iemand anders is als je altijd dacht, reageer je ook nogal verrast lijkt mequote:Op donderdag 14 februari 2013 13:34 schreef 2Mini het volgende:
Ik ben weer begonnen met terug kijken.
Ik kwam erachter dat de moeder Tracey heet.
In aflevering 9, season 1, a belly full of turkey, komt Ted aan het eind een stripper tegen.
I'm Amber.
- I'm Ted.
Actually, I'm Tracey.
- Still Ted.
Voice over older Ted: And that kids, is the true story of how I met your mother.
Kids: WHAT?!
Voice over: I'm kidding.
Maar de kids zouden niet zo verrast reageren, als de echte moeder geen Tracey heet. Dus, de moeder heet Tracey.. denk ik
Aah, de Tracy-theory.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:34 schreef 2Mini het volgende:
Ik ben weer begonnen met terug kijken.
Ik kwam erachter dat de moeder Tracey heet.
In aflevering 9, season 1, a belly full of turkey, komt Ted aan het eind een stripper tegen.
I'm Amber.
- I'm Ted.
Actually, I'm Tracey.
- Still Ted.
Voice over older Ted: And that kids, is the true story of how I met your mother.
Kids: WHAT?!
Voice over: I'm kidding.
Maar de kids zouden niet zo verrast reageren, als de echte moeder geen Tracey heet. Dus, de moeder heet Tracey.. denk ik
Hij was idd weer eens leuk. Vooral het verschil tussen Robin's en Ted verhaal.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:42 schreef InGebruik het volgende:
Aflevering was eindelijk weer erg leuk!
Mag ook eens gezegd worden.
Vond het verhaal van Lilly juist een extra plus punt van de aflevering. Daardoor kreeg het ook nog een realistische emotionele lading.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:41 schreef 2Mini het volgende:
Alleen jammer dat van Lilly en het weghalen van iemand zn spullen als ie niet lief is geweest..
Ik vond 'em juist niet grappig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meh, alleen dit was uiteindelijk wel grappig..
[ afbeelding ]
Dit ja. Als drama is het tegenwoordig soms beter uitgewerkt dan als comedyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vond het verhaal van Lilly juist een extra plus punt van de aflevering. Daardoor kreeg het ook nog een realistische emotionele lading.
Eating a sandwichquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:28 schreef Bol_Wan het volgende:
Moest wel even hard lachen met Ted's "high five"
Zeker, en ook zijn gezichtsuitdrukking toen Barney die rant had over polygamiequote:Op woensdag 20 februari 2013 00:28 schreef Bol_Wan het volgende:
Moest wel even hard lachen met Ted's "high five"
Alle Amerikaanse series/films hoor, alsof de schrijvers zelf nog nooit een sandwich gerookt gegeten hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:37 schreef pfaf het volgende:
De effecten van sandwiches worden altijd wel schromelijk overschat in HIMYM..
Nouja, als ze in het echt dezelfde afmetingen hadden als die sandwiches...quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:37 schreef pfaf het volgende:
De effecten van sandwiches worden altijd wel schromelijk overschat in HIMYM..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |