In mijn verdediging: heb nog geen jaaropgaven.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:58 schreef ManAtWork het volgende:
Jij bent een luie fiscalist. Dan hoort wachten erbij.
Die zijn nooit 100% betrouwbaar, he? Correctieruns en zo...quote:Op zondag 27 januari 2013 17:34 schreef ManAtWork het volgende:
Geen loonstrook van december met cumulatieven?
Daar is het nu een beetje (te) laat voor.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:20 schreef ManAtWork het volgende:
Wel eens gehoord van een voorlopige aanslag?
Vast wel ergens, maar laat mij lekker lui zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:34 schreef ManAtWork het volgende:
Geen loonstrook van december met cumulatieven?
Nee hoor. Is mij ook gelukt.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Daar is het nu een beetje (te) laat voor.
Als je voor 1 april maar hebt ingediend. Heb je ook voor 1 juli bericht.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vast wel ergens, maar laat mij lekker lui zijn.
Jij werkte toch aan huis?quote:
WerkTE inderdaad.quote:
In de zin dat je dan op locatie werkt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:41 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
WerkTE inderdaad.
Maar ben steeds vaker en meer buiten de deur.
Kom je omzet te kort in een maand, dan bereken je het door en anders niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef ManAtWork het volgende:
Soms wel, soms niet. Ik kijk naar het totaalplaatje.
Profit is an opinionquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:34 schreef ManAtWork het volgende:
In dat geval zou ik het altijd doorberekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |