quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik stel een periode van radiostilte voor. Dat werkt bij de VVD ook zo.
quote:
Kan me niet herinneren dat er iets gewerkt heeft bij de VVD de afgelopen maandenquote:
Spreek voor jezelf...quote:
Ik bedoelde ook mezelf en mijn alter ego.quote:
Aja, de spreekwoordelijke vriend, right...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:49 schreef Maharbal het volgende:
Typerend voor de VVD: iemand die ik ken (en tevens ook Mod hier op fok!) deelde VVD magneetjes uit voor de campagne van de VVD. Die blijken net zo standvast te zijn als de VVD zelf, want ze blijven niet eens hangen
Ah, ik dacht meer aan pluralis majestatisquote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook mezelf en mijn alter ego.
Ik voer zeker geen campagne voor de VVD.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:57 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Aja, de spreekwoordelijke vriend, right...
Dat dacht je dan verkeerd.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:58 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ah, ik dacht meer aan pluralis majestatis
Dat gebeurt me wel vaker, jaquote:
Ik neem het je niet kwalijk. Mijn alter ego was ook even verward/jaloers.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:28 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat gebeurt me wel vaker, ja
Poef, gelukkig, daar was ik inderdaad bang voorquote:
De eerste die bang voor mij wordt, moet volgens mij nog geboren worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:30 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Poef, gelukkig, daar was ik inderdaad bang voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |