abonnement Unibet Coolblue
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 18 december 2012 @ 22:25:07 #1
269689 crew  Viv
pi_120484559
Onlangs heeft mijn vriend de wasmachine verplaatst, en daarbij kwam een plastic onderdeel tevoorschijn. We dachten dat het een pootje was:




De wasmachine deed het ook prima zonder dit onderdeel. Vandaag hebben we de wasmachine voorzichtig gekanteld, en het bleek geen pootje te zijn want deze zijn zwart en zitten er nog alle vier onder. We kwamen er niet achter wat het dan wel is, maar nog erger is dat er nòg een onderdeel onder de wasmachine vandaan kwam! :o




Gaat mijn wasmachine nu dood? :o
pi_120485800
Het ziet er uit als een transpotbeveiliging, daarmee zetten ze de trommel vast voor tijdens het vervoer.
pi_120491146
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:42 schreef Alfisti het volgende:
Het ziet er uit als een transpotbeveiliging, daarmee zetten ze de trommel vast voor tijdens het vervoer.
Ik weet 100% zeker dat het de transportbeveiliging is, heb honderden wasmachines bezorgd en daarbij die meuk verwijderd. :P

Normaal gesproken zit hier een bout doorheen en die worden verwijderd na transport.
Daarna vallen deze dingen naar beneden (soms ff schudden met de machine) en kun je ze van de grond oprapen, wat destijds blijkbaar niet gebeurd is. Soms blijven ze ook onderin de rand van de wasmachine liggen.

Kijk ff of je ze allemaal (meestal 4, soms 3) hebt, kan zijn dat er nog eentje aan de achterkant van de trommel zit. Even kijken hoeveel boutgaten er op de achterkant van de machine zitten.

Ik gok trouwens op een Indesit wasmachine met 1x de bovenste en 2x de onderste. ;)
pi_120491295
Ja het is de transportbeveiliging wat swollywood zegt :P

ps: voor welk bedrijf werkte je? heb het werk ook gedaan bij E-Man
pi_120491476
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 00:28 schreef Re.active het volgende:
Ja het is de transportbeveiliging wat swollywood zegt :P

ps: voor welk bedrijf werkte je? heb het werk ook gedaan bij E-Man
IMpact Retail (It's, Modern, Prijstopper), totdat ze failliet gingen. -O-
pi_120491602
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef swollywood het volgende:

[..]

IMpact Retail (It's, Modern, Prijstopper), totdat ze failliet gingen. -O-
Mocht jij niet mee over naar Harderwijk?

Een aantal van je collega's werkten wel bij ons.
pi_120491782
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 00:36 schreef Re.active het volgende:

[..]

Mocht jij niet mee over naar Harderwijk?

Een aantal van je collega's werkten wel bij ons.
Ik zat de laatste jaren niet (veel) meer op de auto, op kantoor gezeten, daarna magazijnchef geweest en laatste 4 maanden werkte ik op het hoofdkantoor in Tilburg.

Heb nog wel gesolliciteerd bij E-man als assistent warehousemanager, maar had binnen 3 weken al ander werk wat stukken beter betaald. ;)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 19 december 2012 @ 22:39:05 #8
269689 crew  Viv
pi_120530615
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 00:25 schreef swollywood het volgende:
Ik weet 100% zeker dat het de transportbeveiliging is, heb honderden wasmachines bezorgd en daarbij die meuk verwijderd. :P
[..]
Ik gok trouwens op een Indesit wasmachine met 1x de bovenste en 2x de onderste. ;)
_O_ Het is inderdaad een Indesit wasmachine!

Ik weet nog wel dat er 3 van die lange schroeven uit de achterkant kwamen, maar wist niet dat er ook plastic onderdelen uit horen te komen. :D Bedankt allemaal!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')