Heeft geen HDMI uitgang dus zal ook niet zo eenvoudig op een 1080 scherm aan te sluiten zijn.quote:
Heeft wel een VGA-aansluiting.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:30 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Heeft geen HDMI uitgang dus zal ook niet zo eenvoudig op een 1080 scherm aan te sluiten zijn.
Ja, maar VGA ondersteunt geen 1080p.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:04 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Heeft wel een VGA-aansluiting.
Onzinquote:Op woensdag 19 december 2012 20:21 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja, maar VGA ondersteunt geen 1080p.
Oh dat wist ik niet, heb het ooit gelezen in een Tweakers topic. Maar het zou ook kunnen dat het dat was wat je zegt in de tweede alinea; dat er signaal verlies en dergelijke kan optreden.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:40 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Onzin. Ik weet niet waar je dit idee vandaan hebt? VGA wordt al sinds jaar en dag gebruikt voor toepassingen die voorbij 1080p gaan. Ik heb nog op CRT-monitoren die via VGA op 2048x1536 zaten.
Het nadeel is dat je niet weet in hoeverre de analoge verbinding die resolutie goed over kan brengen (langere, slechtere kabels doen af aan de beeldkwaliteit) en of de output door het apparaat in kwestie een beetje jofel is. Maar 1080p over VGA is normaal gesproken geen probleem hoor.
Maar dat is in redelijkermate pas een issue bij ècht hogere resoluties, en niet bij 1080p. Feitelijk moet bij een degelijke uitvoering, 1600×1200 geen probleem zijn. Daar boven moet je wel effe opletten.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:47 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, heb het ooit gelezen in een Tweakers topic. Maar het zou ook kunnen dat het dat was wat je zegt in de tweede alinea; dat er signaal verlies en dergelijke kan optreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |