abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120457506
Hee Hallo,

Na een jaartje werken wil ik graag weer een opleiding beginnen, maar ik weet niet zo goed welke. Wel zit ik al een tijdje te denken aan iets met Geschiedenis. Alleen is nu het probleem dat ik geen verdere diploma's heb, alleen de vmbo diploma. Weet iemand misschien een goede vooropleiding met iets van Geschiedenis. Zelf had ik al iets van leraar Geschiedenis, maar ik weet niet zo goed wat het verder in houdt.

Greeettzz.
  dinsdag 18 december 2012 @ 13:48:06 #2
192798 gnimmel
Gnimmel all the way!
pi_120458082
Welkom op FOK!,

Let volgende keer eerst even op de FAQ van een subforum voordat je post. FHF is bedoeld voor mensen die het even iets minder hebben die hulp nodig hebben.
Je krijgt ongetwijfeld meer feedback als je in SES (School en Studie) post. Ook daar echter verwacht men wel dat je ook zelf al wat research doet, we zijn geen full-time googlemensen. Heb je bijvoorbeeld al eens op www.mbowijzer.nl gekeken?

Ik heb al melding gemaakt aan de mods, die zullen je post snel verplaatsen naar SES.
Gnimmeltje gnimmeltje aan de wand...
pi_120458216
Oh bedankt, zal volgende keer beter opletten.

Thank you.
pi_120458369
Als je ouder dan 21 bent zou je de 21+ toets kunnen overwegen, en daarna HBO Geschiedenis kunnen studeren
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_120458389
TS snapt het verschil niet tussen een opleiding beginnen en aan een opleiding beginnen. Ik adviseer daarom een cursus Nederlands.
pi_120458684
Ik ben inderdaad ouder dan 21 en heb daar ook al wel naar gezocht, kon alleen geen HBO Geschiedenis vinden.

En Elfletterig, ik zal het overwegen.
pi_120459192
Schopje SES en TS, google zelf al eens op dergelijke opleidingen, moet wat over te vinden zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120459280
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:04 schreef smartiee het volgende:
Ik ben inderdaad ouder dan 21 en heb daar ook al wel naar gezocht, kon alleen geen HBO Geschiedenis vinden.

Whut? :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_120459604
Heb alleen op universitair dingen kunnen vinden, but nevermind ik zal wel niet goed gekeken hebben, dus zal beter kijken.

Thank you.
pi_120460585
Ik zou een keer met een studieadviseur om tafel gaan.
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
pi_120462229
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:30 schreef smartiee het volgende:
Heb alleen op universitair dingen kunnen vinden, but nevermind ik zal wel niet goed gekeken hebben, dus zal beter kijken.

Thank you.
Weet niet waar je woont maar bijna elke Hogeschool biedt denk ik wel Geschiedenis aan.
pi_120462456
Wil je een studie op het hbo of wo ? Ze bieden naar mijn weten geen pure studie geschiedenis aan op hbo-niveau. Er bestaat wel de mogelijkheid om geschiedenis te leren in combinatie met een lerarenopleiding. Hiervoor zal je wel al in je eerste jaar stage moeten gaan lopen en natuurlijk kan je met deze opleiding geen historicus worden.
pi_120470144
Klopt inderdaad dat er niet echt specifiek een hbo opleiding is voor geschiedenis, alleen dus leraar geschiedenis. Wat wel mogelijk is dat de propedeuse gehaald wordt en dan de opleiding WO Geschiedenis gevolgd kan worden.
pi_120470700
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:04 schreef smartiee het volgende:

Dan kun je ook met een CD (als je die haalt) meteen wo Geschiedenis gaan doen.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')