het is een Amoled. dat had ik nog onthouden van vroeger.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Henkerbedenker het volgende:
Paar vragen:
Amoled of SLCD?
To determine whether a phone has the AMOLED or SLCD display, power on while holding the volume down key or pressing the trackball and examine the MICROP line; 0b15 indicates AMOLED while 0c15 indicates SLCD. The internal sticker on the back side of the screen assembly can also be examined; part number 60H00443-03P indicates SLCD and part number 60H00287-00P indicates AMOLED
Wat bedoel je precies met:
Het is al een wat ouder smartphone, capacitive scherm , dus soms reageert hij wat raar op touch
Capacitive is juist 'normaal' tegenwoordig, resistive is de oude techniek.
gezien , maar daar gaat die nog niet voor wegquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:51 schreef Henkerbedenker het volgende:
Ok duidelijk, dank je wel.
Ik wil graag beginnen met 30 excl sd kaartje.
genoteerd...ben nu een filmpje aan het oploadenquote:
dm verstuurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop