hallo allemaal,
mijn laatste telefoon in de aanbieding

mijn oude vertrouwde HTC nexus one.
eerste generatie nexus , door mij gebruikt dus met gebruikers sporen. scherm ziet er toch nog goed uit. Telefoon is geroot en er is door mij een snelle HyperSense rom erop gezet.
Dit is android : 2.3.3
accu gaat bij mij een dag mee: hij middelmatig gebruik. dwz
14uur, tiental telfoongesprekken, 1,5 uur internet, 3g ontvangst. Als je hem op 2g zal dit ongetwijfeld toenemen. Er zit ook een extra accu bij die ik op ebay heb besteld (namaak) nooit hoeven te gebruiken echter...deze krijg je erbij.
tevens zit er een 16gb class 10 sdkaart erin, waardoor je nu dmv a2sd 1gb aan apps kunt installeren (ipv de gebruikelijke 300mb) en 15gb over hebt voor muziek , fotos of overige bestanden.
volledige specs:
http://www.phonearena.com/phones/HTC-Nexus-One_id4512Door de custom rom , reboot de telefoon soms (1x per 2 dagen ofzo) vond het niet zo erg want de custom rom biedt veel opties en mogelijkheden.
Ook gaat de telefoon gelijk aan als je de accu erin zet. (je kan de telefoon wel daarna softoff zetten) Het is raar om uit te leggen, maar zal er een filmpje van maken.
Het is al een wat ouder smartphone, capacitive scherm , dus soms reageert hij wat raar op touch, even aan op de aan uit knop drukken en opgelost.
voor de rest, alle knoppen doen het: volume, trackball, led, power button en htc oordopjes.
Bij koop kan ik hem eventueel terugzetten naar originele rom van nexus / google
![HTC-Nexus-One-2-jpg.jpg]()
vraagprijs: 70 incl 16gb sdkaartje of 60 zonder