abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120453966
hallo allemaal,
mijn laatste telefoon in de aanbieding :)
mijn oude vertrouwde HTC nexus one.
eerste generatie nexus , door mij gebruikt dus met gebruikers sporen. scherm ziet er toch nog goed uit. Telefoon is geroot en er is door mij een snelle HyperSense rom erop gezet.
Dit is android : 2.3.3

accu gaat bij mij een dag mee: hij middelmatig gebruik. dwz
14uur, tiental telfoongesprekken, 1,5 uur internet, 3g ontvangst. Als je hem op 2g zal dit ongetwijfeld toenemen. Er zit ook een extra accu bij die ik op ebay heb besteld (namaak) nooit hoeven te gebruiken echter...deze krijg je erbij.
tevens zit er een 16gb class 10 sdkaart erin, waardoor je nu dmv a2sd 1gb aan apps kunt installeren (ipv de gebruikelijke 300mb) en 15gb over hebt voor muziek , fotos of overige bestanden.

volledige specs:
http://www.phonearena.com/phones/HTC-Nexus-One_id4512

Door de custom rom , reboot de telefoon soms (1x per 2 dagen ofzo) vond het niet zo erg want de custom rom biedt veel opties en mogelijkheden.
Ook gaat de telefoon gelijk aan als je de accu erin zet. (je kan de telefoon wel daarna softoff zetten) Het is raar om uit te leggen, maar zal er een filmpje van maken.
Het is al een wat ouder smartphone, capacitive scherm , dus soms reageert hij wat raar op touch, even aan op de aan uit knop drukken en opgelost.

voor de rest, alle knoppen doen het: volume, trackball, led, power button en htc oordopjes.

Bij koop kan ik hem eventueel terugzetten naar originele rom van nexus / google
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

vraagprijs: 70 incl 16gb sdkaartje of 60 zonder :)
pi_120497428
bump
pi_120617321
Paar vragen:

Amoled of SLCD?
To determine whether a phone has the AMOLED or SLCD display, power on while holding the volume down key or pressing the trackball and examine the MICROP line; 0b15 indicates AMOLED while 0c15 indicates SLCD. The internal sticker on the back side of the screen assembly can also be examined; part number 60H00443-03P indicates SLCD and part number 60H00287-00P indicates AMOLED

Wat bedoel je precies met:
Het is al een wat ouder smartphone, capacitive scherm , dus soms reageert hij wat raar op touch

Capacitive is juist 'normaal' tegenwoordig, resistive is de oude techniek.
pi_120628743
quote:
0s.gif
Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Henkerbedenker het volgende:
Paar vragen:

Amoled of SLCD?
To determine whether a phone has the AMOLED or SLCD display, power on while holding the volume down key or pressing the trackball and examine the MICROP line; 0b15 indicates AMOLED while 0c15 indicates SLCD. The internal sticker on the back side of the screen assembly can also be examined; part number 60H00443-03P indicates SLCD and part number 60H00287-00P indicates AMOLED

Wat bedoel je precies met:
Het is al een wat ouder smartphone, capacitive scherm , dus soms reageert hij wat raar op touch

Capacitive is juist 'normaal' tegenwoordig, resistive is de oude techniek.
het is een Amoled. dat had ik nog onthouden van vroeger.
en een ouder capacitive scherm bedoel ik gewoon dat hij soms je touch niet op juiste manier herkend (verkeerde plaats of geen reactie) scherm uit en aan verhelpt het probleem. Dit had ik ook met mijn HTC g1 / HTC hero , misschien dat het alleen bij htc voorkomt :P
maar bij mijn galaxy s1 en s2 heb ik dit niet meer iig.
pi_120629113
Ok duidelijk, dank je wel.

Ik wil graag beginnen met 30 excl sd kaartje. :)
pi_120664059
quote:
0s.gif
Op zaterdag 22 december 2012 11:51 schreef Henkerbedenker het volgende:
Ok duidelijk, dank je wel.

Ik wil graag beginnen met 30 excl sd kaartje. :)
gezien , maar daar gaat die nog niet voor weg :)
  zondag 23 december 2012 @ 12:27:16 #7
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_120665361
55 incl kaartje geboden.
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
pi_120666145
quote:
0s.gif
Op zondag 23 december 2012 12:27 schreef Danger.Mouse het volgende:
55 incl kaartje geboden.
genoteerd...ben nu een filmpje aan het oploaden :)
pi_120682424
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nexus One Hypersense android 2.3.1
nu met video :)
pi_120716198
quote:
0s.gif
Op zondag 23 december 2012 12:27 schreef Danger.Mouse het volgende:
55 incl kaartje geboden.
dm verstuurd :)
pi_120780857
*gereserveerd*
  woensdag 26 december 2012 @ 14:29:27 #12
2506 Trevor
louder louder marching powder
pi_120783695
Mocht de koop niet doorgaan ben ik onder voorbehoud geinteresseerd! :)

[ Bericht 11% gewijzigd door Trevor op 26-12-2012 14:45:22 ]
  Moderator zondag 30 december 2012 @ 22:01:16 #13
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_120980529
verkocht :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop