zelf gemaakte lasagne?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet lasagne met knoflookstokbrood.
Weet je wat pas vies is???quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom niet? pindakaas met chocopasta kan toch ook?
Homoquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Shit happens. Voel het trouwens alleen als ik hem die plek aanraak.
ja, wie doet ook zoiets?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat pas vies is???
Boter met chocopasta.. brrrrrr vies vet
Ik vind dit nog wel de ergste klacht van allemaal:quote:
Wanna join?quote:
Standaard bij hagelslag of pindakaas.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, wie doet ook zoiets?
ik doe bijna nooit boter op brood
zo lekker is kfc toch nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit nog wel de ergste klacht van allemaal:
Nootmans eet kip, en ik niet eens!
hehehehehehehehehequote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit nog wel de ergste klacht van allemaal:
Nootmans eet kip, en ik niet eens!
waarom bij pindakaas?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Standaard bij hagelslag of pindakaas.
Helaas hebben ze geen KFF of KFB of KFW of whateverquote:
JAWELquote:
Boter bij jam, pindakaas, smeerkaas, pasta enzo is zoooo downie en lamequote:Op dinsdag 18 december 2012 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom bij pindakaas?
bij hagelslag wel, anders plakken de hageltjes niet
Oh ja lekker.. koude kipquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hehehehehehehehehe
Bewaar wel wat voor je
Precies, zat er goed en wel in en toen kneep ze haar billen bij elkaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Homobeetje poepstampen he... krijg je blauwe plek van op je snikkel blijkbaar
haha lol
Jij altijd met je BK. "Ik ga liever.." ja ik ga ook liever naar het steakhouse maarja, moneyz he...quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ik ga liever naar BK voor een chicken tendercrisp en een grote twisterfriet
waarom?quote:
awakening?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef Allure_ het volgende:
wat zijn bekende trance feesten
ken alleen trance energy enzo
Awakenings, maar dat is meer techno.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef Allure_ het volgende:
wat zijn bekende trance feesten
ken alleen trance energy enzo
gewoon ff 7 min in 175 graden voorverwarmde oven... 1x omdraaien tussendoor en u set, miss!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |