okquote:
Oh in dat gevalquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet afhaken nou he, anders stuur ik nootjes op je af om je te handpuppetten
Volgens mij heb jij een heel raar beeld van mij?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, van jou wel.
Oh ja dat is wel kut :S dat gevoel... maar jouw nek zit toch vlakbij je bips?
Valt meequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een heel raar beeld van mij?
ik vraag me af hoe dat komtquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een heel raar beeld van mij?
wthquote:
Geen flauw idee..quote:
hahaha ik moest hard op lachen toen ik dit tegen kwamquote:
agv, welke g weet ik niet. als ik tijd heb ga ik nog ff naar de winkelquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen flauw idee..![]()
Wat ga je eten vanavond?
waarom niet? pindakaas met chocopasta kan toch ook?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Chocolademelk met een boterham met pindakaas, matcht niet.
Dramaqueen ben jequote:Op dinsdag 18 december 2012 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Chocolademelk met een boterham met pindakaas, matcht niet.
Nou gezelligquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:02 schreef Germano het volgende:
Net zitten schijten. Ik voel gewoon dat er nog een lading zit te wachten tot vanavond.
Ik eet lasagne met knoflookstokbrood.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
agv, welke g weet ik niet. als ik tijd heb ga ik nog ff naar de winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |