Misschien heeft ze wel scherpe knieėn en/of ellebogen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Beetje lauwe zut tegen haar aft aan janken.
Hahaha fuckquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE OMG.. hij krijgt dan een bitchslap hoor![]()
Vooral aangezien het mijn nek betreft...
Hoe dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe plek op mijn lul zag ik vanmorgen tijdens het urineren.
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:39 schreef Germano het volgende:
Vinden jullie het nieuwste nummer van Coldplay ook zo mooi?
quote:
Je wil ook een bitschslap?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha fuck
Now im tempted.
Wat is met je nek dan?
Okeeeee..quote:
past ook nietquote:
Ik kan dit hele topic volposten met mijn klaagzangen, don't get me started ..quote:
Hahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil jij je neus er in stoppen dan?
Doe dan he.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan dit hele topic volposten met mijn klaagzangen, don't get me started ..
jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil jij je neus er in stoppen dan?
Oke.. weet niet of de rest dat zo leuk vindt..quote:
Doe normaalquote:
Ja, van jou wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wil ook een bitschslap?
Ik had in september een verkeerd afgesteld bureau.. Ik keek 4 dagen in de week 8 uur lang omhoog..._Toen bouwde ik een soort spanning op in mijn nek
Niet afhaken nou he, anders stuur ik nootjes op je af om je te handpuppettenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke.. weet niet of de rest dat zo leuk vindt..
En dat wil je sws nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet afhaken nou he, anders stuur ik nootjes op je af om je te handpuppetten
Jij kijkt toch altijd de hele dag omhoog?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wil ook een bitschslap?
Ik had in september een verkeerd afgesteld bureau.. Ik keek 4 dagen in de week 8 uur lang omhoog..._Toen bouwde ik een soort spanning op in mijn nek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |