cheshire catquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kolderkat = alice in wonderland. gisteravond nog gekeken
Zeker, had hem toen in de bios gezien in 3d en was vet mooi toen die kat de zaal in kwam zwevenquote:
Ik heb die toen in de bios gezien in 3D, kreeg zo'n pijn aan m'n ogen van die rotbrilquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De nieuwe dan.
Nee, sowieso de nieuwe. Al is de oude ook mooi.
zo ziet die er toch een stuk gemener uit dan de tim burton versiequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:11 schreef wise het volgende:
[..]
cheshire catvan Mcgee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me 2quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb die toen in de bios gezien in 3D, kreeg zo'n pijn aan m'n ogen van die rotbril
komt van een videogamequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo ziet die er toch een stuk gemener uit dan de tim burton versie
zosk, met zijn manboobsquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Tietenknijpen voorkomt kanker
LEZ GOO
Wie wil eerst?
Dacht dat hij juist ecto was?quote:
ecto fatsoquote:
Oh zo.quote:
Ja heb ik bij alle, daarom heb ik ook zo'n pishekel eraan zoveel in 3D word gemaaktquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Me 2heb jij dat bij alle films in 3d? nooit last van namelijk... soms de 1e 10minuten licht in mijn hoofd, beetje.
Kan toch nooit goed zijn eigenlijk
Ja, snap ik. Volgens mij hebben heel evel mensen dit. SLaat ook nergens op dat het door je strot word geduwd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja heb ik bij alle, daarom heb ik ook zo'n pishekel eraan zoveel in 3D word gemaakt
Ik zou het bij juist eerder denken omdat je slechte ogen hebtquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Volgens mij hebben heel evel mensen dit. SLaat ook nergens op dat het door je strot word geduwd.
Laat mensen zelf bepalen welke versie ze willen zien
Ben wel blij dat ik er niet echt last van heb.
Ja, niet dus. Maat van mij heeft lenzen en echt dikke afwijking maar ook nergens last van.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou het bij juist eerder denken omdat je slechte ogen hebtMja
NEEEEEEEEEEEE OMG.. hij krijgt dan een bitchslap hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom niet naar Erik? ging die jouw bil ook masseren?
Ik heb een blauwe plek op mijn lul zag ik vanmorgen tijdens het urinerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb honger, maar ik kan niets eten, omdat zere plek in mond
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh lol, mensen galopperen hier ook door de gangen![]()
Doe eens normaal
wat een kut leven heb jij toch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wil je mondje wel verzorgen hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |