Zal ik even jouw koppen tegen elkaar slaan vieze cerberus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor wijvengezeik? Doe even normaal of moet ik jullie met de koppen tegen elkaar aan slaan?
Onmogelijk, vrouwquote:
Misschien wilde ze ons homoseksueel maken en bedoelde ze met koppen onze eikelsquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal ik even jouw koppen tegen elkaar slaan vieze cerberus?
Come at me broquote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal ik even jouw koppen tegen elkaar slaan vieze cerberus?
Mijn gevoelens voor jou zijn compleet weg nu. Dat snap je wel he..quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Misschien wilde ze ons homoseksueel maken en bedoelde ze met koppen onze eikels.
Een hond met 3 koppen die de hellepoorten bewaaktquote:
Ik vind het raar. Ik werd juist hitsig toen ik jou zo boos zag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn gevoelens voor jou zijn compleet weg nu. Dat snap je wel he..
Ik was niet boos hoor maar teleurgesteld... ken je dat? dat je iets hebt geflikt en je ouders/vrouw niet boos zijn maar teleurgesteld?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het raar. Ik werd juist hitsig toen ik jou zo boos zag.
Doet mij denken aan Houndoomquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een hond met 3 koppen die de hellepoorten bewaakt
Nee, hebben ze nog nooit tegen mij gezegd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik was niet boos hoor maar teleurgesteld... ken je dat? dat je iets hebt geflikt en je ouders/vrouw niet boos zijn maar teleurgesteld?
quote:
Wees blij, dat is verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, hebben ze nog nooit tegen mij gezegd.
Harry Potter?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een hond met 3 koppen die de hellepoorten bewaakt
Zou kunnen, maar vooral uit legendesquote:
Jij kent ook alleen pizza. Dus niet zo gek.quote:
Bullshit man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij kent ook alleen pizza. Dus niet zo gek.
Als ik zo'n ding ben, dan ben jij een basiliskquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar vooral uit legendesdacht dat dit wel gemeengoed was... Cerberus
![]()
Is dat die slang? die mensen in steen veranderd?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik zo'n ding ben, dan ben jij een basilisk
Ja, jij serpentquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat die slang? die mensen in steen veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |