Ja idd... iedereen jat wel eens van elkaar... zo erg is dat toch niet? grapje moet kunnen, maar daarna zelf zo zitten te huilen vind ik gewoon wat treurig..quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is allang en breed klaar. Ga hier gewoon verder. Jezus, jullie openen er weet ik veel per dag. Gezeur.
Het was ook gewoon een beetje geklooi. Alsof wij zo'n post dan uiterst serieus gaan nemen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd... iedereen jat wel eens van elkaar... zo erg is dat toch niet? grapje moet kunnen, maar daarna zelf zo zitten te huilen vind ik gewoon wat treurig..
Als ze mijn OP jatten ga ik toch ook niet in feedback posten?wth man.
Nee jong, jij ligt altijd te kutten met dat soort dingenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd... iedereen jat wel eens van elkaar... zo erg is dat toch niet? grapje moet kunnen, maar daarna zelf zo zitten te huilen vind ik gewoon wat treurig..
Als ze mijn OP jatten ga ik toch ook niet in feedback posten?wth man.
Tuurlijk niet, maar post het dan hier als grap of zeg dat je TR doet en ga niet stiekem in feedback postenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een beetje geklooi. Alsof wij zo'n post dan uiterst serieus gaan nemen.
Alsof jullie mij überhaupt serieus nemen. Ja, misschien Erik, want die is homo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een beetje geklooi. Alsof wij zo'n post dan uiterst serieus gaan nemen.
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:13 schreef Zosk het volgende:
Ik stuur altijd een DM + TR, dat gaat sneller.
Ben onderhand wel klaar met al dat gezeik hier, kutusers.
Doe het.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor wijvengezeik? Doe even normaal of moet ik jullie met de koppen tegen elkaar aan slaan?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik hoop op een positieve note nu.
Doe eens niet zo agressief man. Ben je ongesteld of zo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit voor wijvengezeik? Doe even normaal of moet ik jullie met de koppen tegen elkaar aan slaan?
dat wil ik zienquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
kan er niet bij, even een trapje halen, brb.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
kan er niet bij, even een trapje halen, brb.
quote:
Teveel testosteronquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe eens niet zo agressief man. Ben je ongesteld of zo?
hihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |