wat liefquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik zo'n ding ben, dan ben jij een basilisk
Windt mij een beetje op als je zo tegen mij praatquote:
Vind je?quote:
Is je bil nog onlangs gemasseerd ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Windt mij een beetje op als je zo tegen mij praat
aandoenlijk eerderquote:
kom maar naar mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je bil nog onlangs gemasseerd ?
Ik durf niet meer naar Erik
harryquote:
Morgen mag ik weer... kijken of Chantal het dan ook doetquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je bil nog onlangs gemasseerd ?
Ik durf niet meer naar Erik
nerdje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alle spreuken uit je hoofd kennen like a baws.
Leer het mij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alle spreuken uit je hoofd kennen like a baws.
kolderkat = alice in wonderland. gisteravond nog gekekenquote:
Mooie filmquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kolderkat = alice in wonderland. gisteravond nog gekeken
ik vind hem ook wel tof gemaaktquote:
De nieuwe dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De oude of nieuwe? die nieuwe vind ik echt totale saaie scheisse
cheshire catquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kolderkat = alice in wonderland. gisteravond nog gekeken
Zeker, had hem toen in de bios gezien in 3d en was vet mooi toen die kat de zaal in kwam zwevenquote:
Ik heb die toen in de bios gezien in 3D, kreeg zo'n pijn aan m'n ogen van die rotbrilquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De nieuwe dan.
Nee, sowieso de nieuwe. Al is de oude ook mooi.
zo ziet die er toch een stuk gemener uit dan de tim burton versiequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:11 schreef wise het volgende:
[..]
cheshire catvan Mcgee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me 2quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb die toen in de bios gezien in 3D, kreeg zo'n pijn aan m'n ogen van die rotbril
komt van een videogamequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo ziet die er toch een stuk gemener uit dan de tim burton versie
zosk, met zijn manboobsquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Tietenknijpen voorkomt kanker
LEZ GOO
Wie wil eerst?
Dacht dat hij juist ecto was?quote:
ecto fatsoquote:
Oh zo.quote:
Ja heb ik bij alle, daarom heb ik ook zo'n pishekel eraan zoveel in 3D word gemaaktquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Me 2heb jij dat bij alle films in 3d? nooit last van namelijk... soms de 1e 10minuten licht in mijn hoofd, beetje.
Kan toch nooit goed zijn eigenlijk
Ja, snap ik. Volgens mij hebben heel evel mensen dit. SLaat ook nergens op dat het door je strot word geduwd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja heb ik bij alle, daarom heb ik ook zo'n pishekel eraan zoveel in 3D word gemaakt
Ik zou het bij juist eerder denken omdat je slechte ogen hebtquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Volgens mij hebben heel evel mensen dit. SLaat ook nergens op dat het door je strot word geduwd.
Laat mensen zelf bepalen welke versie ze willen zien
Ben wel blij dat ik er niet echt last van heb.
Ja, niet dus. Maat van mij heeft lenzen en echt dikke afwijking maar ook nergens last van.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou het bij juist eerder denken omdat je slechte ogen hebtMja
NEEEEEEEEEEEE OMG.. hij krijgt dan een bitchslap hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom niet naar Erik? ging die jouw bil ook masseren?
Ik heb een blauwe plek op mijn lul zag ik vanmorgen tijdens het urinerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb honger, maar ik kan niets eten, omdat zere plek in mond
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh lol, mensen galopperen hier ook door de gangen![]()
Doe eens normaal
wat een kut leven heb jij toch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wil je mondje wel verzorgen hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien heeft ze wel scherpe knieën en/of ellebogen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Beetje lauwe zut tegen haar aft aan janken.
Hahaha fuckquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE OMG.. hij krijgt dan een bitchslap hoor![]()
Vooral aangezien het mijn nek betreft...
Hoe dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe plek op mijn lul zag ik vanmorgen tijdens het urineren.
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:39 schreef Germano het volgende:
Vinden jullie het nieuwste nummer van Coldplay ook zo mooi?
quote:
Je wil ook een bitschslap?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha fuck
Now im tempted.
Wat is met je nek dan?
Okeeeee..quote:
past ook nietquote:
Ik kan dit hele topic volposten met mijn klaagzangen, don't get me started ..quote:
Hahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil jij je neus er in stoppen dan?
Doe dan he.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan dit hele topic volposten met mijn klaagzangen, don't get me started ..
jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil jij je neus er in stoppen dan?
Oke.. weet niet of de rest dat zo leuk vindt..quote:
Doe normaalquote:
Ja, van jou wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wil ook een bitschslap?
Ik had in september een verkeerd afgesteld bureau.. Ik keek 4 dagen in de week 8 uur lang omhoog..._Toen bouwde ik een soort spanning op in mijn nek
Niet afhaken nou he, anders stuur ik nootjes op je af om je te handpuppettenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke.. weet niet of de rest dat zo leuk vindt..
En dat wil je sws nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet afhaken nou he, anders stuur ik nootjes op je af om je te handpuppetten
Jij kijkt toch altijd de hele dag omhoog?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wil ook een bitschslap?
Ik had in september een verkeerd afgesteld bureau.. Ik keek 4 dagen in de week 8 uur lang omhoog..._Toen bouwde ik een soort spanning op in mijn nek
okquote:
Oh in dat gevalquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet afhaken nou he, anders stuur ik nootjes op je af om je te handpuppetten
Volgens mij heb jij een heel raar beeld van mij?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, van jou wel.
Oh ja dat is wel kut :S dat gevoel... maar jouw nek zit toch vlakbij je bips?
Valt meequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een heel raar beeld van mij?
ik vraag me af hoe dat komtquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een heel raar beeld van mij?
wthquote:
Geen flauw idee..quote:
hahaha ik moest hard op lachen toen ik dit tegen kwamquote:
agv, welke g weet ik niet. als ik tijd heb ga ik nog ff naar de winkelquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen flauw idee..![]()
Wat ga je eten vanavond?
waarom niet? pindakaas met chocopasta kan toch ook?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Chocolademelk met een boterham met pindakaas, matcht niet.
Dramaqueen ben jequote:Op dinsdag 18 december 2012 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Chocolademelk met een boterham met pindakaas, matcht niet.
Nou gezelligquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:02 schreef Germano het volgende:
Net zitten schijten. Ik voel gewoon dat er nog een lading zit te wachten tot vanavond.
Ik eet lasagne met knoflookstokbrood.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
agv, welke g weet ik niet. als ik tijd heb ga ik nog ff naar de winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |