Ga je mee naar asot?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat verrassend
Armin van Buuren ken je toch wel?
House is ook kut, maar niet te vergelijken met trance.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te soft, wordt ik nerveus van
net als house feestjes
Nerveus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te soft, wordt ik nerveus van
net als house feestjes
ik heb geen jachtgeweer..quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik gianni zie posten denk ik altijd aan een dikke man met brettels, kaplaarzen, een hoedje en een jachtgeweer.
What else is new?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga je mee naar asot?ik regel drugs
lekker spacen op above & beyond etc.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik gianni zie posten denk ik altijd aan een dikke man met brettels, kaplaarzen, een hoedje en een jachtgeweer.
quote:
quote:
Ik denk dat ik maar patat en kip ga eten vanavond maar dan met twistersquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij altijd met je BK. "Ik ga liever.." ja ik ga ook liever naar het steakhouse maarja, moneyz he...
Twisterfries btwgoeie uitvinding.
ja, ik weet niet goed wat ik moet met zo'n muziek.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nerveus?![]()
Ik vind het wel chill.. net als progressive..
Dan val ik zowat in slaap op het strand.. (in de zomer ja).
Ik hou gewoon van softe muziek..
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga je mee naar asot?ik regel drugs
lekker spacen op above & beyond etc.
Climaxen blijven wel uit soms, maar dat gebam bam bam hoeft voor mij ook niet altijd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik weet niet goed wat ik moet met zo'n muziek.
soms denk je dat het opbouwt naar iets harders, maar dat komt er dan niet
Good gurl... flink eten lieverdquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar patat en kip ga eten vanavond maar dan met twisterszin in
Ik heet geen Vaseline_ maar ja die kan je idd bij de supermarkt halen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Good gurl... flink eten lieverd
Kan je die twister fries ook bij de supermarkt halen?
Ja bij appie enzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Good gurl... flink eten lieverd
Kan je die twister fries ook bij de supermarkt halen?
Jawelquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Climaxen blijven wel uit soms, maar dat gebam bam bam hoeft voor mij ook niet altijd.
Halloquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zie jou nu echt zo voor me.
[ afbeelding ]
Ik ga nog liever naar een metalconcert dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jawel
en dan tegen het einde van de nacht nog harder
al ben ik op zich wel blij dat ik niet mee ben geweest naar thunderdome zaterdag
Nicequote:
Kom daar nooitquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heet geen Vaseline_ maar ja die kan je idd bij de supermarkt halen.
De Jumpooow heeft ze![]()
kan ik ook nog wel waarderenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar een metalconcert dan.
Ik kan ook naar de AH, maar die is duurder en heeft maar twee kassa's open in de spitsquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nicefrituur je zelf? of doe je in een pan met olie zoals echte negers doen?
[..]
Kom daar nooit
Maar geen Ramsteinnquote:
Nee gewoon frituurpan manquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nicefrituur je zelf? of doe je in een pan met olie zoals echte negers doen?
[..]
Kom daar nooit
Jumbo is superchill maar ja niet echt dichtbij. AH is idd zo kut altijd met kassa'squote:Op dinsdag 18 december 2012 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ook naar de AH, maar die is duurder en heeft maar twee kassa's open in de spits
Spijtigquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee gewoon frituurpan manIk ben toch geen echte neger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |