abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120452397
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_120452950
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:46 schreef Sam1993 het volgende:
Gefeliciteerd met je nichtje zoe!!

Heb vanmorgen de dietiste gebeld (daar moest ik vandaag naar toe om half elf.) om te vragen waar ik moest zijn blijkt er een brief onderweg te zijn dat de afspraak verzet is naar 9 uur i.p.v half elf. tja fijn het was dus kwart over 9... Heb het consult nu via de telefoon gehad. Ik moet nu nog 4 maanden broccolie doperwtjes aardappel wortel en peer geven de dingen waar ze niet op reageerd zodat ze wat rust krijgt. Ook moet ik haar in iedere fles wat rijstebloem geven omdat ze aan het afvallen is. in een week 200 gram bij de controle en sindsdien roept iedereen dat ze zo lekker mager is (terwijl ze altijd mijn spekkie is geweest) Prima dat ze afvalt maar niet als dat komt door voedseltekort. Ze moet nu iedere dag minimaal 1 theelepel lactulose zodat haar buikje ook weer rustig word en hopelijk kan ze dan 's avonds weer doorslapen komt ze weer aan en dan gaan we over 4 weken iets nieuws introduceren dus ik ben benieuwd!
bedankt

balen!
rijstebloem zit toch niets in om aan te komen? dat is toch vullend? (voor zover ik begrepen heb)
en lactulose.. daar kreeg ik zelf erg veel krampen van, viel bij mij niet lekker in ieder geval. Hoop dat het voor lisa beter valt. Ook niet fijn om te horen dat je spekkie zo afvalt :(
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:12:40 #3
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_120453090
Twink: ohja das ook rottig.. lastig is dat he soms, weer inslapen na een paar uurtjes slaap.

Nou vannacht was sowieso korte slaapjes. We waren verwend gister met 8 uur slaap achter elkaar :') ;(

Mango wat een voorbeeldkind :o Hoe heb je 'm zo afgericht? :7

Hier is het qua voeden altijd weer een verassing :P :+ ik volg haar maar gewoon, want er zelf een regelmaat in brengen accepteert ze gewoon echt nog niet XD wel eens geprobeerd maar dat werkte dus niet.

SE wat een raar verhaal joh van je schoonmoeder -O- ze zit lekker in de slachtofferrol zo te zien..

Mango veel plezier vandaag, leuke dag! *O*

Mineola: hier verschilt het ook wanneer we haar in bed gooien hoor ( :+). Tis maar net wanneer ze de fles krijgt en/of in bad gaat.. Ik denk dat ik nu eens ga beginnen met een bedritueel, normaal doen we om de dag badje dus dan is het bad-fles-bed, en wellicht komt daar nog verhaaltje voorlezen tussen :) Maar ik moet ook even kijken wat handig is met haar want vaak is ze na een fles en bad zeker knock out, en dan is pratenn idd vaak ook niet meer zo handig :+ :P

Clubsoda beterschap! :* wat naar zeg..
Bap! O+ :D Mijn 1e woordje was ook 'amp'

Zoë gefeliciteerd met je nichtje! *G* Verse baby O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_120453144
Dat vroeg ik me ook af van die rijstebloem. Kan je beter niet geven juist als ze afvalt..
pi_120453177
Saar slaapt meestal in haar bedje. Maar wij zijn meestal ook boven, dus dan hoort ze ons praten/gamen/etc.

Meestal slaapt ze. Ze wordt wakker voor haar voeding, en een uurtje later slaapt ze weer. Ongeveer. Soms laat ik haar even lekker bij mij liggen, of Martijn ligt 's avonds een dutje te doen, maar na een tijdje leg ik haar sowieso dan in haar bed.

Alleen 's nachts 'moet' ze op een gegeven moment naar bed. Vannacht heeft ze geslapen van ongeveer 23.30u (toen zat de laatste fles erin) tot 6.40u. Daarna fles, en heeft ze bij mij in bed liggen dutten tot 10u. Toen weer fles, en nu ligt ze weer in bed.

Overigens slaapt ze (tot nu toe) overal. Bij mijn ouders, als ik met haar naar de winkel ga, gisteren naar het ziekenhuis. Saar vindt t allemaal prima. Tot ze honger krijgt of luier nodig heeft.

Schema heb ik niet. Ik hou wel bij wanneer en hoeveel ze drinkt. Komt altijd op ongeveer hetzelfde uit. En alleen voor haar laatste fles maak ik haar soms wakker.
pi_120453311
Oh, dat is trouwens niet helemaal waar. Als ik een afspraak heb (zhuis/cb, zoiets) dan maak ik haar soms wakker als ik verwacht dat ze net onderweg wakker wordt met honger. Dan krijgt ze een halve fles van tevoren. En neem ik een (halve) fles mee, voor de zekerheid, of ze krijgt weer bij thuiskomst.
pi_120453320
Sorry, egopost. Maar de dokter vermoed dat Faye astma heeft :'(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_120453411
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:18 schreef Marjolijntje het volgende:
Ah, nee! Enne?
pi_120453751
quote:
-O- Hoe dat zo? Is ze vaak benauwd naar jouw idee? Heftig, maar als het klopt kunnen jullie er wel wat aan gaan doen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:32:03 #10
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_120453784
quote:
He bah!! :( wat enorm vervelend! -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_120454067
Als ik me goed herinner was Faye al twee maanden constant verkouden? Iig wat phaidra zegt, er kan nu wel wat aan gedaan worden. Maar wat een vervelend nieuws zeg! Hopelijk een lichte vorm?

Voel me een beetje 'slechte'(weet ff geen ander woord) mama omdat ik t wel fijn vind om ff alleen te zijn nu mini naar kdv is haha
pi_120454076
Woow Marjolijntje da''s heftig! Hoe dat zo ineens? :o
pi_120454516
Sam, misschien nog 2e opinie inhalen?

Is er niet zoiets precies omgekeerd als voeding voor hongerige baby's? Voeding voor baby's die weinig drinken met extra voedingsstoffen?

Marjo, he wat naar. Hoop dat het niet zo is. Was dat de Diagnose van de ha?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  dinsdag 18 december 2012 @ 12:28:33 #14
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_120455455
Marjolein, klinkt misschien stom, maar hebben jullie vogels/papegaai oid? Daar kan je namelijk ook allergisch voor zijn (en benauwd) dat heet kroep, dacht ik...
pi_120455644
Marjolijntje hoe dat zo? En welke dokter denkt dat? Je ha of een ka?

Onze ha verdenkt M er ook van, maar zegt dat het bij kindjes onder de 1 niet vast te stellen is. Omdat t pas getest kan worden vanaf 1. Ik ben dus heel benieuwd of het toch eerder kan en wat jullie stappenplan hierin is :* voor de schrik!
pi_120456435
marjolijntje! :*
  dinsdag 18 december 2012 @ 12:59:15 #17
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_120456489
Wat een K*tnacht hadden wij trouwens zeg...Cristel wilde geen fles drinken van mn man (om 19.00)....dus hij komt naar boven, en van mij wilde ze wel...Ik was ook nog eens ziek dus zat er niet echt op te wachten eerlijk gezegd :@
Maargoed...vervolgens, 21.00 huilen, 22,00 huilen....tussendoor nog een keer een fles gemaakt die voor iets meer dan de helft opging...maar toch maar blijven huilen. dit ging zo door tot 01.30...(wel elke keer natuurlijk cristel uit bed halen, mee rondlopen, zitten...dan was het goed..)
(ongeveer :P) Toen hebben we dr maar bij ons in bed gelegd, en toen sliep ze gelijk....Ze wou alleen maar knuffelen of tegen mij of mijn man aanhangen. zodra we dr teruglegden in haar eigen bedje was t brullen ;(
Hopenlijk gaat het vanavond beter :P
pi_120456819
Waarom denkt hij dat marjolijn?

vervelend PE!
pi_120456912
He bah Marjolijntje :*

Ook al zo'n heerlijke nacht PE ;) :*

Hier ook een kutnacht, ik vermoed dat gistermiddag te druk was voor C (we waren bij mijn lieftallige schoonloe.. ehh moeder op bezoek).
Ze was wakker van 23.55 tot 5.30 :(

Gefeliciteerd met de verse babygirl Zoë *O*

Sam wat naar allemaal, zoveel zorgen om L met haar voeding. Hoop dat de nieuwe methode werkt! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Xanteh op 18-12-2012 13:10:20 (.) ]
pi_120458228
De voedingsstoffenn kunnen ze nu niet zoveel aan doen daarom rijstebloem voor het volle gevoel er zitte wel calorieen in dus misschien is ze dan snachts verzadigd.

Dat van die voeding heb ik ook gevraagd tinuviel maar dat moest ze nakijken want vaak zit in zulke dingen koemelk...

De lactulose heeft ze vaker gehad en geen krampjes maar ik gaf het niet dagelijks omdat ze dan hele dunne ontlasting kreeg te dun voor mijn gevoel. De dietiste zij dat dat beter was dan harde ontlasting omdat ze daardoor ook weer minder kan gaan drinken. Dus dat gaan we even proberen :-)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_120458572
M'lijntje, wat sneu! Hopelijk heeft ze er met wat aanpassingen weinig last van. Mijn broertje had ook astma als kind, maar is er overheen gegroeid.

Twinkle, klopt, M krijgt 5 flessen van 180+6, om de 3 uur.

PE, beterschap voor jou... Vermoeiend, zo'n onrustig kleintje als je ziek bent.

Mijn pufclub reünie was best gezellig en mijn baby is de leukste :P
We zijn wel weer op tijd gegaan, want ik hoop dat M nog ff wat slaap pakt voor we alweer in de auto stappen. Dat heeft ie wel: als we ergens anders zijn, wil hij alles meemaken... Dus zit continu om zich heen te kijken. En bij mama plakken.
pi_120458949
O kijk Mango, die van jou zit al op 180. Ik denk al, hoe doet ie dat joh? Klokkie rond slapen. Maar nu snap ik het :) .. Lekker zeg!

Hahaha ja met onze pufclubreunie vond ik D ook de leukste en mooiste :D
Fijn dat het gezellig is geweest!

Oeh jeej Xanteh niet zo''n lekkere nacht gehad dus, en PE ook al niet ..
Hopelijk halen ze dat aankomende nacht dubbel en dwars in dames!
pi_120460376
Billie sliep, ik sliep en toen kwam de buurman met de hamer. Mèhn ;(.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_120460568
Nou zit ik al de hele tijd te twijfelen. Mijn man werkt in het ziekenhuis. Als ik daar straks met Max naartoe ga, moet ik parkeergarage door, lift, trappen etc.
Kind in de maxicosi dragen is zwaar, met onderstel vd wagen is omslachtig, kind los op de arm is misschien weer onhandig.
What to do.
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:03:22 #25
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120460737
Onderstel mee!
Omslachtig, maar wel gemakkelijk :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: