Wij doen het als een soort challenge, kijken wie het het langst volhoudt. Ook de TEDxTalk en die .pdf zijn al rondgestuurd enzo. Ben zeer benieuwd dus.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik durf het nog steeds niet te vertellen eigenlijk
Thanks, jij ook veel succesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:21 schreef maxburger het volgende:
[..]
Goeie woordspeling ook. Veel succes en mijn doel is het hele jaar.
Trouwens, je sig is echt geweldig. Ik heb dubbelgelegen toen ik die cutscene zag.
Denk ook niet dat het zo 'life-changing' is als sommigen willen beweren, als je dat denkt stel je jezelf alleen maar teleur. Ik geloof wel dat het één van de dingen is die je een hoop eigenwaarde kunnen geven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:14 schreef patrickpsv het volgende:
Overigens merk ik nog niet heel veel voordelen, maar ik zit dan ook in een dipje, dus ga stug door.
Dat laatste zou al heel wat zijn. Maar bij mijn eerste poging merkte ik meer voordelen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:43 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het zo 'life-changing' is als sommigen willen beweren, als je dat denkt stel je jezelf alleen maar teleur. Ik geloof wel dat het één van de dingen is die je een hoop eigenwaarde kunnen geven.
Ja, dat valt onder masturberen. Ik herken het, als je een paar keer in dezelfde nacht wakker wordt met het gevoel bijna klaar te komen is het wel verrekte lastig om er vanaf te blijven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:03 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik heb m'n maand gehaald maar afgelopen nacht gebeurde iets bizars![]()
Ik lag boven op me tokes ( zo slaap ik altijd ) maar hij werd echt enorm hard en begon te kloppen. Ik laat jullie de details er zelf maar bij verzinnen maar 't komt er op neer dat ik zonder handen of iets bijna op m'n orgasme zat. Alleen voelde ik dat het zonder enige beweging niet verder ging dus ik heb m'n kussen maar gepakt en een paar keer erover heen gewreven..... BAM heel m'n boxer vol en een orgasme waar je UUUUUUU tegen zegt. Niet normaal hoe lekker![]()
Nu is m'n vraag was dit ook masturberen ?
Niet om je te ontmoedigen, maar dat is zeer waarschijnlijk placebo, 2 weken is nog veels te kort om echt van een 'reset' te spreken. Kan maanden overheen gaan. En je moet ook geen wonderen verwachten hehquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:26 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Dat laatste zou al heel wat zijn. Maar bij mijn eerste poging merkte ik meer voordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |