quote:
De PC-bom.quote:
Niet die van Hooft.quote:
quote:
Mute? aagjequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:52 schreef pullup het volgende:
Dat is snel Tonja.
Ondertussen zit die ouwe jammer genoeg weer door mijn muziek heen te kwekken.
Mute ondertussenquote:
Wilmaquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Copycat het volgende:
Nu heb ik dat flauwe nummer in mijn hoofd over Joke die moet stoppen met koken. Om gezellig neutronenbommenstickers op een nieuwe tas te plakken.
Heet oma Joke?
Nee, Wilma. Helaas heet opa geen Fred.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Copycat het volgende:
Nu heb ik dat flauwe nummer in mijn hoofd over Joke die moet stoppen met koken. Om gezellig neutronenbommenstickers op een nieuwe tas te plakken.
Heet oma Joke?
DoeMaar is tegenwoordig ook best PC, ja.quote:
Nope, ze heet Wilma. Daar weet je vast wel iets op te vinden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Copycat het volgende:
Heet oma Joke?
Aw, dat was wel zo'n bijzonder spannend liedje. Ik mocht het niet zingen van mijn ouders.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Copycat het volgende:
Heet oma Joke?
Ik heb dat verdrongen geloof ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Aw, dat was wel zo'n bijzonder spannend liedje. Ik mocht het niet zingen van mijn ouders.
Je bent me net voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |