Geweldige zangeres, een ietsjepietsje te zoet naar mijn smaak, maar wel grote klasse!quote:
Het is een tranentrekker van jewelste maar dat stukje na het neuriën is zó lekkerquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Geweldige zangeres, een ietsjepietsje te zoet naar mijn smaak, maar wel grote klasse!
Oeps, das minder, maar ze vergeten natuurlijk dat er mensen hier zijn die kunnen liplezenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zet wel vaker het geluid uit, meestal om oma de les te lezen. Oma is flink aan de beurt vandaag.
Je hoeft daarvoor niet te kunnen liplezen zo driftig zit hij dan te wezen. Daarbij zet hij het geluid vaak net te laat uit of kan het niet laten nog net het één en ander toe te voegen als hij het geluid weer aangezet heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, das minder, maar ze vergeten natuurlijk dat er mensen hier zijn die kunnen liplezen
Wat jij wilquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef jacqhassel het volgende:
ik wil niet eens liplezen is dat ook goed?
Volgens mij heeft Stuiter hem gevraagd te gaan streamen toen Vlemmix stopte.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef Copycat het volgende:
Weet iemand eigenlijk met welk doel hij ooit met dat streamen is begonnen?
Er was vraag naar?
Het is chatten voor mensen die te lui zijn om te typen. Helaas voor opa zijn er inmiddels zoveel dingen die geheim moeten blijven dat hij toch meer moet typen dan hem lief is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef Copycat het volgende:
Weet iemand eigenlijk met welk doel hij ooit met dat streamen is begonnen?
Er was vraag naar?
Dat lijkt me een plausibelere verklaring.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is chatten voor mensen die te lui zijn om te typen. Helaas voor opa zijn er inmiddels zoveel dingen die geheim moeten blijven dat hij toch meer moet typen dan hem lief is.
Dank je,quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag 69 geworden. Gefeliciteerd, Jian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |