Nee, hij is al meer dan 40 jaar ziek en zit pas een jaar of 30 in de WAO, geloof ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:57 schreef Copycat het volgende:
Zit hij al veertig jaar in de WAO?
Dan heeft ie inderdaad wel het recht om iedere uitvreter de tyfus te schoppen. Hier en in Afrika.
Daarom heeft hij het natuurlijk ook nooit over zijn ouders.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn ouders hem al vroeg die hele bak vol pillen voorschotelden om hem een beetje kalm te krijgen.
Ook toen zal hij al wel als kleine oop van die vrijwel onstuitbare driftaanvallen gehad hebben en zijn ouders hebben een maar hele set pillen er op losgelaten.
Op een gegeven moment wist hij gewoon niet beter en 40 jaar later zit hij er nog aan vast
Oh, ik dacht dat ie er al heel lang in zat, johquote:Op woensdag 19 december 2012 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hij is al meer dan 40 jaar ziek en zit pas een jaar of 30 in de WAO, geloof ik.
Toen LOLde ik nog even snel.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:04 schreef Jian het volgende:
Oh, ik dacht dat ie er al heel lang in zat, joh
Nee joh, hij zit pas 150.000 flesjes bier lang in de WAO.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie er al heel lang in zat, joh
Trustenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:05 schreef Copycat het volgende:
Hè wat een treurigheid.
Maar gelukkig laat hij zijn goede humeur er niet onder lijden!
Een aflevering Qi en pitten!
Ik moet zeggen dat ik daar niet zoveel mee heb.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:06 schreef Jian het volgende:
http://powersmash.nl/powerstreams/glazenhuis/stream10.html
voor de liefhebbers; 4 streams glazen huis, het is druk
Kunnen ze die Giel Beelen niet tot de komende eeuwwisseling in dat glazen huis laten zitten.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:06 schreef Jian het volgende:
http://powersmash.nl/powerstreams/glazenhuis/stream10.html
voor de liefhebbers; 4 streams glazen huis, het is druk
ps en voor opa natuurlijk![]()
Ik heb ook niet zo veel met de bedelactie en dan bedoel de manier waarop, etc, maar de muziek, met name bij de live en spontane optredens is zo nu en dan wel lekkerquote:Op woensdag 19 december 2012 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik daar niet zoveel mee heb.
Vloeibaar broodquote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef Coos het volgende:
Ik heb geen voederfoto's van Oop gezien vandaag. Wat heeft ie gegeten?
Boerenkool met worst. Dat was nog een heel drama want oma had te veel gemaakt en heeft daarvoor flink op haar donder gehad. Ze moest van opa herhalen dat ze een trut was. (ik verzin het nietquote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef Coos het volgende:
Boerenkool met worst. Oma had teveel gemaakt en daar kreeg ze voor op haar flikkerquote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef Coos het volgende:
ik was erbijquote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Boerenkool met worst. Dat was nog een heel drama want oma had te veel gemaakt en heeft daarvoor flink op haar donder gehad. Ze moest van opa herhalen dat ze een trut was. (ik verzin het niet)
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Boerenkool met worst. Dat was nog een heel drama want oma had te veel gemaakt en heeft daarvoor flink op haar donder gehad. Ze moest van opa herhalen dat ze een trut was. (ik verzin het niet)
Dat wilde die ouwe ook, maar oma zei dat dat niet lekker was omdat het inderdaad al een keer bevroren was geweestquote:Op woensdag 19 december 2012 00:18 schreef Coos het volgende:
[..]Ik geloof je zomaar! Maarre........ze hebben toch een vriezer. Of kan je ontdooide troep niet nog een keer invriezen.
Waarop opa zei dat stamppot boerenkool vroeger nog lekkerder was als je het de tweede dag weer opwarmde, maar ja, toen had je nog geen magnetronquote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat wilde die ouwe ook, maar oma zei dat dat niet lekker was omdat het inderdaad al een keer bevroren was geweest
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 december 2012 00:22 schreef Jian het volgende:
Morgen vroeg op en een eind rijden, dus slaap ze
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:22 schreef Jian het volgende:
Morgen vroeg op en een eind rijden, dus slaap ze
Morguh Anniebab, en opa draait zich zeker nog een keer of tien om in zijn bed!quote:Op woensdag 19 december 2012 06:55 schreef Anniebab het volgende:
Heb weinig tijd deze dagen , maar ik lees jullie elke morgen trouw hoor,om de dag lachend te kunnen beginnen....![]()
Morguh jacq, hier ook druk ochtendje voor de boeg,quote:Op woensdag 19 december 2012 08:39 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen fok..... Heerlijk geslapen en ik ga vandaag weer eens voor de verandering bewegen en iet stil op een stoel hangen
Morguh Dottekequote:Op woensdag 19 december 2012 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh jacq, hier ook druk ochtendje voor de boeg,
WB. Oma is echt een lekkere stoeipoes vergeleken bij dat gedrocht wat je net postte. Misschien maakt het opa wel tervredener met wat-ie heeft.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:17 schreef Toverheks het volgende:
Kiekeboedaar is ze weer.............
[ afbeelding ]
Opa goedemorgen, ik zwaai even vanaf deze kant naar je.
gedrocht?? zit je me nu openlijk te beledigen Gert met 1 van mijn beste foto`s?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:58 schreef Gert het volgende:
[..]
WB. Oma is echt een lekkere stoeipoes vergeleken bij dat gedrocht wat je net postte. Misschien maakt het opa wel tervredener met wat-ie heeft.
Oeps sorry, wist niet dat jij het was die daar zo eh.. bevallig poseerde.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gedrocht?? zit je me nu openlijk te beledigen Gert met 1 van mijn beste foto`s?ik vergelijk Oma niet met een heks hoor
ja me make-upje zit er strak op geplakt hequote:Op woensdag 19 december 2012 10:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Oeps sorry, wist niet dat jij het was die daar zo eh.. bevallig poseerde.
Moet zeggen dat de make-up wel smaakvol gedaan is, ik hou niet zo van dat overdreven plamuren.
Wat gaat het worden vandaag.... ik zeg capucijners met spek. Effe polletje maken.
Zuurkool voor opa boerenkool van gisteren voor Oma.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja me make-upje zit er strak op geplakt he![]()
ja maak maar ff polletje, ik zeg iets met doperten en een lekker stukje vlees
nou, de doperten staan niet in de pol, maar vlees zal ik toch wel goed hebben.........
ik ga voor Team krieltjes etc![]()
Bruine bonen en capucijners mogen voor het gemak even op één hoop geveegd worden!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:22 schreef jacqhassel het volgende:
het is woensdag gert ik denk bruinen bonen twee blaadjes sla aardappel en alles goed geprakt vlees is denk ik een gehaktbal van leo
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:28 schreef Poezewoes het volgende:
Hallo Gert niets van jou poll gaat hij eten
Ja.quote:
zitten we samen in hetzelfde teamquote:Op woensdag 19 december 2012 13:51 schreef pullup het volgende:
Ik heb ook voor stiekem wat anders gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |