de fictieve kleinzoonquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Truth is stranger than fiction. Blijkt maar weer eens.
En dan heb ik het niet eens over een fictieve kleinzoon.
O hoe laat begint dat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat Oop nog serious request kijken?
Die verdienen het ook veel meer. Heel hun leven hard gewerkt, altijd en overal voor iedereen klaarstaan, of zitten. En een vriendelijk woord voor een ieder die hij via zijn stream bij hem uitnodigt. Kom daar maar eens om bij die negers.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa? Welnee man, al die Afrikanen moeten ze de tyfus slaan. Ze moeten gaan inzamelen voor zieke oude mannen in Den Haag.
Het gaat ook nog eens om negerbaby's, die hebben hun hele leven nog niet gewerkt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die verdienen het ook veel meer. Heel hun leven hard gewerkt, altijd en overal voor iedereen klaarstaan, of zitten. En een vriendelijk woord voor een ieder die hij via zijn stream bij hem uitnodigt. Kom daar maar eens om bij die negers.
Een week SR en een lintje is wel het minste wat deze goedheiligman verdient. Desnoods wil ik dat lintje wel breien.
Rare jongens... Die negerbabiesquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat ook nog eens om negerbaby's, die hebben hun hele leven nog niet gewerkt.
En dan blijft het Metropole Orkest ook nog bestaan. Het is geen goede dag voor opa.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef Copycat het volgende:
Maar gewoon wel direct medische zorg eisen, hè. Iets waar opa jarenlang voor heeft moeten vechten.
De arrogantie ook van die negerbaby's. Wié denken ze wel niet dat ze zijn? Blanke mannen op leeftijd???
Hadden ze maar in Nederland moeten zijn geboren. Eigen schuld, dikke hongerbult.
Geweldige zangeres, een ietsjepietsje te zoet naar mijn smaak, maar wel grote klasse!quote:
Het is een tranentrekker van jewelste maar dat stukje na het neuriën is zó lekkerquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Geweldige zangeres, een ietsjepietsje te zoet naar mijn smaak, maar wel grote klasse!
Oeps, das minder, maar ze vergeten natuurlijk dat er mensen hier zijn die kunnen liplezenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zet wel vaker het geluid uit, meestal om oma de les te lezen. Oma is flink aan de beurt vandaag.
Je hoeft daarvoor niet te kunnen liplezen zo driftig zit hij dan te wezen. Daarbij zet hij het geluid vaak net te laat uit of kan het niet laten nog net het één en ander toe te voegen als hij het geluid weer aangezet heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, das minder, maar ze vergeten natuurlijk dat er mensen hier zijn die kunnen liplezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |