Wat jij wilquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef jacqhassel het volgende:
ik wil niet eens liplezen is dat ook goed?
Volgens mij heeft Stuiter hem gevraagd te gaan streamen toen Vlemmix stopte.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef Copycat het volgende:
Weet iemand eigenlijk met welk doel hij ooit met dat streamen is begonnen?
Er was vraag naar?
Het is chatten voor mensen die te lui zijn om te typen. Helaas voor opa zijn er inmiddels zoveel dingen die geheim moeten blijven dat hij toch meer moet typen dan hem lief is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef Copycat het volgende:
Weet iemand eigenlijk met welk doel hij ooit met dat streamen is begonnen?
Er was vraag naar?
Dat lijkt me een plausibelere verklaring.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is chatten voor mensen die te lui zijn om te typen. Helaas voor opa zijn er inmiddels zoveel dingen die geheim moeten blijven dat hij toch meer moet typen dan hem lief is.
Dank je,quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag 69 geworden. Gefeliciteerd, Jian.
Niet naar hem kijken,quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Copycat het volgende:
Ik zou hem eerder de roestvlek noemen.
Mooi is dat, dat je niet kunt horen waar Keith eindigt en Ronnie begint. Overigens vind ik average een te lage inschatting van Keith. Hij mag dan technisch niet een erg goede gitarist zijn maar hij heeft toch wel een paar verdomd goede riffs bedacht. Die speel je inderdaad zo na maar bedenk ze maar eensquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Dank je,
Keith, als gitarist average, samen met Ronnie echter een subliem team, together everyone achieves more!
Judas Priest bewaar ik even voor later. Nu even wat anders doenquote:De Stones brengen mij overigens op het volgende; meer dan 40 jaar oud, speelden dit jaar nog gewoon echt de sterren van de de hemel in Antwerpen, Judas Priest, één van de 1e heavy metal bands, technisch heel sterk en met prachtige nummers, zoals ook deze balladachtige Diamonds and Rust! met die prachtige overgang op ongeveer 3.15 min.
Voor opa natuurlijk, omdat het zo'n diamantje is![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef Jian het volgende:
Niet naar hem kijken,gewoon hard en luisteren, echt een fantastisch nummer
Ja, ga ik zo in mee, in zoverre dat hij als componist met name erg goed is en die fantastische riffs horen daar bijquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi is dat, dat je niet kunt horen waar Keith eindigt en Ronnie begint. Overigens vind ik average een te lage inschatting van Keith. Hij mag dan technisch niet een erg goede gitarist zijn maar hij heeft toch wel een paar verdomd goede riffs bedacht. Die speel je inderdaad zo na maar bedenk ze maar eens
Doen, erg mooi, laterszzquote:Judas Priest bewaar ik even voor later. Nu even wat anders doen
Dat had ik wel door snuggie, (echt) vandaar dat je mijn post op 2 manieren kunt lezenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ik had het niet over die voorman van Judas Priest, maar over die ouwe, snuggie!
Ik ben tenminste on topic. En niet condesendant. Okay, een beetje. Maar zo ben ik.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag 69 geworden. Gefeliciteerd, Jian.
Och, schijnheilig, noem het maar curatelequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:18 schreef Copycat het volgende:
Okay.
Ik zeg maar even niet met een knipoog dat je schijnheilig bent.
Hebben ze ook je pinpas ingenomen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:22 schreef Jian het volgende:
Och, schijnheilig, noem het maar curatele
nog één foutje en ze knippen hem doormiddenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben ze ook je pinpas ingenomen?
quote:
De PC-bom.quote:
Niet die van Hooft.quote:
quote:
Mute? aagjequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:52 schreef pullup het volgende:
Dat is snel Tonja.
Ondertussen zit die ouwe jammer genoeg weer door mijn muziek heen te kwekken.
Mute ondertussenquote:
Wilmaquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Copycat het volgende:
Nu heb ik dat flauwe nummer in mijn hoofd over Joke die moet stoppen met koken. Om gezellig neutronenbommenstickers op een nieuwe tas te plakken.
Heet oma Joke?
Nee, Wilma. Helaas heet opa geen Fred.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Copycat het volgende:
Nu heb ik dat flauwe nummer in mijn hoofd over Joke die moet stoppen met koken. Om gezellig neutronenbommenstickers op een nieuwe tas te plakken.
Heet oma Joke?
DoeMaar is tegenwoordig ook best PC, ja.quote:
Nope, ze heet Wilma. Daar weet je vast wel iets op te vinden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Copycat het volgende:
Heet oma Joke?
Aw, dat was wel zo'n bijzonder spannend liedje. Ik mocht het niet zingen van mijn ouders.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Copycat het volgende:
Heet oma Joke?
Ik heb dat verdrongen geloof ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Aw, dat was wel zo'n bijzonder spannend liedje. Ik mocht het niet zingen van mijn ouders.
Je bent me net voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |