Morguh jacq, hier ook druk ochtendje voor de boeg,quote:Op woensdag 19 december 2012 08:39 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen fok..... Heerlijk geslapen en ik ga vandaag weer eens voor de verandering bewegen en iet stil op een stoel hangen
Morguh Dottekequote:Op woensdag 19 december 2012 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh jacq, hier ook druk ochtendje voor de boeg,
WB. Oma is echt een lekkere stoeipoes vergeleken bij dat gedrocht wat je net postte. Misschien maakt het opa wel tervredener met wat-ie heeft.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:17 schreef Toverheks het volgende:
Kiekeboedaar is ze weer.............
[ afbeelding ]
Opa goedemorgen, ik zwaai even vanaf deze kant naar je.
gedrocht?? zit je me nu openlijk te beledigen Gert met 1 van mijn beste foto`s?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:58 schreef Gert het volgende:
[..]
WB. Oma is echt een lekkere stoeipoes vergeleken bij dat gedrocht wat je net postte. Misschien maakt het opa wel tervredener met wat-ie heeft.
Oeps sorry, wist niet dat jij het was die daar zo eh.. bevallig poseerde.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gedrocht?? zit je me nu openlijk te beledigen Gert met 1 van mijn beste foto`s?ik vergelijk Oma niet met een heks hoor
ja me make-upje zit er strak op geplakt hequote:Op woensdag 19 december 2012 10:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Oeps sorry, wist niet dat jij het was die daar zo eh.. bevallig poseerde.
Moet zeggen dat de make-up wel smaakvol gedaan is, ik hou niet zo van dat overdreven plamuren.
Wat gaat het worden vandaag.... ik zeg capucijners met spek. Effe polletje maken.
Zuurkool voor opa boerenkool van gisteren voor Oma.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja me make-upje zit er strak op geplakt he![]()
ja maak maar ff polletje, ik zeg iets met doperten en een lekker stukje vlees
nou, de doperten staan niet in de pol, maar vlees zal ik toch wel goed hebben.........
ik ga voor Team krieltjes etc![]()
Bruine bonen en capucijners mogen voor het gemak even op één hoop geveegd worden!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:22 schreef jacqhassel het volgende:
het is woensdag gert ik denk bruinen bonen twee blaadjes sla aardappel en alles goed geprakt vlees is denk ik een gehaktbal van leo
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:28 schreef Poezewoes het volgende:
Hallo Gert niets van jou poll gaat hij eten
Ja.quote:
zitten we samen in hetzelfde teamquote:Op woensdag 19 december 2012 13:51 schreef pullup het volgende:
Ik heb ook voor stiekem wat anders gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |